Jump to content

Hentetråd Stavanger-Arendal-Skjebergkilen - Viksund St.cruz 310


VegJoh

Recommended Posts

Jeg tror nok det hadde vært mulig å dra nedover i dag, men 12 ms fra syd i kastene, gir litt skvalpesjø i mot.  Mye mer behagelig i morgen. Da kan det hende det kan være mulighet for å gå nært land. Mye mer spennende reise nedover, om en må vike for husdyra på Jæren:sailing:

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Nå begynner det å nærme seg «bevegelse» i denne tråden, og jeg må si at jeg kjenner på spenningen :sweat: Håper alt står bra til med båten og første etappe blir en fornøyelse for @Bjørn Løvjomås

D5L

 

Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz

Link to post
Share on other sites

Nå nærmer jeg meg skjermkaos i båten. Hadde bare en nettbrett holder..så den andre får holde seg selv:giggle:

Prøver et nytt oppsett med on course åpen hele tiden.. viser marinetrafic nå. White Lady er allerede dukket opp på kartet i Dusavika .  Nærmer seg klart til avgang nå. Sørlendingen har ikke med seg dovne østlendinger:giggle: @sap_2000.. så dermed blir det avgang rett før kl 06

Kaviar er ikke med denne gangen:giggle:

Redigert av Bjørn Løvjomås (see edit history)

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...