Pequod Svart 23.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2015 På vei inn til Halden i ettermiddag. Satser på at båten ligger trygt der. Uansett ingenting av interesse å rappe fra den, og jeg kan jo følge med på webkamera uansettt! Selv om jeg gleder meg til en helg med rederinnen, så kan jeg nå også glede meg til en båttur også tilbake til Bakke Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Andresh Svart 24.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2015 Våknet i dag lørdag, hjemme i egen seng på lenge. Tror dette er andre helgen siden ferien at vi IKKE er på sjøen! Helt greit etter forrige helg som var helt magisk og tenker også tilbake på den fantastiske sensommer og høsten vi har hatt. Vi har båtsesong hele året her på vestlandet dersom været tillater det. Snart båthelg igjen ? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 24.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2015 (redigert) Passert 100 overnattinger. Ny rekord :-) Redigert 24.Oktober.2015 av Bonus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 24.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2015 Har vel ikke tenkt å gå i opplag enda..... Overskyet mildt høytrykksvær neste uke. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 24.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2015 Bra Bonus ! Velkommen i klubben. Vi klarte det desverre ikke i år. Kun 82 hittil. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tom Rør Svart 24.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2015 Sluttet å bruke båten Astor? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 25.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2015 (redigert) I kveld ble det en herlig tur fra Halden og inn til Bakke i måneskinn og speilblankt føre! Hadde med meg en passasjer, en annen pasient som bor i Halden og som jeg hadde lovt en båttur. Hun har hatt vannskrekk i 20 år etter en svært traumatisk opplevelse i en jolle, men etter at vi kom i land på Bakke strålte hun som en sol og sa at nå var vannskrekken kurert! Hun hadde veldig stor sans for båten min og farten og koste seg virkelig om bord! :-) Redigert 25.Oktober.2015 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
KARILLA Svart 30.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2015 En liten helge tur til Bergen for å gå på konsert. Dritvær ute godt å varmt inne, livet smiler:-) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Flid Svart 30.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2015 En liten helge tur til Bergen for å gå på konsert. Dritvær ute godt å varmt inne, livet smiler:-) Er fristerinnen med deg på tur :-) Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 30.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2015 Det er ikke lett med båttur nå da det er betong og bukker under kjølen, så det var denne våren / sommeren / høsten,vi fikk noen turer da,og noen døgn i båten ble det også. God land vinter til de som ligger oppe og sjø vinter til de som ligger ute. Møtes igjen til en fantastisk sesong i 2016. Me sjåas. Hilsen Eirina med mannskap Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 30.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2015 Er fristerinnen med deg på tur :-) Desverre ikke, men hyggelig selskap og konsert i morgen :-) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
KARILLA Svart 12.November.2015 Link til dette innlegget Svart 12.November.2015 Tur til Bergen med fristerinnen. Stormflo og vindfullt, men inne er det bare kos og glede :-) Kino og lutefisk med venner denne helgen :-) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
HerJo Svart 12.November.2015 Link til dette innlegget Svart 12.November.2015 Tur til Bergen med fristerinnen. Stormflo og vindfullt, men inne er det bare kos og glede :-) Kino og lutefisk med venner denne helgen :-) [...klippe flott bilde...] DET høres ikke feil ut! Hvis ikke været hindre parafinhønen å fly meg inn fra havet i morgen satser jeg på Bergenstur og lutefisk på Bryggeloftet - den er bare legendarisk! Kos dere! Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 13.November.2015 Link til dette innlegget Svart 13.November.2015 Planlegger å ta båten fra Nesodden til Bakke utenfor Halden på søndag. Vil vel komme fram mandag kveld. Det er meldt helt OK vær rent vind- og bølgemessig, om enn litt regn på mandag. Men med varmeapparat og nykokt kaffe på termosen så skremmer ikke regn meg unna en båttur! :-) Det er fortsatt meldt milde temperaturer rundt Bakke, ingen blå grader ennå, så jeg regner med at det går fint å ha båten der til den 26. november, da jeg etter planen skal avslutte oppholdet mitt på opptreningssenteret. Det er imidlertid mulig at jeg får en uke til der, og da begynner det å bli spennende... Må vel foreta en daglig tur ned til sjøen for å speide etter tegn på is... Men på søndag skal jeg i alle fall ut på tur igjen! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
KARILLA Svart 14.November.2015 Link til dette innlegget Svart 14.November.2015 Nesten fullt i havnebassenget i Bergen. Sa til fristerinnen at hun skulle spare på vannet når hun dusjet, men hørte hun etter? Ha forsatt en vakker helg i vår herres lekegrind :-) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Tom Rør Svart 18.November.2015 Link til dette innlegget Svart 18.November.2015 Denne helgen går turen til Sverige for å gå i opplag. Drar Torsdag ettermiddag,og tar første overnatting på Borgen, og går litt ned på svenskesiden på Fredag. Lørdag går vi til Kungshamn, og blir liggende der til Mandag morgen, før vi går inn i Strømmarna, for innendørs lagring og strekk :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 19.November.2015 Link til dette innlegget Svart 19.November.2015 Denne helgen går turen til Sverige... Håper du har 'vinterdekk' da, Tom. Det snør godt ute nå ... Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 19.November.2015 Link til dette innlegget Svart 19.November.2015 Ikke noe snø her vi ligger på Borgen :-). Satt igjen bilen på opplagsplassen, og tok buss hjem. Nå er vi i siget nedover mot Sverige. Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 12.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2015 Nå var det lenge siden noen hadde lagt ut noe her, men her er ihvertfall et bilde fra dagens havn på min lille adventstur:-) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 12.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2015 Kosefaktoren står på fullt enda, ser det ut til! Hvor er dere, fluefiskeren? Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 12.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2015 Nå er jo du rimelig rå på å se hvor bildene er tatt her vest Zitt, er ikke så veeeeldig langt fra Kulleseidkanalen, så da har du det vel? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 12.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2015 Nei, her har jeg aldri vært! Kullseidkanalen, og området rundt, står på ønskelisten! Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 12.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2015 Ja du er så hjertelig velkommen! Plassen heter Ulvesøy,og ligger litt sør for Kulleseidkanalen. Dette er en plass vi bruker flittig hele året,kort gangtid hjemmefra, trives godt her:-) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 12.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2015 Takk, fluefiskeren, vi kommer vi! Jeg var en tur i Bergen by i går kveld/natt, og måtte selvfølgelig innom og sjekke havnen. Jeg tror det må ha vært 15-20 båter der. Bildet er tatt med et dårlig mobilkamera. Det virket som om folket koste seg. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 12.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2015 Urettferdig Jeg må være hjemme med snått i nesen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.