Jump to content

Hentetråd Stavanger-Arendal-Skjebergkilen - Viksund St.cruz 310


VegJoh

Recommended Posts

Frissy skrev 3 minutter siden:

Fantastiske bilder.....

 

Tiltredes !!!

 

Og ser at dere har marsjet greit sørøstover i 17-18 knop. Hvordan har dieselforbruket vært? Var det 3/4 fullt som jeg antydet når du dro fra Stvg. @Bjørn Løvjomås?   

D5L

 

Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz

Link to post
Share on other sites

😩😩😩😩😩😩😩😃😃😃😃😁😁😁😁😁

Jeg blir helt dårlig av å se disse bildene!!!

Men på en god måte!😊😊😊

Nå har du vært innom et sted jeg har måttet seile forbi på turene mine @Almvik!😩😩😩😳😳😳

Tusen takk @Bjørn Løvjomås for herlig dokumentasjon og bilder! Du leverer hver gang!😁😁😁

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Solbris II skrev 5 minutter siden:

Der dere gikk gjennom på den smale sti, konmer jeg gjennom der med Storebroen? 4,5 meter bred og 1,6 dyptgående😊😊

Det er 2 meter på  kartet. Bredde er grei tror jeg..men du kan jo ta det litt pent

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

11 minutes ago, Andora said:

Sundet heter forøvrig årebråt sundet, eller åbresundet på dialekt, en konge har hugget i fjellet der, husker ikke hvilken, så dere det? 

Føltes ikke som om det var tid til å se så nøye på fjellet når strømmen tok tak i båten😂

Link to post
Share on other sites

LALUNA II skrev Just now:

Ikke lenge før de blir synlige på web cam Lindesnes

 

Ja jeg sitter i allefall og følger med. Merker at jeg ikke får gjort så mye annet fornuftig i dag enn å følge med på dette. Flaks at jeg har fri fra jobb i dag :smiley:

D5L

 

Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...