Hanne_V Svart 24.Februar.2006 Del på Facebook Svart 24.Februar.2006 16. og 17. !!! hvis det passer i kalenderen til fruen skal vi prøve å få det til. Hadde vært moro med en helg med ihuga båtvenner... KK Sitér dette innlegget Du `ække ekte sjømann før du har en tohatsu på hekken!!! Link to post
Astor Svart 9.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2006 Hortentreffets hjemmeside finner du her. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tine IV Svart 9.Mars.2006 Del på Facebook Svart 9.Mars.2006 Astor jeg har sendt deg en IM ang treff siden , slik at du kan rette opp den forferdelige gråve feilen på siden der . Det er ikke så veldig hyggelig IM du får , men jeg har bare tasta og økonomisjefen har diktert hva som skulle tastes . Slik at jeg er helt uskyldig når det gjelder den , men håper du kan ta det som en mann ? Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Astor Svart 9.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2006 Hvis jeg skriver 16 - 17 - og 19 juni så er dette riktig. Treffet blir da fredag, lørdag og mandag. Kan ikke ha treff på en søndag må du vite. Er nå rettet opp. Pirk spør du meg! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tine IV Svart 9.Mars.2006 Del på Facebook Svart 9.Mars.2006 Er nå rettet opp. Pirk spør du meg! Er så enig så enig Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Walter_S Svart 10.Mars.2006 Del på Facebook Svart 10.Mars.2006 Forresten - (nå er jeg "litt" slem....) - har treffkomitéen gått til innkjøp av MOTORSAG? .......til å sage høl i isen og dele den opp i småblokker - så kan vi ha isblokk-kasting som underholdning....... ....eller kanskje vi skal satse på curling? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Gunga Din Svart 10.Mars.2006 Del på Facebook Svart 10.Mars.2006 Forresten - (nå er jeg "litt" slem....) - har treffkomitéen gått til innkjøp av MOTORSAG? .......til å sage høl i isen og dele den opp i småblokker - så kan vi ha isblokk-kasting som underholdning....... ....eller kanskje vi skal satse på curling? ingen fare Walter, jag har beställt denne......hun kommer o drar upp en liten ränna..... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Manito Svart 13.Mars.2006 Del på Facebook Svart 13.Mars.2006 (redigert) HEI ALLE SAMMEN etter en stund i dvale får jeg vel melde min ankomst jeg også kommer med samme gamle båten og samme gamle kona selv er jeg den samme gamle jeg også mulig jr. på 11år også blir med Båt: Wiking boat fra herrens glade år 1978 str 26 gammeldagse fot (dvs ca 29 av dagens fot ) Redigert 13.Mars.2006 av TorbjornE (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 19.April.2006 Del på Facebook Svart 19.April.2006 Drar opp denne som en påminnelse for nye og gamle medlemmer Sitér dette innlegget Link to post
messepiken Svart 19.April.2006 Del på Facebook Svart 19.April.2006 Drar opp denne som en påminnelse for nye og gamle medlemmer Jeg og Shipman28 kommer. En 30 fot seiler med en Captein, en Messepike, og to matroser. Vi stikker vel en 1.60m dypt, om det skulle være lite vann ved brygga. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 19.April.2006 Del på Facebook Svart 19.April.2006 Ikke noe problem. Har ligge båter der med dypgående langt borti 3m. Sitér dette innlegget Link to post
Festina Lente IV Svart 20.April.2006 Del på Facebook Svart 20.April.2006 Rettelse er behøvelig på hjemmesiden. FL3 kommer ikke med en voksen, men med fire voksene og en hund om allt går som planlagt. Sitér dette innlegget Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK. Link to post
fernanda Svart 21.April.2006 Del på Facebook Svart 21.April.2006 Hei igjen. Nå nærmer tiden for båtliv på vannet å nerme seg, etter en lang vinter. Jeg tenkte jeg skulle spørre om det var en mulighet til å å få lagt vår båt inn mot brygga, enten baug, hekk eller longside, da vi har med oss guttungen på ca 11 måneder når treffet skjer. Det ville gjøre alt endel enklere for oss, så vi slipper å ro fram og tilbake hele tiden når hen skal legges eller spise eller skifte elller....... Fernanda Når vi kommer står det Zaphir på båten, Fernanda var vår gamle båt. Men det har liksom blitt meg, så jeg synes liksom ikke jeg kunne bytte navn.....?! Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Chadatan Svart 23.April.2006 Del på Facebook Svart 23.April.2006 Chadatan Nevlung, Nautica Schizofrenia . Kommer innom og akterfortøyer med anker i nordlig retning. 1 Voksen pluss 2 barn Sitér dette innlegget Link to post
microship Svart 23.April.2006 Del på Facebook Svart 23.April.2006 microship med 2 voksne og 13 år gammel jente melder herved seg på treffet Sitér dette innlegget Microship "Båt er bedre investering enn aksjer" Link to post
enter4u Svart 24.April.2006 Del på Facebook Svart 24.April.2006 Enter4u kommer i år også. Håper på bedre overfartsvær i år. Hehe Sitér dette innlegget Link to post
