Bjørn Løvjomås Svart 27.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2014 Nw 355.. føler den blir litt liten som bobåt. Men. Kan hende jeg tar feil.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Hva mener dere er økonomisk riktig tid å handle på, når det forutsettes innbytte av min Nw 900. vinter eller sommer? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
finnmarken Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Jeg tror kanskje ikke at tidspunktet er så avgjørende. Nå på vinteren er det få båter ute for salg og få som vil handle. På våren/sommer er selvsagt utvalget større, men også flere kjøpere. Jeg tror det uansett er kjøpers marked, kanskje spesielt på båter i den størrelsen/prisen. Mitt inntrykk når jeg leser annonsene er at man kan få store båter veldig billig. Har du sett på den P 435 (tror jeg det var) i Grimstad? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 er du avhengig av innbytte?. Det beste vil vel være om du får solgt gamlebåten først slik at du kan legge penger på bordet... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Jeg har sett den i Grimstad. Men den har bare to kabiner.. desverre. Fin båt ellers. :-) Når det gjelder salg av gamle båten er det selvfølgelig en mulighet. Problemet er ikke verre en at jeg må flytte inn på barnerommet en stund. Men uten tvil er det enklest for meg å bytte fra den ene til den andre. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
KongKing Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Den 435'en kan jo enkelt lages om til 3 kabinen ved å ta i bruk dinetten som soverom. Sett opp en vegg eller bruk forheng. Kk Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Jeg har sett den i Grimstad. Men den har bare to kabiner.. desverre. Fin båt ellers. :-) Ser skikkelig fin ut på bildene i alle fall. Ligger den på gjestebrygga i Grimstad. Teknisk tilstand var kanskje også bra? Kunne godt ha hatt en slik, men jeg er skeptisk i forhold til hvor store utgifter en slik båt kan gi. I tillegg så har jeg ikke egnet båtplass. Men du skriver at du bor i Nord West 900. Hvordan fungerer det nå på vinteren i forhold til varme, kondens osv.? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Tror den ligger ute ved båtsenteret. Jeg var med redningsskøyta. . Å så den lå der.. ikke vært ombord. I Nordwesten har jeg det bra. Det går greit med kondens bare jeg holder vinduene rene for snø. Varme holder jeg med ebern. Å en vifteovn. Er ca 24 grader inne her nå. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
finnmarken Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Tror nesten jeg må stikke ned å se. Ja jeg ser nå at det ene bildet er tatt fra båtsenteret. Høres jo rett og slett veldig hyggelig ut, spesielt med tanke på det "griseværet" vi har ute nå. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Den 435'en kan jo enkelt lages om til 3 kabinen ved å ta i bruk dinetten som soverom. Sett opp en vegg eller bruk forheng. Kk Du vil bli drittlei den skrå skyvedøra fra akterdekket på en 435. Så fort det duskregner litt må døra igjen Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Går bare å venter på at sola skal glippe i skylaget..å sende litt varme.. så blir det enda bedre.. :-) men det er litt trangt.. å dusjen skjer på badeplattformen. :-) går raskt. Hehe Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Den skrådøra. Er jeg jo vandt med på Nw .. :-) men må innrømme at det frister mere med fairline 45.. eller P 45.. :-) med hekkport. :-) det skal jo bades og.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Ja men på Nordwesten har du vel full kalesje bak? Min ening er at du er helt avhengig av å ha den ekstra uteplassen du får under akterkalesjen på en "vanlig" FB-båt. Denne kan du fint varme opp en kald vinterdag og her kan du ha støvler,klær etc.. På en 435 med ac mister du denne muligheten, da må du dra med deg alt rett inn på teppet Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Du har et meget godt poeng der Fru Jacobsen.. :-) takker. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
ravddo Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 En kollega av meg sa for noen uker siden at han skulle selge sin bobåt. Den ligger i Bergen nå. Han har bodd i den i flere år. Båten er rett under 50 fot og i aluminium. Han snakket om å legge den på finn til våren. Sender du IM kan jeg skaffe bilde. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Chiefengineer Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=45759570 Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Skulle fått den ned med ca 1 eller to store lapper. Den er fin.. å langt mot nord. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
finnmarken Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Du vil bli drittlei den skrå skyvedøra fra akterdekket på en 435. Så fort det duskregner litt må døra igjen Men den P 435 som var linket til her tidligere har jo tak over uteplassen. Med et slik tak vil den vel ikke være så sårbar for regn? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Ravvdo. Im sendt.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Den er vel littegrann overprisa i dagens marked så det skulle ikke forundre meg om den gikk for 1.350´ Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Stemmer det finnmarken. Den er overbygget. Med tak. Men det er tungvint. .. å komme seg ned til vannet.. :-) båten er ikke utelukket. . Men. Står nok noen foran den i køen. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Nå tenkte jeg på P-480´n altså Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Mener du at den er overpriset ja. Hmm. Kansje ringe.. å høre litt om den i morgen. Den er jo veldig fin. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Januar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Jepp. Forsto det Fru Jacobsen. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 28.Januar.2014 Del på Facebook Svart 28.Januar.2014 Løp og kjøp den 480´n du Bjørn, der har du alt, moderne båt noen år til, generator, el spaker ++ Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.