Jump to content

Risør 30 Prosjekt


SR400

Recommended Posts

 

Nå håper jeg virkelig at du ikke får noen sure og kostbare overraskelser! Håper du får lastet noen bilder av galskapen! Og jeg garanterer massiv trøst!

:):wacko:;)

Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2

 

 

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Dette kan bli spennende... pøs på med bilder så vi får se hvordan en slik motor ser ut innvendig :thumbsup:

 

Mvh

Kaptein Fredrik

Sendt fra min kule Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2

 

 

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

Ser ut som at du har noen sprekker i toppen på to av sylindrene? Ser også ut at toppen har blitt slipt for hånd, og ikke maskin? Uansett så er dette kjipe greier.

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

Håper at det stopper der og at du får det greit sammen igjen! Det begynner å nærme seg noe godvær (før eller siden) så vi må vel på sjøen snart???

 

Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2

 

 

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Hvordan er opplevelsen med Webastoen og oppvarming av varmtvann ? Ser at du ikke har motoren koblet inn på kretsen, kun varmvann og 3 vifter.

 

Blir ikke vannet veldig fort varmet opp av Webastoen, eller greierWebasto-kretsen å "kvitte" seg meg varmen over til varmtvannsberederen uten at Webastoen går over i halv fart ?

 

Lurer på å koble varmtvannsberederen vår over på egen krets med Webasto TT-C, men er usikker på nevnte problem.

signaturbilde4.jpg 2 smekk på en flue...
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...