sap_2000 Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Wow! Det var kjapt solgt Bjørn! Rakk jo nesten ikke og blunke :-) Tror du gjorde det veldig riktig med å sette rett pris med en gang. Nå er det vel bare å hoppe over i 440'en når du kommer til Bergen? Gleder meg virkelig til å følge med :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Tom Rør Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Gratulerer med salget Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 (redigert) Nordwest skal leveres i bergen..så jeg går dit mot helgen. Dersom alt går bra. Gratulerer med et raskt salg. Så du skal du gå sjøveien til Bergen med Nordwesten til helga? Skikkelig spennende da. Blir skikkelig misunnelig og gleder med til å lese levere og hente trådene. Redigert 25.Februar.2014 av finnmarken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Grattis det gikk jammen fort å selge. Lykke til med det neste........... Sitér dette innlegget Link to post
Magne A. Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Grattulerer med salget, og tusen takk for visning av båt som jeg har fått mer sans for etter å sett din ! Her var det ikke tid for de litt trege Satser på at det går flere tog - og neste gang skal kona være med på første visning God levere/hente tur,jeg skal følge med... Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 min båt er solgt til et medlem her på BP. den skal leveres til uka i Bergen. Da håper jeg at det kanskje ligger en P440 å venter,,, nyservet... :) Altså ingikk den ikke i noen handel.. Men det ble mange telefoner i dag på den..:) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bergen dørk Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Vil du avsløre hvilket medlem som er den heldige kjøper? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 (redigert) Nei, det kan medlemmet selv velge å gjøre i tilfelle. Det er en hederskar. men den skal bare mellomlagres i Bergen, før videre transport.. :) Redigert 25.Februar.2014 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Con Firm Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Ja. håpe det Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 :-) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Båttransport D5L Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Gratulere med kjapt salg , Bjørn . Håper det går like greit med den P 440 i bergen . Sitér dette innlegget Link to post
Catch22 Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Gratulerer med salget, ser frem til leveretråd ( har det vært mange av de tidligere ? ) Håper du og barna får mange fine år i nybåten Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Gratulerer med salg av gammelbåten og kjøp av nybåten! I tillegg har en av baatplassen`s medlemmer blitt en lykkelig eier av en Nord West 900. Blir spennende å følge med i både leverings- og hentetråden. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Takk for alle hyggelige gratulasjoner.. det varmer.. det har vært noen opp å nedturer.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bergen dørk Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Nå går det kun oppover, Bjørn, som konge med en Princess ved din side! Eller for dine føtter, kanskje. :-) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Det er virkelig en drøm som ramler i hodet mitt nå.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
torbi Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Gratulerer med solgt og kjøp av båt, og lykketil :-) Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Antilia Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Gratulerer Bjørn!!! Det gikk da utrolig fort. Tipper det var en glad ny NW eier. Da er det bare å vente på "trådene". Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Kjenner det er vemodig. ..men gleder meg mest nå. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Gratulerer så mye med salget, Bjørn! Håper på en ny hentetråd. Den forrige du hadde var jo den reneste suksesshistorien. Regner med en gjentagelse. Lykke til med ny båt! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Stiller du med samme vær Wiking26AC.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Jeg skal gjøre alt jeg kan. Fordelen er at nå vet jeg jo akkurat hvilket vær du vil ha. Skal hente frem den gamle oppskriften! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Hahah..du klarte det meget bra sist.. så jeg forlanger ikke noe denne gangen.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Patton Svart 25.Februar.2014 Del på Facebook Svart 25.Februar.2014 Henger meg på gratulantene! Gleder meg til de trådene som kommer i kjølevannet (bokstavelig talt) av salget. På denne tiden i fjor hadde vi kjøpt båt i Sandnes, og ventet på å hente i påsken. Så vi vet hvordan spenningsnivået kan være i en slik situasjon. Vi har så mye båtabstinenser nå, så vi gleder oss til å følge deg framover. Hell og lykke! Mvh Patton Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 26.Februar.2014 Del på Facebook Svart 26.Februar.2014 Ja her gikk det unna. Grattis Bjorn :) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.