ThorU Svart 1.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2008 Den båten er bygd av Jan Bording og familien hans. Han er ikke verken skipsbygger eller snekker. De brukte ca 6 år på å bygge den. Deretter seilte de jorda rundt med den. Nå brukes den for det meste av speiderne i Mandal der Jan er leder. Jan har også skrevet bok om det, men den er aldri blitt utgitt. Mer info og boka finner du her Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 1.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2008 Får vel slenge inn noen bilder fra Storsjøen jeg da: Klar for helgetur: Vi har faktisk slepejoller her på bygda også: En annen holme på sjøen vår: Et av "treffa" på Rovøya: C-marine: du kan få bruke disse! :) Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
amanda_3 Svart 1.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2008 Fisketur i romjulen, Søndre Karlsøy Sitér dette innlegget Link to post
Hekksjø Svart 2.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2008 (Jada, jeg vet at horisonten på bildet er skjev ) Horisonten? Skjev? Det må jo være jordkrummingen! Man kan se den på nesten alle bilder jeg tar. Godt nytt år fra Gompe Sitér dette innlegget En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand." Link to post
Sira Svart 3.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2008 Her kommer et par fine sommerminner fra meg også. Det øverste fra Kosterskjærgården Det andre fra seiløy Forøvrig morsomt å se de fine bildene fra Storsjøen tom-ass. Har jo tross allt hatt båt der i 25-30 år og har derfor mange flotte minner derfra. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
C-marine Svart 5.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2008 Bilde med pressenningen på: Og et et bilde fra hytta: Sitér dette innlegget Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
Noflow Svart 5.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2008 huff, var ikke mye sommerstemning i det første bildet ditt c-marine, det er vel ikke bare jeg som savner sommeren? Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 5.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2008 Selvportrett. Horten. Landkjenning mot Stord. Fra sommeren 2006. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
seilærn Svart 5.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2008 Slapp billig unna med tanke på snø her i år Dette ble tatt den ene av 5 dager (så vidt jeg husker) vi har hatt snø. Fra opptaket i fjor høst. Skyene melder om rufsete vær.. Vårbilde fra Vikerhavn. Ennå litt for kaldt for å bade(?), men været er ikke så verst! Sitér dette innlegget Link to post
Kjellka Svart 6.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2008 (redigert) Noen sommerminner fra oss Bergen i 2006 https://baatplassen.no/bildearkiv/12/12462/img_0721.jpg Sommerne 2007, mye regn https://baatplassen.no/bildearkiv/12/12462/img_1004.jpg Redigert 6.Mars.2008 av Kjellka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 6.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2008 Kan ikke dere som prøver å legge inn bilder her for så til slutt å ende opp med noen klikkbare linker isteden, begynne å lure litt hva som har skjedd? Det har seg nemlig slik at programvaren her på baatplassen tillater å legge inn både linker til andre steder på nettet, men også å legge inn bilder som vises i deres innlegg. Knappene på poste-siden viser tydelig forskjellen: lenke-knappen viser noen lenker foran en jordklode bildeknappen viser et typisk eksempel-bilde: et fjellpanorama med en sol Og når man holder musepekeren et øyeblikk i ro over de to knappene så kommer i tillegg forklaringen opp. I alle fall i et bildetråd burde det vises bilder, og ikke lenker - er nå min mening Man har 24 timer etter at innlegget opprinnelig er skrevet å redigere det og endre slike feil. Sitér dette innlegget Link to post
kvast Svart 6.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2008 Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
Kjellka Svart 6.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2008 Beklager trkola, men hos meg blr det ikke noen forskjell om jeg trykker på den ene eller andre knappen, link til bilde blir det uansett. Har du noen forklaring på det.... Takknemlig for svar, ser jo at det funker for andre Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 6.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2008 Helt ok! Men det du skriver er rart. Jeg tar hele saken med meg for avklaring. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellka Svart 6.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2008 Flotte greier Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 6.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2008 Noen bilder fra seiltur i Ryfylke i helgen: Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Akult Svart 6.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2008 Vi var også på båttur i helgen. Det er ikke akkurat noen trengsel på denne tiden av året, men noen var det. Og så møtte vi surprise som kjapt registrerte en baatplassen-vimpel i masta vår Litt rufsete vær, men blå himmel så vi også litt til som bildet viser. Her var vi ute og gikk tur. Bildet er tatt fra Helgøy mot Talgje. En vinterkledd submiss poserer. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellka Svart 7.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2008 Sommerne 2007, 14,5 gr. brrrrrr.... Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 10.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2008 Fresk optimist-seiling (Klikk på bildet for mer....) Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Noflow Svart 10.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2008 nærmer seg sommer nå! var godt og varmt i sola Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 10.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2008 Fresk optimist-seiling heftiga bilder surprise........... her er en til.....vilken trening o erfaring dom får........ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Kalle-kuling Svart 10.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2008 (redigert) Prøver å laste opp bilde... Er det noen som kan gi meg en liten innføring i hvordan det gjøres.. Har prøvd flere ganger uten å lykkes! Hilsen Kalle-Kuling Redigert 10.Mars.2008 av Kalle-kuling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 11.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2008 vilken trening o erfaring dom får........ Dette er båthåndtering på høyt nivå. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellka Svart 11.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2008 Prøv følgende: Bruk knappen "Last oppbilder" Kopier linken som vil komme frem under "Mine Bilder" Trykk på knappen "Sett inn bilde" Her limer du inn det du kopierte. Da skal bilde være der, prøv med forhånsvisning. Dette fugerte for meg etter mye prøving og feiling. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 11.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2008 Dette er båthåndtering på høyt nivå. Att det er ja.........desse gutter o jenter blir 'livsfarlige' på regattabanen även i större båter, senare i livet dom får den 'riktige' känslan/fölelsen' i kroppen...... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.