Jump to content

De Thrusterløse tar opp nye medlemmer


Herman

Recommended Posts

Beklager, du har akkurat innrømmet at du eier en THRUSTER.. :nono:

Suzuki

:cryin: Nå søkte jeg mere om en sånn hangaround-greie jeg da! :cryin:

Fordi jeg visste at thrusteren ville utelukke meg. Kan ikke juge heller. Men thrusteren er veldig lat da. :lol::lol:

 

Nå har jeg forresten tenkt å bytte vinduer i kalesjen ved å misbruke madammens symaskin en gang i vinter. Er det formildende nok eller??? :lol::lol:

Link to post
Share on other sites

I båtsesongen 2006 kan man også påregne koordinerte og overraskende antihekkbølgekasjoner fra de thrusterløse!

Hah!!! Bare vent!!! Jeg har netttopp bestilt reverse-angle trimplan, for å få gravd hekken lengre ned og få større hekksjøer.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

.....til å ha ferdigutviklete raring-gener enda. De kommer som regel i slutten av 20, begynnelsen av 30 årene..

:wink: MYE senere Suzuki (vel, hos noen begynner det KANSKJE noe tidligere) men er ikke det derre duppeditt-greie (Trøster-/ aggregat-/ isbitmaskin-bare-må ha) en slags ERSTATNING for noe annet som begynner å svikte akkurat når man (menn) begynner å nærme seg en VISS alder.....? :blush:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Keiko ll

På land

 

De Thrusteløse

V/Suzuki

Baatplassen.no

 

Tillater meg herved å søke medlemsskap i Losjen "De Thrusteløse"

 

Jeg har:

En godmodig Tresfjord 28 fra 1980 med gammel kalesje (skal skiftes snart), kaldt vann, anker, trykkvann, kompass, gammell gps, vhf og denne ombordBilde

 

Jeg har ikke:

Ankervinsj (p.t), v.vann, baug-hekk thruster, kartplotter, radar etc etc etc

 

Mvh

Keiko ll

Redigert av Keiko ll (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke toalett, ikke GPS, ikke verken kaldt eller varmt vann, ikke pantry, ikke motor, ikke styresystem av noe slag (dog har jeg 3 ratt), ikke marinegear og BÅTEN MIN FLYTER HELLER IKKE (ennå)! Jeg er rimelig analog kan man si....

 

Har derimot noe som kan bli en flytende bår, ror, propell, kone (hun er også analog) og aksel. Kvalifiserer dette til innpass i klubben, i tillegg til at jeg muligens kan være i besittelse av raring-gener (selv om jeg bare er 27)???

Redigert av trulte (see edit history)
Link to post
Share on other sites

:wink: MYE senere Suzuki (vel, hos noen begynner det KANSKJE noe tidligere) men er ikke det derre duppeditt-greie (Trøster-/ aggregat-/ isbitmaskin-bare-må ha) en slags ERSTATNING for noe annet som begynner å svikte akkurat når man (menn) begynner å nærme seg en VISS alder.....? :blush:

 

Som kompisen min sa, på kommentarer om at han begynte å bli VEL tynn i luggen, i en alder av 35-37 år:

 

"Du skjønne dæ; at en trong da vel itte å ha vørti slapp i tissen, sjøl om je har vørti blank på issen...? "

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

:yesnod::yesnod:

 

Tider skal komme. Hekkbølger skal henrulle. :yesnod:

Vår hevn skal bli grusom og nådeløs :yesnod::lol:

 

BildeTider skal komme. Hekkbølger skal henrulle. :yesnod:

 

Yepp! Beware! Hør bare på radioen nå - det er varslet bølger på 15 - 20m.

Spiller ingen rolle!!

Når Det er på tide å gå mot land med Tresfjorden pga bølger, er dere allerede langt nedi Cocnac`n

:lol::lol::lol:

Link to post
Share on other sites

Når Det er på tide å gå mot land med Tresfjorden pga bølger, er dere allerede langt nedi Cocnac`n

 

Ååååhhhh nei du, med svæære dieseltanker og aggregater kan vi være ute lenge, for å få behørig bebølget alle medlemmer i de knuragtige trøsterløses forening. Og vi finner dere med radaren. Bare vent!! :lol:

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...