Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Skål karer. . :-) avreise blir i morgen en gang.. :-) ikke tidlig. ..men tror ikke dere rekker kjærkekaffien.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Well done , Bjørn bare kos igjen til Bergen nå .....æsj...lite spenning her .... dere har jo bare hatt godtur hele veien Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
All In Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Skål;-) Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Fantastisk tur! Gleder meg til i morgen. Og muligens mer bilder fra en for meg ukjent kyst. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Jeg så de solgte bensin her og Ben Sin.. så det er bare å fyre opp.. så langt jeg kunne se var det vann hele veien og.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
gammabusa Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Takk for turen så langt og god tur videre, dette her var gøy å følge med på. Kjekt du var heldig med været!!! Når du får summa deg....er det mulig å komme med hvor mange liter du bunkra på veien?? Sitér dette innlegget Link to post
Patton Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Hei Bjørn, har ikke fått fulgt med i dag før nå. Dere er utrolig heldig med været, godt å slippe unna usikkerheten med dårlig vær. Ønsker dere en riktig god tur videre, og en herlig retur. Spennende å følge deg. Sitter selv i båten, på land og under presenningen, driver og støper med Epoxy. Tilbringer natten i båten før retur hjem i morgen. Hell og lykke til deg og mannskapet. Mvh Patton Sitér dette innlegget Link to post
Patton Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Hei Bjørn, har ikke fått fulgt med i dag før nå. Dere er utrolig heldig med været, godt å slippe unna usikkerheten med dårlig vær. Ønsker dere en riktig god tur videre, og en herlig retur. Spennende å følge deg. Sitter selv i båten, på land og under presenningen, driver og støper med Epoxy. Tilbringer natten i båten før retur hjem i morgen. Hell og lykke til deg og mannskapet. Mvh Patton Sitér dette innlegget Link to post
ohm Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Ser ut til at du også deler "pub-runden" på mAIS God tur videre i morra! Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 (redigert) Hehe. Grethe gjør 1,7 knop gatelangs ;-) Vekker minner, lol Redigert 1.Mars.2014 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
sap_2000 Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 (redigert) . Redigert 1.Mars.2014 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Gutek Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Hei Bjørn - kjempeflott ! Vi gleder oss til å ta over stafetten på Bergen - Kristiansund som vi tenker å dele i 2 etapper med overnatting i Måløy.Dersom været ligger an til det så tenker vi på weekenden om fjorten dager. Gleder meg å se at båten tåler "pes". God tur videre Hilsen Guttorm Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Ser ut til at du også deler "pub-runden" på mAIS God tur videre i morra! Hehe! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
torbi Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Bjørn. Lurte på hva turtall brukte du på turen, så bra denne Volvo er i god form. ;-) Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Au.. der var vi og avslørt. :-) fort gjort å glemme den der jaja. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bergen dørk Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Det der kalles å ta en SAP.....he, he Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
dude Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 (redigert) Gratulerer Gutek :-) så må dere si fra om dere trenger assistanse til noe i forbindelse med hentingen eller leveringen i Bergensområdet når dere kommer dit begge to.. Redigert 1.Mars.2014 av dude (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Jeg tok en Sap. Det må være lov. :-) ikke gikk vi for fort som heller. . :-) Når det gjelder forbruk har jeg desverre ikke helt kontroll på det. Men det har gått mye suppe. Jeg har fyllt 522 liter diesel. Men noe av dette er nok brukt i arendal. Men som Gutek skriver, båten er blitt presset hardt. Vi er vel godt lastet. Er jo boligen min som er på tur. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Jeg har hatt mellom 2200 og 2400 rpm på motor stort sett hele veien. Inni Karmsund fikk den frie tøyler ei lita stund. Bare for å se på temp. Men den var helt stabil. Det er bra. Men fikk ikke mer enn 2500 rpm godt å vel. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
torbi Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Den er god, lav turtall maskin har eg sans for. ;-) Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Beste som finnes det torbi. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Trophy Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Ankom Gran Canaria i ettermiddag, kjedelig hotell. Heldigvis oppdaget e denne tråden Så stemningen steg betraktelig og underholdningen sikret. Stå på og god tur Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Takk Trophy. Hyggelig at vi kan lage spenning helt nede på Kanariøyene. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
finnarne Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 SÅ ikke noe til dere, men været har vært upåklagelig utenfor Jæren idag. Startet i dag morges fra Bokn, ligger nå i Egersund. Har vært å hentet en Nordship 28 som vi (dvs egentlig guttungen) kjøpte forrige helg på Karmøy. Håper å komme rundt neset imorgen, men må se på været. Så at de meldt opp til 7 m/s store deler idag, men jeg har ikke sett noe til det. Oppdaterer med mobilen her: http://web.bzzware.org/tabita/mms Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Jeg så deg finnarne. Vi passerte hverandre med bare et par tre hundre meter. . Rett sør for tananger tror jeg det var Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.