Zitt Svart 12.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2015 Du har ennå tid til å bli frisk nok til å hente juletorsken, cosmic! God bedring! Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 12.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2015 Herren straffer hardt de som går uten ullundertøy i desember. Får håpe på båttur neste helg. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 12.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2015 Til Fluefiskeren Er det en uthavn alle kan gå til,eller et privat anlegg? Er der landstrøm? Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 13.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2015 (redigert) Cosmic: Dette er plass opparbeidet av frivillige og friluftsrådet, dette er en uthavn fri for alle. Er ikke landstrøm, men flott opparbeidet med grillhytte og sandstrand. God bedring forresten:-) Redigert 13.Desember.2015 av fluefiskeren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 13.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2015 Det så ut som en flott plass Fluefiskeren :-) Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 13.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2015 Ja, det er en veldig fin og populær plass. All ære til alle de som jobber på for å lage alle disse flotte plassene til oss båtfolk, både i Ryfylke og her litt lenger nord. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 13.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2015 Er en sånn plass nord i Austevoll og. Får fortsatt bare "intern feil 503" når jeg prøver å laste opp bilde. Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 13.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2015 Det er vel kanskje Navøyvågen du sikter til cosmic, her et bilde fra oktober. Sjekk netsiden til Ankergjengen Båtlag for bilder av arbeidet som er gjort, og meld dere gjerne inn. http://www.ankergjengenbaatlag.com/64091939 Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 13.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2015 Helt riktig. Var der omtrent på samme tiden Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 2.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2016 Denne helgen går turen til Austevoll og sotra. Soloppgang i bakkasund i dag 2/1-16 Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 En liten video fra dagens " vinterferie " på Oscarsborg. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 25.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Det ble en herlig solskinnstur til bla.a. Ranvikholmen sør for Toftelandet i går. Oslofjorden Friluftsråd er flinke. De setter opp infotavler som gir båtfolket mer forståelse for stedet de er på. Vær litt obs når du går inn mot gjestebryggene som ligger i le for øst, sør og vestvind. Det ligger en enmeters-grunne i innseilinga som er godt merket på kartet. Det er god dybde langs bryggene. Fabriukken på Tofte er snart jevnet med jorden og et landemerke er nå borte. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lars H. Svart 30.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2016 Denne helgen går turen til Borgen, årets første tur! Jeg og skipshunden er nå godt installert i båten i hjemmehavnen slik at vi kan komme oss avgårde imorgen tidlig. Det er -0,1gr. ute, men +22gr inne i båten. Vi koser oss! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pequod Svart 30.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2016 Denne helgen går turen til London - uten båt! Mulig jeg får et par timer på fjorden i morgen før jobb. Men har friuke neste uke, og hvis logistikken går opp med unger og kjæreste, og ikke minst vær, så kan det bli tur fra onsdag til søndag/mandag. Vi får se... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Dykker Svart 31.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2016 Denne helgen går turen til Borgen, årets første tur! Jeg og skipshunden er nå godt installert i båten i hjemmehavnen slik at vi kan komme oss avgårde imorgen tidlig. Det er -0,1gr. ute, men +22gr inne i båten. Vi koser oss! Da er Trudelutt på vei til Borgen! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 31.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2016 Og Bonus paserte oss nettopp i fullt plan. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Dykker Svart 31.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2016 Da er Trudelutt og Bonus på plass på Borgen. God båthelg! Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 31.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2016 Sånn er det å være pensjonist....... Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Bonus Svart 31.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2016 Da er Trudelutt og Bonus på plass på Borgen. God båthelg! God båthelg til deg også, Dykker . Ser vi deg snart her også, eller? Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 31.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2016 San Miguel. Sitér dette innlegget Link to post
HerJo Svart 31.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2016 Tenker det blir Bergen havn. Blir vel den minste skuten i byd'n nå også, men det er som kjent bedre å være liten og kjapp enn stor og slapp. :) Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 God båthelg til deg også, Dykker . Ser vi deg snart her også, eller? Prøver å få besøkt Borgen snart, må bare finne en ledig helg. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 8.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2016 Det ble Borgen på oss denne helgen. 9. April i morgen og trolig noe å se på her ute. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Pequod Svart 9.April.2016 Link til dette innlegget Svart 9.April.2016 Setter kursen mot Tønsberg denne helgen. Der skal jeg plukke opp yngstejenta som er på besøk hos venner og som skal bli med meg på båttur tilbake. Noen som vet om det er langt å gå fra jernbanestasjonen til gjestehavna? Mulig jeg stikker innom Borgen på vei nedover, spørs hvor tidlig jeg kommer meg avgårde (burde vel kanskje legge meg snart...). Hadde opprinnelig planlagt å være der 9. april i fjor, på 75-årsjubileet, men det gikk jo skeis så det suste... Mulig vi tar ei natt der på veien hjem, vi får se... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Fjellbonden Svart 9.April.2016 Link til dette innlegget Svart 9.April.2016 Noen som vet om det er langt å gå fra jernbanestasjonen til gjestehavna? Ca 743 m. God tur! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.