Jump to content

35 ble for lite. Hvor stor er en hytte på sjøen ?


lano2

Recommended Posts

Baatplassen skryter av at det finnes 10.000 medlemmer her. Da er det jo litt rart at folk stusser over en liten 43 foter ...? :crazy:

Er det virkelig ingen andre her som kan skilte med større og dyrere båter ? :confused:

He,he lano2 du fornekter deg ikke. Som jeg har prøvd å si før så er det overhodet ikke båten din eller prisen på den som er interesant men du selv, eller rettere sagt måten du kommuniserer på.

Men som sagt det er underholdende, (iallefall en viss tid) og du har jo klart å holde interessen for denne tråden oppe veldig lenge :yesnod: Det står det jo respekt av. Dersom det du skriver var helt uinteresant så ville jo ingen bry seg med å hverken lese eller svare.

Jeg regner med at du finner det underholdende å utfordre og provosere litt og det er jo en ærlig sak. Man må jo balansere litt på kanten for at folk skal gidde å lese og følge med. Det har du gjort på en glimrende måte. Nøkkelen til at du klarer å holde interessen oppe tror jeg er at leseren er litt usikker på om du tuller eller om det er sant det du skriver :confused: Dette gjør at man stadig søke å finne ut mer ved å lese nye innlegg for å få bekreftet sin mistanke i den ene eller andre retning.

Nå har jeg jo hjulpet deg godt med å holde oppe interessen en stund men begynner vel (desverre) å gå litt lei nå så vi får håpe du får drahjelp av noen andre videre :lol: Interessen daler vel fort uansett når båten er levert.

 

Dersom det er som jeg tror (og håper) så er du bare en hyggelig båtinteresert kar som liker og evner å holde folk litt på pinebenken. Da kommer jeg gjerne ombord og tar en titt en gang vi treffes i havna :smiley:

 

PS! Jeg er ikke psykologen din selv om det nok kunne vært en interesant jobb :wink::flag:

You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------

Link to post
Share on other sites

Interessant å lese dine innlegg.

Føler at jeg kan lære litt på et psykologisk plan. Det har kanskje med at jeg er litt ung ennå... :rolleyes:

 

Min plan er at båten må være større i fot enn alderen på personen som eier den. Siden jeg ble 36 år rundt juletider, så ble jeg derfor bekymret for tidligere båt... :eek:

Nå kan jeg vokse med 43 foteren i mange år til. :wink:

 

Den dagen jeg fyller 43 år, regner jeg med jeg har såpass mange striper på skuldrene at jeg klarer å kjøpe båt uten hjelp fra forumet her. :lol:

Link to post
Share on other sites

Den dagen jeg fyller 43 år, regner jeg med jeg har såpass mange striper på skuldrene at jeg klarer å kjøpe båt uten hjelp fra forumet her. :lol:

 

He, he. Ser ut til at du klarer det utmerket godt allerede. Ser frem til bildene av nybåten din. Du legger dem vel ut her denne gangen da??

Link to post
Share on other sites

Jeg synes det faktisk er litt dårlig av mange på forumet her å ikke ta imot veddemålet om å spise vimpler. Lasse på teknisk gjorde en glimrende jobb husker jeg på (-- reference to evil site removed --) der han skulle spise havgaphatten sin om ikke mullaen ble utvist i august ifjor. Desverre skjedde ikke det. :lol:

 

Ta nå et veddemål folkens, jeg tar gjerne Lano i forsvar og skal spise vimpel i Mandal med forbehold om at noen andre også blir med på samme veddemål. Forbeholder meg retten til at vimpelen da må fortæres sammen med en blondine og en Remy Martin xxo:-)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Oaaoo; Gratulerer lano3!! Den så jo aldeles fortreffelig ut! Ikke rart du er begeistret for Reginaene nei!

Håper det kommer noen bilder fra de indre gemakker også etterhvert.

Eneste jeg ikke hadde helt sans for var vel fargen på kalesjen men det er jo litt smak og behag da, og lett å gjøre noe med.....

Kommer du under stjernøybrua??

You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------

Link to post
Share on other sites

He, he, Lano2 baatplassens mest troverdige :lol:

Si fra når du har nyskuta fortøyd. Jeg stikker innom og tar en titt på herlighetene hvis det er okey? Forresten så ser jeg vel masta når du ankommer holder til bare et steinkast unna :cool:

Sweet dreams mate! And remember; you are only as big as the dreams you can afford to live! :crazy:

 

Neste helg ? :confused:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...