Jump to content

Oppussing av Joda 310 Monaco og motorbytte i fra kad 44 -> D6-370


Joda3300

Recommended Posts

Uffda, kjedelig at Nina tok knekken på stativet ditt :worry:. Håper det ikke ble noen skader på båten.

 

Når det gjelder presenningstativ erfarer jeg det samme som deg. Til forrige båt hadde jeg et bakkestativ. Det fungerte greit nok, men jeg fant aldri noen god løsning på å få festet presenningen rundt bena som stod på bakken foran og bak på båten (A-støttene).

Til den "nye" båten valgte jeg derfor å kjøpe et dekkstativ. Stativet virker mye stødigere, og det er mye enklere å få festet presenningen skikkelig foran og bak. Det blir ikke lenger noen "lommer" der vinden kan få tak. I tillegg fulgte det med en ny type klammer for rekkefestene som var svært enkle å montere. Brukervennlig og fint :thumbsup:.

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Här kommer ett inlägg några år senare, men ett fantastiskt bra uppdaterat projekt! Vilken fin båt du har fixat! Jag har precis köpt en Joda 310 -97. Den saknar defroster och jag ser att du har installerat det. Jag har konstaterat att det inte är enkelt att dra fram slangar från motorrummet och inte heller verkar det finnas plats för munstyckena vid rutan. Har du några bilder på hur du har gjort installationen?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...