Sjøbliss Svart 24.September.2016 Link til dette innlegget Svart 24.September.2016 Den sydligste delen synes på dette bildet fra gulesider. Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Ben Sin Svart 24.September.2016 Link til dette innlegget Svart 24.September.2016 (redigert) Høsten er er på vei om vi vil eller ei. Redigert 24.September.2016 av Ben Sin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 25.September.2016 Link til dette innlegget Svart 25.September.2016 (redigert) Nok en helg på Oscarsborg er over. Filmen "Kongens nei" ble vist på stort lerret inne i borggården. Ble det solgt 1500 billetter... Stort fyrverkeri fra taket på festningen etter at filmen var ferdig. Redigert 25.September.2016 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 25.September.2016 Link til dette innlegget Svart 25.September.2016 Da satt vi nære hverandre Flid, kjenner igjen den vinkelen til lerretet. En fantastisk opplevelse med perfekt setting. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Flid Svart 25.September.2016 Link til dette innlegget Svart 25.September.2016 Det var kona som fikk kjøpt billett, jeg måtte sitte igjen i båten og surmule :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 25.September.2016 Link til dette innlegget Svart 25.September.2016 Jeg så filmen på kino i kveld. Utrolig bra. Mange flotte scener fra Oscarsborg i begynnelsen. Anbefales Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 26.September.2016 Link til dette innlegget Svart 26.September.2016 (redigert) Det var litt skiftende vær lørdag formiddag men vaffelpressene på Borgen gikk for fullt. Til venstre i bildet ser dere pølsekjelen. Det var også mulighet til en pølse i vaffel for de som ville smake. Redigert 26.September.2016 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 26.September.2016 Link til dette innlegget Svart 26.September.2016 Var "dessverre" fullt mulig å få kjøpt billetter ved inngangen da enkelte kom med barn for å se filmen og ikke hadde fått med seg at det var 18 års grense for å komme inn, pga ølserveringene. Trist for de det gjaldt selvsagt. Flott film og opplevelse åse den i borggården, men og tildels mye misnøye blandt publikum over helt katastrofalt dårlig lyd. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 26.September.2016 Link til dette innlegget Svart 26.September.2016 Fikk ikke inntrykk av at lyden på selve filmen var dårlig, men introen med skuespillerne var stusselig. Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 26.September.2016 Link til dette innlegget Svart 26.September.2016 Kom nok veldig an på hvor man satt tror jeg, lokalavisa har også slått dette opp http://www.amta.no/oscarsborg/kultur/film/trobbel-med-lav-lyd-pa-filmvisning-i-borggarden/s/5-3-159825 Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 26.September.2016 Link til dette innlegget Svart 26.September.2016 Fikk ikke inntrykk av at lyden på selve filmen var dårlig, men introen med skuespillerne var stusselig. Introen fra skuespillerene var elendig, kunne man spart seg. Kommandøren derimot, klarte seg fint. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Tom Rør Svart 26.September.2016 Link til dette innlegget Svart 26.September.2016 Introen fra skuespillerene var elendig, kunne man spart seg. Kommandøren derimot, klarte seg fint. Han var kjapp i replikken, da han svarte en person i publikum også ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 26.September.2016 Link til dette innlegget Svart 26.September.2016 Han var kjapp i replikken, da han svarte en person i publikum også ;-) Han var veldig kjapp - den stod til 10 i karakter - blei stille på han kar`n bak der også - eller tror du han kom opp etterpå å spurte, slik som han fik beskjed om. NB Tilleggsspørsmål - må du alltid ha "taubåt" - RIB til å hjelpe til når du legger til kai - ref lørdag tidelig ettermiddag. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Bonus Svart 26.September.2016 Link til dette innlegget Svart 26.September.2016 Lyden på vanlig (god) kino var i hvertfall veldig god. Vil faktisk si bemerkelsesverdig god. Så, om lyden under framvisningen på Borgen var dårlig, så må det ha vært på grunn av lydanlegget som ble benyttet der. Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 26.September.2016 Link til dette innlegget Svart 26.September.2016 Lyden på vanlig (god) kino var i hvertfall veldig god. Vil faktisk si bemerkelsesverdig god. Så, om lyden under framvisningen på Borgen var dårlig, så må det ha vært på grunn av lydanlegget som ble benyttet der. Kona og jeg satt ett stykke til venstre - når vi så mot skjermen - og ca midt i radene, vi hadde kjempelyd hele veien. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Tom Rør Svart 26.September.2016 Link til dette innlegget Svart 26.September.2016 Han var veldig kjapp - den stod til 10 i karakter - blei stille på han kar`n bak der også - eller tror du han kom opp etterpå å spurte, slik som han fik beskjed om. NB Tilleggsspørsmål - må du alltid ha "taubåt" - RIB til å hjelpe til når du legger til kai - ref lørdag tidelig ettermiddag. He he. Jeg ba ikke om taubåthjelp. Mener bestemt at jeg hadde kommet meg på plass uten :-) Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 26.September.2016 Link til dette innlegget Svart 26.September.2016 He he. Jeg ba ikke om taubåthjelp. Mener bestemt at jeg hadde kommet meg på plass uten :-) Har det hele på video, så ingen unskyldning Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Tom Rør Svart 27.September.2016 Link til dette innlegget Svart 27.September.2016 Har det hele på video, så ingen unskyldningJeg står på mitt. Trengte ikke hjelp? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 27.September.2016 Link til dette innlegget Svart 27.September.2016 Den video'n må jo bare vises. Kanskje vi kan få det til før skjermen fra Fredagens premiærevisning tas ned ? Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 27.September.2016 Link til dette innlegget Svart 27.September.2016 Den video'n må jo bare vises. Kanskje vi kan få det til før skjermen fra Fredagens premiærevisning tas ned Dessverre litt for sent, men jobbes med en ekstraforestilling :-) Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Hippocampus Svart 2.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2016 (redigert) Feilpost Redigert 2.Oktober.2016 av Hippocampus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 4.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2016 Nydelig høstvær på Borgen, Moss i det fjerne og Stena Saga for inngående mandag kveld. Nordover fra Borgen, Oslo i bakgrunnen. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 4.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2016 Samme fine høstværet i dag tirsdag. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2016 Herlige bilder! Nå har jeg fått reparert varmeapparatet som streiket på hjemturen igår, så torsdag formiddag er vi tilbake. Vi kunne nok bare latt tampene og landstrømkabelen ligge igjen som dere foreslo, - he he. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Flid Svart 4.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2016 Var det Eberen som sviktet hos dere Lars? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.