messepiken Svart 27.April.2006 Del på Facebook Svart 27.April.2006 Jeg og Shipman28 har ikke kommet med på listen, har du glemt å sette oss på? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 28.April.2006 Del på Facebook Svart 28.April.2006 (redigert) Listen er oppdatert, Astor har ikke hatt tid til og legge den på nett enda. Så alt er notert Legger ut listen her foreløbig. Er det noen som er glemt? Astor: 2 voksne pluss 2 matroser alle dager, Nord West 900 at-le, alle dager, SKILSØ 750 bao, 2 voksne. alle dager, Fram 25 Chadatan 52fot 1 voksen 2 barn (forlenger den lange brygga) BareLekker 26fot 2 voksne alle dager Bastard 30000 : 1 voksen, alle dager, 30 fots nekke BEG, 2 voksne, alle dager, Barracuda Bitteliten, 1 voksen, 37 fot Eslettha Microship 2 voksne 1 barn Enter4u 25 fot 2 voksne fernanda, 2 voksne og en lettmatros Flipper Flash, 2 voksne, alle dager, Crownline 225CCR gaia og Tufffm 2 voksne, alle dager, 1.72 dyp GeirFrode, 2 voksne, ?dager, Fjord 880 Gerhard, 2 voksne og 3 barn, hele helgen, Tresfjord 28 Gunga Din, 2 stk Hanne V 2 voksne, kommer om det passer med kalenderen Heira, 1 voksen, alle dager, 30 fot. jawik, 2 voksne, Laurin 45' motorseiler., Joerg-1: 2 voksne, alle dager, Draco 30 Jorhei og M/B Gamla, 2 voksne, alle dager, snekke Keiko II, 1-2 voksne, Tresfjord 28, alle dager Majali, 1 voksen pluss ett barn. Messepiken 2 voksne 30 fot seiler MortenK, 1 voksen, 3 barn, alle dager, 1.55 dyp Nikita, 2 voksne, alle dager, Tresfjord 28 nimbuster, 2 voksne, alle dager, 36 fot NorStar 2 voksne kommer, med forbehold Nor_West, 2 voksne, Nord West 900, alle dager, baug mot brygga Pirus, 4 voksen,og hund 37 Broom Ocean, alle dager, helst baug mot land Quantum, 2 voksne, Cleopatra 33, alle dager rem: 2 voksne, alle dager, Princess 34 SiA, 2 voksne, 26 fot alle dager Sjøstjerna, 2 voksne, Kragerø 32, alle dager Sjøsyk, 2 voksne, 2 barn/ungdom, alle dager, Skorgenes 330 Sonic Skaaden, 4 voksne, alle dager Sonata 7, 4 ungdommer, 23 fots seilbåt Syvert, 2 voksne, Storebro 31, alle dager Tassen: 2 voksne + 2 barn/ungdom, alle dager Torbjørn 2stk 26fot 2 voksne + 1 barn thor, 2 voksne, 25 fot, alle dager TINE II: 2 voksne, alle dager, Sandvik 28 Trudelutt, 2 voksne med skipshund, alle dager, Saga 27 og baug mot brygga. Trulte, 2 voksne pluss Trulte-bikkja, 26 fot, alle dager vikers, fre-lørdag, 2 voksne 30 fot W-945, 2 voksne, 1 barn, alle dager, Sandvik 045, baug mot brygga Whistler kommer med 2 barn (j 12 og g 10). alle dager, Redigert 28.April.2006 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 28.April.2006 Del på Facebook Svart 28.April.2006 Treffet skulle hatt en policy om digitalkamera og Internett. Det er ikke alle som synes noe om å få bilde av seg selv og båt på nettet. Iallefall ikke Krapylet. Så han kommer ikke. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Ketil M Svart 28.April.2006 Del på Facebook Svart 28.April.2006 Treffet skulle hatt en policy om digitalkamera og Internett. Det er ikke alle som synes noe om å få bilde av seg selv og båt på nettet. Iallefall ikke Krapylet. Så han kommer ikke. Noia? Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 28.April.2006 Del på Facebook Svart 28.April.2006 Noia? Jeg synes du har noe dårlig bakgrunn for å stille en slik diagnose. Man er ikke paranoid dersom man synes dårlig om å få identifiserbare bilder av båten publisert. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
messepiken Svart 28.April.2006 Del på Facebook Svart 28.April.2006 Jeg synes du har noe dårlig bakgrunn for å stille en slik diagnose. Man er ikke paranoid dersom man synes dårlig om å få identifiserbare bilder av båten publisert. Det er ikke lov å ta bilde av deg og båten din å legge det ut på internett uten din samtykke, så du skal være trygg. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 28.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2006 Det er selvsagt lov å ta bilde av båten din uten ditt samtykke. Vis meg den regelen hvor dette er beskrevet. Da hadde det vært ugreit å være avismann, noe jeg har vært i mange år. Hortenstreffet er for alle, både med og uten kamera. Vi lover masse bilder på nettet, slik som i fjor. Har man motsigelser mot dette må man finne seg et annet sted denne helgen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Krapyl Svart 28.April.2006 Del på Facebook Svart 28.April.2006 finne seg et annet sted Joda, poenget er oppfattet. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Astor Svart 28.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2006 Du er selvsagt velkommen til treffet, Krapyl. Men du må jo innordne deg de regler som vi andre har, eller for å si det på en annen måte, de reglene vi IKKE har. Husker i fjor at det ble knipset i øst og vest. Meld deg på å bli med på morroa! Men skal du stille ingkongnito, må du bruke maske. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.