Arvid_A Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Fine bilder! Moro at dere får oppleve denne flotte landsdelen fra sin beste side! God tur videre! Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Betryggende å vite at resten av mannskapet ankommer snart. Du trenger dem blant annet til å holde utkikk, for det er jo ikke måte på hvor mange hinder det er under overflaten der oppe, og da tenker jeg ikke på skreien. Husk at båten kom hel opp, og skal hel ned igjen! Mine tanker går til Snekker'n. Det dukker vel opp noen minner hos ham nå. Gleder meg veldig til fortsettelsen og alle de flotte bilder. Selv jeg, som har 50% lofotgener i kroppen, har bare vage minner der oppe i fra. Dette blir tidenes sommer, tror jeg, og disse turene er til stor inspirasjon for noen av oss andre til å strekke oss litt lenger ut enn det "badekaret" vi normalt vandrer i. God tur videre!!! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 20.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Jeg kom først. Flid :-) Noen bilder fra rusleturen rundt på øya. Ingen tekst :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 20.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 (redigert) Betryggende å vite at resten av mannskapet ankommer snart. Du trenger dem blant annet til å holde utkikk, for det er jo ikke måte på hvor mange hinder det er under overflaten der oppe, og da tenker jeg ikke på skreien. Husk at båten kom hel opp, og skal hel ned igjen! Mine tanker går til Snekker'n. Det dukker vel opp noen minner hos ham nå. Gleder meg veldig til fortsettelsen og alle de flotte bilder. Selv jeg, som har 50% lofotgener i kroppen, har bare vage minner der oppe i fra. Dette blir tidenes sommer, tror jeg, og disse turene er til stor inspirasjon for noen av oss andre til å strekke oss litt lenger ut enn det "badekaret" vi normalt vandrer i. God tur videre!!! Blir kjekt med et par med øyne ekstra faktisk, og selskapet er heller ikke til å forakte. Kartleseren Snekker´n skulle vært med nå, så hadde jeg hatt en til å leggge opp ruta for meg. Klarte meg bra så langt, så vi får håpe det fortsetter sånn ;-) Fine bilder! Moro at dere får oppleve denne flotte landsdelen fra sin beste side! God tur videre! Været har lugget litt til å begynne med, men vi har ikke bare med badetøy, så det går nok bra ;-) I morgen skal jeg spise hvalbiff på restaurant Skrovabrygga, og det kan bli bra :-) Redigert 20.Juni.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Catch22 Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Flotte bilder, synd det er overskyet, men du fikk hvertfall krysse Vestfjorden på badebåtføre. Ikke alle forunt det ;-) Som halv Lofoting gleder jeg meg til fortsettelsen. Takk for at du deler. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Husk nr 112 i tilfelle halsbrann, det er kanskje det eneste de har utstyr til å slukke! Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Fantastisk tur som er i gang. Skjønner at verden ligger foran en båteiers føtter. Det er inspirasjon i massevis her. Lykke til videre. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Flotte bilder Herlig natur og kulturlandskap der oppe. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Tom Rør Svart 20.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Rekk opp hånda de som har bedre utsikt fra badet enn dette akkurat nå ? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Selv utsikten til et baderomskap som DU har montert her, når vel ikke opp, Tom Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Vel, jeg kan stikke hodet ut fra "badet" og se min kjære Trudelutt er hun nå ligger med et pledd over seg og slumrer i salongen, ikke dårlig utsikt det. (Får ikke lov å ta bilde!) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
chrisrik Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Dersom du har tid, anbefaler jeg en rusletur opp til "toppen av Skrova". Ikke krevende, tydelig sti og fin utsikt! Velkommen til oss i Nord! Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Regina III Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Lekkert, Tom. nå er du i båtparadiset og blir der lenge. Drømmetur sørover langs kysten. Håper at været klaffer. Stikk innom Eileen II og hils så mye fra Regina III Vi er naboer på Tjøme. Eileen II har overvintret på Skrova og skal hjem igjen i løpet av sommeren. Du ser nok mer til dem på hjemveien også. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Jeg hadde gleden av å få en lang prat, flere timer, med den siste fyrmesteren på Skrova fyr, for et par måneder siden da jeg tok Hurtigruta. En hyggelig kar, opprinnelig fra Farsund. Jeg er jo egentlig fra Mandal. Så et minste felles multiplum ledet hen til en lang prat. Så, Skrova fyr har jeg lyst på bilde av :) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 20.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Dette? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Jeg kom først. Flid :-) Noen bilder fra rusleturen rundt på øya. Ingen tekst :-) Hei Tom Rør er dette oljesiternen som er ombygget til hytte, mener jeg har lest om dem, eller sett på TV ?? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Eureka Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Takk for Skrova fyr! :) For å gjøre noe helt annet enn det jeg driver med nå, så søkte jeg faktisk sesongjobb for kystverkets vedlikeholdslag Nordland, i år. Maling og vedlikehold på alle fyr og lykter i Nordland. Det hadde vært jobben sin det. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 20.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Riktig Gunga Din :-) Det hadde vært kongejobb det Eureka Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Hei Tom Rør er dette oljesiternen som er ombygget til hytte, mener jeg har lest om dem, eller sett på TV ?? Det stemmer.. de har egen hjemmeside også, http://www.oljetanken.no/ Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Key Freak Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Mannskapet mønstrer på i Svolvær :-) Blir godt med litt selskap, da alle de flotte inntrykkene er fine å dele med noen. Blir litt einstøing alene liksom ;-) Ser den! Man blir raskt "han single i alt for stor båt for en person..." :-) Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Tom Rør Svart 21.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Ser den! Man blir raskt "han single i alt for stor båt for en person..." :-) Blir omtalt som"Oslofyr uten venner på båttur for seg selv" Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 21.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Da var jeg alene på gjestebrygga Sitér dette innlegget Link to post
BOBO II Svart 21.Juni.2016 Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Tom hvor stor forskjell er det på Flo og fjære på Skrova. Husker bare at det var veldig stor forskjell fra tiden jeg bodde der med mine forelder og besteforeldre, jeg er født ikke så langt fra der du er men på nordsiden nærmere Borkenes Kvæfjorden. Fantastisk flott område og sted. du har mye og se frem til. Sitér dette innlegget 1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK Link to post
Snekker'n Svart 21.Juni.2016 Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Mine tanker går til Snekker'n. Det dukker vel opp noen minner hos ham nå. Følger nøye med på tråden og gleder meg over fine bilder fra en flott landsdel. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Zitt Svart 21.Juni.2016 Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Jeg tenkte bare at du kanskje har det verre enn oss andre, du som vet hva du går glipp av! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.