Chilli Solbris Svart 13.Desember.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2022 Takker for hyggelige tilbakemeldinger på julepyntet båt!🎄🎄🎅🏻🎅🏻😃😃 Julenissen fant veien på nytt og nå er stekeovnen på plass! Det ble Electrolux! Er laget i Sverige den også😁 Et håndtak på døra må det jo være….. Det gjør vondt å sage i båten. Uansett hvorfor!🫣🫣 Da får ovnen plass! Skjøteledningen til den gamle mikroen tas vekk. På plass! Må lage rist i toppen. Som sagt…. Håndtak til litt besvær. Smart ovn….. Kan styres fra mobilen. Lurer på om den lager maten for meg også Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Komodo Svart 13.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2022 Da blir det juleribbe i år også Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Chilli Solbris Svart 13.Desember.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2022 Komodo skrev 13 minutter siden: Da blir det juleribbe i år også Jepp!! Fjernstekt via app!😂😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Grufolf Svart 13.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2022 Mulig du kan sage av håndtaket på stekeovnen? Det kan helt sikkert skures løs fra stekeovnen fra innsiden og så kan du helt sikkert korte ned avstanden fra håndtaket til ovnsdøren. (Så vidt jeg kan se så er det noe avstand der) (Har gjort det selv på en ovn tidligere for å gå klar av en kjellerluke på kjøkkenet, fungerte utmerket) Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 13.Desember.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2022 Grufolf skrev for 3 timer siden: Mulig du kan sage av håndtaket på stekeovnen? Det kan helt sikkert skures løs fra stekeovnen fra innsiden og så kan du helt sikkert korte ned avstanden fra håndtaket til ovnsdøren. (Så vidt jeg kan se så er det noe avstand der) (Har gjort det selv på en ovn tidligere for å gå klar av en kjellerluke på kjøkkenet, fungerte utmerket) Driver og klekket ut noe slikt ja!😁😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Fortego Svart 14.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2022 Båten er snart som ny! Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Desember.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2022 Fortego skrev for 2 timer siden: Båten er snart som ny! Det håper jeg. Men etter noen timer i maskinrommet ble jeg minnet på at jeg fortsatt har noen eksosbend som må byttes😳😳😳 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Faxen Svart 14.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2022 Fortego skrev for 2 timer siden: Båten er snart som ny! Ja det nærmer seg, men en viktig ting mangler.......HM! Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Komodo Svart 14.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2022 Chilli Solbris skrev for 1 time siden: ... etter noen timer i maskinrommet ble jeg minnet på at jeg fortsatt har noen eksosbend som må byttes😳😳😳 Når blir de tatt ut? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Desember.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2022 Faxen skrev for 2 timer siden: Ja det nærmer seg, men en viktig ting mangler.......HM! Hva da???😱😱😱😱😱 Komodo skrev for 1 time siden: Når blir de tatt ut? Har kurs i morgen. Så er det alt for mye jobb. Så romjula tenker jeg. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Komodo Svart 14.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2022 Chilli Solbris skrev for 4 timer siden: romjula tenker jeg Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Faxen Svart 14.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2022 Chilli Solbris skrev for 4 timer siden: Hva da???😱😱😱😱😱 Har kurs i morgen. Så er det alt for mye jobb. Så romjula tenker jeg. Her er et hint: Reservdelar (storebro.se) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Desember.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2022 Faxen skrev for 5 timer siden: Her er et hint: Reservdelar (storebro.se) Du har så rett så rett! Men alt teknisk og mekanisk først!😁😁😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Desember.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2022 (redigert) Dobbelpost Redigert 14.Desember.2022 av Chilli Solbris Dobbelpost (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Big Horn Svart 15.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2022 Tror jeg i stedet ville hatt ting jeg sjelden bruker i akkurat den skuffen, og bare åpnet ovnsdøren når man trenger noe fra skuffen. Eventuelt byttet håndtaket til noe smalere som får plass mellom skuffene om du senker ovnen noen cm..... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2022 Big Horn skrev 33 minutter siden: Tror jeg i stedet ville hatt ting jeg sjelden bruker i akkurat den skuffen, og bare åpnet ovnsdøren når man trenger noe fra skuffen. Den løsningen var det første som slo meg også. Det enkle er ofte det beste. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Komodo Svart 15.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2022 Kanskje det kan være en løsning å ta vekk hele håndtaket, og skru på en knott i det venstre hullet i døra. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Chilli Solbris Svart 15.Desember.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2022 Big Horn skrev for 16 timer siden: Tror jeg i stedet ville hatt ting jeg sjelden bruker i akkurat den skuffen, og bare åpnet ovnsdøren når man trenger noe fra skuffen. Eventuelt byttet håndtaket til noe smalere som får plass mellom skuffene om du senker ovnen noen cm..... Fruen har foreslått akkurat dette index skrev for 15 timer siden: Den løsningen var det første som slo meg også. Det enkle er ofte det beste. Og minst arbeidskrevende. Komodo skrev for 9 timer siden: Kanskje det kan være en løsning å ta vekk hele håndtaket, og skru på en knott i det venstre hullet i døra. Jeg tenke også det. Må bare finne ut hvordan håndtaket satt på. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
index Svart 16.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2022 Chilli Solbris skrev for 7 timer siden: Må bare finne ut hvordan håndtaket satt på. Som regel er det bare et par skruer på innsiden av luka, så løsner hele fronten og du kommer til skruene til håndtaket. Fort gjort. Gjorde nettopp det samme hjemme da håndtaket falt av. En treminutters jobb.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Chilli Solbris Svart 16.Desember.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2022 index skrev for 2 timer siden: Som regel er det bare et par skruer på innsiden av luka, så løsner hele fronten og du kommer til skruene til håndtaket. Fort gjort. Gjorde nettopp det samme hjemme da håndtaket falt av. En treminutters jobb.... Ingen skruer på innsiden. Nå er jeg ferdig med årets D5L kurs og ligger godt fortøyd i Fredrikstad! Så nå kan jeg gå i dybden og plukke fra hverandre båten for vinterens prosjekter!😁😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
index Svart 16.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2022 Chilli Solbris skrev 25 minutter siden: Ingen skruer på innsiden. Merkelig! Da har de funnet på noe lurt et sted;-)) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Chilli Solbris Svart 16.Desember.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2022 index skrev for 2 timer siden: Merkelig! Da har de funnet på noe lurt et sted;-)) Skal nok pirke borti greia litt!😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Gullfisk Svart 16.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2022 (redigert) Kan hende det står noe i den derre bruksanvisningen om det Den skal egentlig ikke røres før man har plukket i stykker noe Redigert 16.Desember.2022 av Gullfisk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 16.Desember.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2022 Gullfisk skrev 39 minutter siden: Kan hende det står noe i den derre bruksanvisningen om det Den skal egentlig ikke røres før man har plukket i stykker noe 🤣🤣🤣😂😂😂 Og det er stort sett slik det praktiserende her i gården! Ikke bare i båten!🤣🤣 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 16.Desember.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2022 En magisk natt! Virkelig magisk! Videoen kan ikke få fram hvor vakkert det var! Seilte men absolutt null sikt fra Horten til Strømtangen. Og på vei over Lera så åpnet det seg opp en fantastisk lyssatt natt! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.