Manito Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Denne helgen blir det en svipptur til Strømstad vi reiser fra Moss fredag etter jobb og håper at været holder god helg til dere alle Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Hei Det blir vel en tur til Torvøya øst for Sætre, med eller uten medrederinnen. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Vurderer tur til Sandspollen, men kunne også tenkt meg en tur til Sætre. Kommer ikke avgårde før på lørdag fordi matrosen skal jobbe. Kan noen kjentfolk komme med en kvalifisert gjetning på hvordan de tror det vil ligge an med plass på Sætre lørdag ettermiddag? Håpløst eller? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Ifølge yr.no blir det brukbart vær både i ytre og indre Oslofjord til helgen. Hadde tenkt meg en tur til Horten lørdag og håper å få med en travel familie. Fredag kanskje Sandspollen, må prøve ut en forkattingsteknikk på ankerfortøyning. Antar at vanntemperaturen er så pass at jeg kan dykke under båten og inspisere denne uten våtdrakt. Sitér dette innlegget Link to post
SiA Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Blir vel tur til Sandspollen, alene, da fruen er opptatt med noe vi ikke diskuterer på forumet?... Snart valg Se etter en Neptim som ikke ryker! Med hilsen: Sindre Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 (redigert) Tar en tur til Strømstad. Rederinnen er i Tanumstrand med jobben til lørdag. Kommer ombord da. Vi får se hva vi gjør etter det. Kanskje ser deg Manito. Se etter Båtplassenvimpel. Redigert 23.August.2007 av Marø (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
cleo Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Etter nesten to sesonger på land klør vi etter å farte rundt, men ting skal prøves ut så det blir nok noen korte turer rundt på spissen av Hurumlandet! Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
Kosmix Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 I flg. http://www.scanmar.no/wx/scanpro.asp er sjøtemp. ca 19 grader, så de fleste vil overleve en dukkert (Litt for kaldt for meg). Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Manito Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 vi har store navn på sidene bak så vi er lette å se Marø kom gjerne innom om det passer Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Manito. Har du vimpel? Jeg har vimpel og kommer til å ligge i ytre hav hvis det er plass. Du (dere) er hjertelig velkommen ombord. Bjørn Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Da blir det en kose / familieregatta på Eidangerfjorden, men desverre alene for fruen skal fikk en time for operasjon i morgen tidlig. Men vi har blitt lover fint vær hvis de ikke bommer igjen da. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Verdens Ende antakelig. Reiser ut i morgen. har fått barnepass til den lodne Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Med bil til Orust for å se på båter. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 . Antar at vanntemperaturen er så pass at jeg kan dykke under båten og inspisere denne uten våtdrakt. Målte vannet idag da 20 g 1,5 meter under flata , trudde jeg skulle rekke en tur under idag men . Lå på Kommer's øya sammen med noen BP folk fra igår , så kom litt seint avgårde på hjemvei . Skal prøve å komma under imårra , må få skjekka zinken og eller's ossen det ser ut der under . Ser folk tar opp om dagen, båtane er dekt 100% under av hvite shjell/ruer . Imårra går ferden kansje til Bolærne , sammen med flere BP båter .Og lørdag er det ingen som veit ,været bestemmer . Er jo Båtfestival på Eiken i Horten ( indre havn kommet mange båter alt idag ), så er jo mulig det også . Men som sagt , vi ser på været først . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Bonus Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Reiser ut imorgen ettermiddag. Hankø antagelig. Legger oss vel ut mot Flatskjæra på Lørdag eller Søndag formiddag for å kombinere sol og litt flyoppvisning (Rygge) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 He he. Hit går ferden: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Tine IV Svart 23.August.2007 Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Å skal du dit du'a ,hvis jeg tipper riktig så får du en mega tur uten sidestykke . Bare du har tid nok ,ikke sikkert jeg tipper riktig her da men , ser ut som 66 ? Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
bliss X Svart 24.August.2007 Link til dette innlegget Svart 24.August.2007 Kan noen kjentfolk komme med en kvalifisert gjetning på hvordan de tror det vil ligge an med plass på Sætre lørdag ettermiddag?Håpløst eller? Tar opp denne igjen. Beklager maset, men ... Sitér dette innlegget Link to post
Manito Svart 24.August.2007 Link til dette innlegget Svart 24.August.2007 jeg har fortiden ikke vimpel men har klistremerker på sidene vimpelen blåste av mellom Drøbak og Moss mens vi var på tur Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 24.August.2007 Link til dette innlegget Svart 24.August.2007 Båtsesongen starter i i dag. En liten prøvetur på onsdag fortalte at alt så normalt ut - endelig. Eneste som manglet var toppfarten - mangler 5-6 knop, men så er båten godt grodd også etter nesten tre måneder stilleligge. Ferden går enten til Svenner eller muligens Volmerane ytterst i Viksfjord eller deromkring (Uleholmen/Ragnhildskjær er også alternativer. Må se litt hvor det er lunest. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 24.August.2007 Link til dette innlegget Svart 24.August.2007 ser ut som 66 ? Tine III Stemmer, det!! Flyver til Chicago i morgen tidlig for et par dagers halloi og deretter er det av gårde, Kåre. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Astor Svart 24.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2007 I dag skal svoger fra Molde og jeg ut i Sætre-skjærgården. Et fint sted å vise fram hvordan båtfolket har det her nede. Han er båtmann selv og gleders eg til turen. Været er i dag opptimalt, med blankt vann og sol fra skyfri himmel. En snartur innom San Polè blir det også. Om vi setter baugen ut Drøbaksundet eller inn mot hovedstaden er enda ikke bestemt. Lytter K-77 for andre BP-båter og en hyggelig prat. I morgen blir det landligge og fferiring av fruen som i morgen runder år. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Nor_west Svart 24.August.2007 Link til dette innlegget Svart 24.August.2007 På Sætre er det ikke noe problemer med plass,enten på marinaen eller i Sætre båtfrening så det er plasser nok. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 24.August.2007 Link til dette innlegget Svart 24.August.2007 Takk for det. Det er marinaen jeg tenkte på. Har opplevd før at det var overfylt der. Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 24.August.2007 Link til dette innlegget Svart 24.August.2007 Jeg har aldri vært i Sætre. Hvorfor bør jeg dra dit i helgen? Alternativet er Sandspollen eller et eller annet sted på Håøya. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.