Jump to content

Jeg slår et slag for Oscarsborg!


KongKing

Recommended Posts

Fant noen bilder fra 23 april år.

 

Bonus' båt Bonus V (Windy 37 Grand Mistral HT) til venstre i bildet og vår båt, Ronja (Fairline Phantom 37), på utsiden av Bonus. 

Videre ser vi Lars H's Trudelutt (Saga 27) babord om Ronja.

 

Sikkert flere BP medlemmer på bildet også. 

Blir vel noen turer på Borgen utover vinteren allikevel om at Havnekroa er stengt for sesongen.

 

 

oscarsborg-230416.jpg

 

o1.jpg

 

o2.jpg

 

.

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Flotte bilder, Dykker. Husker den helgen der ja. Vi ligger på Aker Brygge nå, var litt uvant å gå forbi Borgen på Torsdag. Godt og varmt i båten i kveld, sitter her med litt rødt i glassene og mimrer litt om den flotte 2015 sesongen. Og, jo lenger vi er ute, jo kortere er det til neste års båtsesong

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Sitter som det seg hør og bør på min faste båtonsdag (året rundt med overnatting) og koser meg (22 grader her nå).

Rederinnen og jeg skal på konserten med Andrea Bocelli på Telenor Arena nå i februar. 

Det gleder vi oss til.  :easter:  

 

Forresten alltid koselig ombord på disse båtonsdagene, koser meg glugg ihjel.

Nå står svinesteken og lager seg i byssa (type Fjordland, en høydare), 10 minutters oppkok.

Det er grei matlaging.     :yesnod:

 

.

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Jeg var 1 gang i operaen rett etter at jeg flyttet til Oslo for snart 50 år siden. Så dermed er det unnagjort.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hehe, jeg er nok mer en rocker enn noe annet... Fikk i januar også jobben som trommis etter audition for Drøbak Blues Rotation, så nå skal jeg spille blues også (spiller fra før rock i eget band). Vi skal spille på Havneblues i Drøbak siste helga i juli, håper å se mange båtfolk der når den enbente skipper gjør sin offentlige debut som enbent trommis!  :giggle:

Link to post
Share on other sites

 

Jeg sendte de mail igår og fikk dette svaret;

 

Vi åpner til påske, men om været er med oss, kan det hende vi åpner noen helger før det også.
Legger det ut på vår FB side, og hjemmeside om så skjer.
 
 
 
.

 

 

 

Fra venstre; Bonus (Windy 37 Grand Mistral HT),  Dykker (Fairline Phantom 37) og Lars H (Saga 27, Trudelutt) på rekke og rad i april 2016 på Borgen. Ikke lenge før Borgen atter er åpen igjen.    :cheers:  :drink:  :cheers_wine:  :flag_bp:

 

bilde

Redigert av Dykker (see edit history)

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Og som jeg gleder meg. Fikk våre første turer til Borgen i fjor og fikk hilst på noen av den vanlige "klanen". Veldig trivelig og ser frem til mer bryggeprat, god mat og drikke på kroa.  Var i båten forrige dagen og satt meg ned i kabinen og kjente at denne båtsesongen blir topp!!!

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...