Faxen Svart 29.April.2016 Link til dette innlegget Svart 29.April.2016 Regatta Drøbak på lørdag, akkurat nå fremstår det (ref yr) som fullstendig meningsløst... Mener du virkelig at det er meningsløst at jeg står ute i plaskregnet og arrangerer Isbryter'n, for at dere skal få seile regatta? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Framtia Svart 29.April.2016 Link til dette innlegget Svart 29.April.2016 Vi er alle litt gærne tror jeg :-) og spesielt du. Men utrolig flott innsats, det setter vi pris på. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Flid Svart 1.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2016 Østre Bolærne søndag formiddag. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 1.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2016 Har jobbehelg denne helga, men er snart ferdig i dag. Blir nok ikke noe annet enn en liten tur innerst i Oslofjorden...Ser at det er meldt endel vind, så vi får se... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Chilli Solbris Svart 4.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2016 Horten! Trawlertreff! Stikk innom og se på mye fin båt! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
sap_2000 Svart 4.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2016 Turen går til Oscarsborg i første omgang hvertfall. Endel morgentåke på fjorden i dag. Kjekt med radar :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Arvid_A Svart 4.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2016 (redigert) Vi putrer over fjorden til Vestfold i dag. Er det noen her som kjenner til om anleggsarbeidene i f.m. bygging av ny kafé/restaurant på sletta ned mot sjøen medfører mye bråk og ståk, og om det berører servicefunksjonene i havna? Redigert 4.Mai.2016 av Arvid_A (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 4.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2016 Vi putrer over fjorden til Vestfold i dag. Er det noen her som kjenner til om anleggsarbeidene i f.m. bygging av ny kafé/restaurant på sletta ned mot sjøen medfører mye bråk og ståk, og om det berører servicefunksjonene i havna? Den der var litt for intern for meg...mange havner i Vestfold... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 4.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2016 (redigert) Jobber tre dager på rad nå, så ingen ekstra ferie, men tjener inn litt ekstra i morgen til septiktank... Men vurderer avgang fredag ettermiddag eller lørdag morgen. Helga skal uansett tilbringes i båten! Kursen settes vel i nærheten av Drøbak/Håøya et sted. Mulig det blir en stopp på Steilene for dugnadsarbeide for Nesodden Kystlag. Redigert 4.Mai.2016 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Arvid_A Svart 4.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2016 He-he, Pequod! Her gikk det litt fort over tastene!Stedet jeg skriver om er Østre Bolæren! Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 4.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2016 He-he, Pequod! Her gikk det litt fort over tastene! Stedet jeg skriver om er Østre Bolæren! Var på østre Bolærne for et par uker siden, stille og rolig da, kunne ikke se noen antydning til noe anleggsarbeide, men det har kanskje startet opp etter at jeg var der. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Arvid_A Svart 4.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2016 Jeg så noe i går på nettet om byggevirksomhet i fm. ny "havnerestaurant" foran den nåværende kaféen, bl.a. var det bilde av en gravemaskin i full sving. Nå klarer jeg selvfølgelig ikke å finne dette igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 4.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2016 Planen er Ramsø, muligens også Resø, men ihvertfall Grebbestad. Siden det ikke helt er badesesong enda så er det greit å være på en plass med litt tilbud en dag/natt. Får håpe på litt mer seilvind enn det som er meldt, kan se ut som det blir ren motortur og det er jo litt kjedelig da... Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 4.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2016 Tror vi starter med Borøya i Bærum i morgen. Ellers planer om en tur til Borgen ila helgen. Kanskje Dragsund? Gleder oss til en nydelig helg! Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Arvid_A Svart 4.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2016 Her fra Østre Bolæren kan det rapporteres om et 20-talls båter og stille og rolige forhold i kveld. Anleggsarbeiderne har tatt helg, og i flg havnevakt Akex skal det være en ny"havnekafe" på plass her til St.Hans! Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 4.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2016 Dragsund onsdag ettermiddag. Sitér dette innlegget Link to post
Kapitan Vertolet Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Prøver meg på å laste opp et bilde av byggearbeidene på den nye havnekafeen på Østre Bolærne. Bildet er tatt i går... Det begynner forresten å fylles med båter her ifm langhelg med godt værvarsel... Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Dragsund på Håøya torsdag formiddag. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Hva slags drone bruker du, Flid? Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Råssö Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Dykker Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Hmmmmmm.... Tenkte Borgen, men kanskje ikke plass for Ronja der imorgen, fredag. Vurderer Steilene, noen som vet status der? Er longsideplasser på flytebrygga som gynger for mye, samt longside på brygga innenfor med metersgrunnen som egentlig ikke er noen alternativ. Noen som vet om det er noen ledige plasser (grønt skilt) på de faste plassene som gjestebåter kan bruke? Er kafeen åpen på Steilene? Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Fylles opp I Kostersundet. I morgen går turen til Horten eller Son. En tur innom Borgen på jomfruturen er obligatorisk, hvis det er plass. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 (redigert) Hva slags drone bruker du, Flid? Phantom 3 :-) Redigert 5.Mai.2016 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Ble Drøbak på oss en sen aften etter at den verste vinden hadde roet seg i dag. Og med en fortreffelig Kebab fra den lokale pusheren på hjørnet her så ble avslutningen på dagen helt toppers. Kan sterkt...... anbefales (ordspill der). Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 5.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Ligger ann til en tur sørover mot Horten i morgen hvis alt går etter planen. Venter på noen møbler som trolig dukker opp i morgen. Trawlertreff hadde vært hyggelig denne helgen. Vi har kongeplass her på Sætre og stortrives ytterst i havna med kongeutsikt mot Håøya og båttrafikken. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.