Jump to content

Hentetråd Stavanger-Arendal-Skjebergkilen - Viksund St.cruz 310


VegJoh

Recommended Posts

Bjørn Løvjomås skrev 10 minutter siden:

Du skal jo bli frisk..🤣🤣🤣

 Klart du skal få ruta

😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Komodo skrev 9 minutter siden:

Nydelige blider du legger ut her Bjørn! Det virker som om du har en fantastisk tur. Men det gjør litt vondt å se de bildene av flatt hav uten at jeg kan være der med dykkerutstyret mitt :cryin:  Fint over, men enda finere under overflata :diving:

Der må jeg nok si meg helt enig!😌😌😊😊

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

LALUNA II skrev 4 minutter siden:

Da tror jeg ikke du skal prøve igjennom der det er i grenseland for dunker du i de steinene så ryker en skrue fort :crazy:

Jeg har nok kommet frem til det samme. 🤔🤔😳😳

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Mange som har fin beliggenhet gjennom sundet der, men i likhet med her på Hvaler ser det ut som om strandsona er rimelig privatisert i store områder. Det blir liksom bare å kjøre forbi, ikke så mange bra steder man kan fortøye og gå i land... 

Link to post
Share on other sites

Vi klarte akkurat å snike oss forbi. Men sannelig er det mange tonn med stål i den klumpen der. Kvåsefjorden gikk noenlunde greit. Men det blåste opp litt fra Lindesnes mot kr.sand. 

Men å kalle det bølger er noe oppskrytt 

Nå er vi i Blindleia, å det er jo nesten hjemme.  Dermed blir det mindre bilder:giggle:

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Må si jeg gleder meg til å ta over stafettpinnen i Arendal. Ikke lett å leve opp til standarden på hentetråd-informasjon og bilder som @Bjørn Løvjomås leverer, men vi får gjøre så godt vi kan. 

D5L

 

Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...