Jump to content

Bobåt, mellom 40 og 50 fot. Anbefalinger?


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Lagt seg utenfor Kristiansand for natta ser jeg

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Det var jo synd..men er jo lov og prøve seg.

Det er vel ikke mulig og få lånt seg noen kroner ekstra i banken da? Den er jo fire år nyere,så,du får vel lengre nedbetalingstid,slik at de månedlige avdragene kanskje blir det samme?

mvh.beuty of aqua

 

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Link to post
Share on other sites

Enig Æ Å.

Lett for å strekke den økonomiske strikken litt for langt.

 

Ser at Grethe er på utsiden av Flekkefjord nå, forflytter seg i en hastighet av 16-17kn, noe som vel indikerer at det er lite sjø utpå.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Prisen på 1, 450.000 er ikke noe å gjøre noe med. De lar heller båten ligge. Det er avgjort..hva mener dere om den prisen. Båten er fin. Alt skal virke og jeg må kjøpe å montere vinsj akter.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Flyttar denne hit eg :yesnod:

Tskjei, skrev den 03 Mar 2014 - 08:52:snapback.png

Utrolig spent på hva Bjørn finner ut ang Prinsessen i dag jeg :-)

 

Samma her var ein flott båt å sjå på iallefall, kunne godt budd i den der eg iallefall, fruen nikkar med hovudet her også.

 

Så er det det tekniske då, kryssar fingrar og tær for at det er av god standard og oppgradert på ein ordentleg måte.

 

Blir spennande å høyre korleis fortsettelsen blir.

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post
Share on other sites

Mener bestemt prisen er ca 2 til 250000 for høy. Kjenner to som kjøpte båt sist år, samme båt. En 94 modell og en 96 modell . prisen på disse var 1180000 og 1250000. 96 modellen hadde også pasarelle. Flotte båter det her !!! Mener bestemt prisene på båt ikke har gått opp enda. Tror selger tar en rå sjanse på å få en bedre pris, nå som du har kommet. Gå sakte til døra bjørn :giggle:

Link to post
Share on other sites

Prisen på 1, 450.000 er ikke noe å gjøre noe med. De lar heller båten ligge. Det er avgjort..hva mener dere om den prisen. Båten er fin. Alt skal virke og jeg må kjøpe å montere vinsj akter.

Ikke glem å prøve båten og sjekke alt teknisk før du forhandler, Bjørn.

 

Vi har jo pratet litt om båt og eier på tlf. Jeg tror de er veldig keene på å få den prisen, men om de kan få det er en annen sak. Nå som du har solgt båten din og kjørt den til bergen kan det hende de tenker at de har deg...

 

Som jeg sa til deg på tlf; en tur hjem til Arendal kan fort lønne seg..... ;-)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Litt rart at de lar en båt bare ligge, hvis markedet ikke ikke vil betale det de forlanger. Båter stiger sjeldent i pris ved å ligge. Hvis jeg skulle selge, hadde jeg stukket finger' n i jorda, og solgt til markedspris. Ikke la deg blende av hvor stor og flott båten er, for da kan man lett betale mer enn nødvendig. Gjorde den tabben da jeg kjøpte den forrige båten.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...