Jump to content

Årets båtentusiast 2008: Hilmar II !


Ingar

Recommended Posts

Hilmar II og Sleipner93 må være gode kandidater.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

I de knappe 2 årene jeg har fulgt med her har Roaldbj og Bitteliten imponert meg mye med sine kunnskaper og erfaring; ikke først og fremst i tråder jeg har vært involvert i, men ved generell lesning og observasjon her på Båtplassen.

 

Nominerer derfor Roaldbj og Bitteliten!

mvh Bergen Dørk

Link to post
Share on other sites

Her må da for all del Enzo nomineres. Mannen bruker da mer tid enn de fleste på båtlivet. Til og med om vinteren tusler han støtt og stadig ned i havna for å se til at alt er som det skal være. Reiser ut å dokumenterer hendelser i nærområdet og har en masse gode inlegg, men ingen sure miner. Han er ingen "spesialist" på noen områder, men en skikkelig "Båtfant". Jeg slår et slag for Enzo !!!

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Dette er like vanskelig hvert år. Det er så mange som fortjener en liten oppmerksomhet.

Selv synes jeg det er en være i seg selv å bli nomminert, og den gleden vil jeg dele med flere :smiley:

 

Ulven - Den positive fyren som alltid er klar til å slå av en prat i Chanten.

Hifo - Mannen som alltid har en god kommentar på lur, og sprer glede på forumet.

Sjarkens Venn - Vår unge og alltid glade fisker fra Lyngen.

 

Her har jeg tatt frem tre jeg mener fortjener prisen. I tillegg vil jeg si at jeg har STOR respekt for flere av medlemmene her på forumet. (Spesielt noen av disse eldre seilerne) Om jeg av og til er uenig med dere, så setter jeg stor pris på at vi unge får være her og leke mer dere "store"...

Det er alltid kjekt og lærerikt å bruke tid her på forumet, og vi får svar på ALT vi unge trenger hjelp til...

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...