Jump to content

Risør 30 Prosjekt


SR400

Recommended Posts

Fikk byttet ut det ene varmeapparatet mitt. Nå har det fungert greit nok i et år, ønsket et større register så da ble det mye bedre effekt i varmen. Fikk også byttet ut noen av luftkanalene.

 

Det gamle, egentlig bare en test på hvilket register som passer med hvilken vifte.

 

bilde

 

5Kw register og en turbinvifte med lavt strømforbruk, lav hastighet og lite støy, men som flytter MYE luft. Samtidig så tar det nye apparatet mye mindre plass enn det gamle.

 

bilde

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Fikk skrudd fast forlengingen til den nye plattformen. Sveiset også fittingsene fast i rørene.

 

bilde

 

Tiden ble knapp i år som i fjor, så i sommer får det gå med terrassebord. Planen var å lage en sandwich med easyteak på.

 

bilde

 

Det fine med at jeg bruker terrassebord i år er at jeg kan tilpasse ankerrulle og snapdavitter litt etterhvert. Da vil jeg forhåpentligvis ha dette helt perfekt når jeg skal støpe sandwichen.

 

bilde

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Hei på deg

 

For en flott båt du har fått!!!

Kunne du si litt mer om dørken din. Hvilke materiale har du brukt? Og er det aluminium-bjelker under?

 

Har en Risør 30 selv. Har skiftet impeller i dag og da er det kjekt å se på sidene dine og bli litt inspirert.

 

Mvh

Bjarne

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...