Bjørn Løvjomås Svart 2.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2017 Se der ja. Nå blir det nok en tur utpå.. fin skute. Takk skal du ha. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 2.Mars.2017 Del på Facebook Svart 2.Mars.2017 Ser ikke veldig lyst ut på været noen små hull som kan gi mulighet for å gå men det skal jo passe med båteier også regner jeg medså da er vel mulighetene betydelig redusert ser det ut til iflg windytv Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2017 Turen er en del av båteiers drøm.. så da får vi finne en helg. Med lite vind.. ?å sol... Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 3.Mars.2017 Del på Facebook Svart 3.Mars.2017 Snakket med Kjesto i går eftas. De har vært utpå og prøvd skuta. Blitt kjent med båten og bunkret. Alt virker visst som det skal og eier er veldig fornøyd. De har bunkret og fyllt vann på den samme marinaen som vi hentet båten til Kjesto. Der har ny eier fått øvelseskjøre i fred og ro og lagt til og gått fra. De var på vei tilbake til Stavanger i halv sekstiden. Skulle rekke tilbake før det ble mørkt. Det blir ikke noe tur over Jærens rev i de været som nå er på vei inn. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Haba Svart 6.Mars.2017 Del på Facebook Svart 6.Mars.2017 Noe nytt? Får vi en oppdatering? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2017 Noe nytt? Får vi en oppdatering? Turen måtte utsettes . Følger utviklingen mot helga nøye. Kanskje kan det bli et lite vindu vi kan snike oss rundt på . Vi får se hva yr sier til onsdag. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2017 Studerer værmeldinger så øyet blir både vått og stort. Ser ikke helt galt ut til Fredag og lørdag. Kan være en mulighet.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 7.Mars.2017 Del på Facebook Svart 7.Mars.2017 http://www.lindesnesfyr.no/webkamera/ Jeg tar en tur innom web-kameraet på "Søre Neset" fra tid til annen, og der har det vært utrivelige forhold de siste dagene. Litt bedre er det i dag, selv om det fremdeles blåser endel. Vi krysser fingrene for start på fredag, Bjørn! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2017 Satser på at du smører skinnet igjen Zitt.. å smeller til for fullt. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 7.Mars.2017 Del på Facebook Svart 7.Mars.2017 (redigert) Ja nå må du få til noe vær Zitt så det blir litt aktivitet på henteturene her ;-)Flott vær på Lindesnes nå da bare noe småskvulp Redigert 7.Mars.2017 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2017 Ikke bilde i dag. Kanskje det er lov å spørre om noen smårapporter frem mot helgen igjen. Var veldig greit med visuelle observasjoner. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 7.Mars.2017 Del på Facebook Svart 7.Mars.2017 Ja nå må du få til noe vær Zitt så det blir litt aktivitet på henteturene her ;-) Flott vær på Lindesnes nå da bare noe småskvulp Nå har jeg lagt i høydetrening noen dager, så nå må det vel skje noe frem mot helgen! Vi må ikke miste troen! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2017 Det er gøy å melde at Laluna også blir med på denne turen. Han er en god følgesvenn Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 7.Mars.2017 Del på Facebook Svart 7.Mars.2017 Alltid hyggelig å være med deg på turer Bjørn Tror det blir en flott tur masse bilder og litt film Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mars.2017 Del på Facebook Svart 7.Mars.2017 Er det ingen som kan jobbe for meg i helgen? Og kjøre kurs for damene på lørdag? Jeg vil være med på henteturen! ?????? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2017 Skal vi bytte erik.. jeg går rett på togstyring og damer. ??? å du tar searay hjem.. ??? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
tilplan Svart 8.Mars.2017 Del på Facebook Svart 8.Mars.2017 Nå begynner det å bli så lyst på morgenen at jeg kunne se litt på vei til jobb. Det var lite vind i går og fralandsvind i dag, så forholdene så veldig fine ut i dag tidlig. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2017 Det var nok i dag vi skulle reist. Men båteier er svært lysten på å være med. Så da blir det helgene. Litt økende tendens mot helga igjen ser jeg på yr nå. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 8.Mars.2017 Del på Facebook Svart 8.Mars.2017 Tror han derre Zitt har luktet på korken og sovnet ...på tide å jobbe gutt :giggle: Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2017 Nå begynner det å bli så lyst på morgenen at jeg kunne se litt på vei til jobb. Det var lite vind i går og fralandsvind i dag, så forholdene så veldig fine ut i dag tidlig. Flott.. håper det holder seg. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
tilplan Svart 8.Mars.2017 Del på Facebook Svart 8.Mars.2017 (redigert) Var ute en tur nå og det blåser ganske godt. Snø i lufta, men god sikt. Så lenge det er fralandsvind tror jeg det går bra, men Lista og Lindesnes kan nok ikke rundes i fralandsvind i dag. Er vel ikke meldt så galt til helga, så det bør være en god plan. Redigert 8.Mars.2017 av tilplan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2017 Tilplan, tusen takk. Vi slipper en dråpe ankerdram i havet på utsiden av obrestad til ære for deg. Om det blir tur da. Ny oppdatering på været kl 11 nå.. den forverret seg ikke mot helga. Litt regn på lørdag rundt både lista og lindesnes. Men kanskje vi klarer å runde likavel. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
tilplan Svart 8.Mars.2017 Del på Facebook Svart 8.Mars.2017 (redigert) Prognosene til dmi går bare fram til fredag kl 13 akkurat nå, men det ser jo lovende ut med bølger i ryggen. Skal blåse opp fra sørøst på lørdagen, så det er nok en fordel å komme så langt som mulig før de bølgene får bygd seg opp. Om dere rekker å komme til Egersund på fredagen bør dette gå veldig greit slik varselet ser ut nå. Innlegg 600 Redigert 8.Mars.2017 av tilplan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 8.Mars.2017 Del på Facebook Svart 8.Mars.2017 Hun ligger og rykker i fortøyningene ... Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 8.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2017 Tilplan vi må nok runde lindesnes før vi gir oss for kvelden. Lørdagen starter brått med 10 ms fra vest der nede. Er vel ca 120 NM det mener jeg å huske Kenneth82 tror du hun er ivrig på å bytte propellvann? ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.