Jump to content

35 ble for lite. Hvor stor er en hytte på sjøen ?


lano2

Recommended Posts

Grunnen til at vi bør la han i fred nå er at han bør beskyttes mot seg selv - han greier tydeligvis ikke helt å vite når en bør slutte å fortelle eventyr.

Du er velkommen ombord du også SRA, så snart skuta ankommer Mandal. ( 1. eller 2. helga i mai )

Husk å fortelle om eventyret ditt fra besøket, her på forumet. :lol:

Link to post
Share on other sites

Nå har jeg til nå bare lest denne svært underholdene tråden, men nå lurer jeg på en ting.

 

Leading Edge fikk svar fra verftet at demobåten av 43 fotern var fortsatt til salgs, og om du skulle ha en ny Regina af Vindø 43 så fikk du denne tidligst i september. Men du får denne om 2-3 uker? Er kona medeier i verftet, eller? :confused: Eller er det en brukt båt av tidligere modell dere har kjøpt?

 

Redigert for trykkleif.

Redigert av vikers (see edit history)

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Når man går ut og annonserer en slik båts ankomst, området den ettersigende skal frekventere, inviterer folk på visning i forkant, og i det hele tatt har en vanvittig høy sigarføring uten å tørre å stå frem med fullt navn til tross for at alle vil finne ut hvem som står bak hvis den eventuelle båten skulle dukke opp, da er det mest logisk å avfeie det hele som visvas. Spesielt når heller ikke den angivelig forrige båten synes å være observert i nærområdet...

 

Jeg skal ikke gjøre det, da jeg ikke bor i området eller på noen annen måte har til hensikt å legge mer sjel i saken. Jeg ser derimot frem til fyldig billedmateriale og detaljoppfølging av en utrolig vakker båt, og skulle det hele vise seg å være en bløff, kan jeg anbefale siste plata til Stage Dolls. (Get a life)

 

Mange båtfabrikanter tilføyer et engelsk ord på sine mest eksklusive varianter, feks Skibsplasts "Selected".

 

Tilsvarende hos Regina skulle ikke tilfeldigvis være "Fantasy"...?

baatplassen.no

Din kommunistiske hjemmehavn på nettet!

Link to post
Share on other sites

Jeg er kanskje ikke som alle andre ( har jeg blitt fortalt) men jeg syntes denne tråden er ganske morsom jeg... Ikke bare den "skyskraper"sigarføringen til Lano2 men også alle som faktisk irriterer seg over måten Lano2 legger ut om båten. Det jeg savner er litt mere "blondine"f øring :-) :lol::lol:

Uansett. Gratulerer med flott valg av båt. Og ikke minst blondine :cheers::cheers:

 

Mvh

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Forøvrig er dette en glimrende stripetråd og etter å ha mistet en er jeg snart tilbake igjen :lol:

Kan man bli degradert også her - hvordan klarer man det - plunpe ut med å rygge i stedet for å bakke eller henvise til draft i stedet for sjøkart? Har vært i siviltjeneste og aldri hatt en stripe før - så dette er viktig for meg. Hvordan går jeg frem for ikke å miste stripa mi?

Link to post
Share on other sites

Kan man bli degradert også her - hvordan klarer man det - plunpe ut med å rygge i stedet for å bakke eller henvise til draft i stedet for sjøkart? Har vært i siviltjeneste og aldri hatt en stripe før - så dette er viktig for meg. Hvordan går jeg frem for ikke å miste stripa mi?

 

Mange mistet en del innlegg da noen tråder ble flyttet over til OT trådene.

Link to post
Share on other sites

JIkke bare den "skyskraper"sigarføringen til Lano2 men også alle som faktisk irriterer seg over måten Lano2 legger ut om båten. Det jeg savner er litt mere "blondine"f øring :-)

Dette med blondiner og sigarrer hadde jeg faktisk glemt men går utifra at Lano kan få plasse til en eller to eminente på det øverste dekk. :wink:

 

Tenker det blir god underholdning i Mandal også når halve BP kommer ned for å besiktige Lanos gyldne svane. Hadde vært gøy med ett veddemål her.

 

De som ikke tror Lano for ny båt må spise BP vimpelen sin :lol:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Kan man bli degradert også her
Nei, stripene har man nå til odel og eie.

Vi har hatt to tilfelle av degradering.

Første gang ifm at vi hevet grensene. Skipper gikk fra 200-1000.

Ble mye bråk av det til tross for at jeg lovet at det aldri skulle gjenta seg.

Vi hadde også en slags degradering ifm at OT innlegg ble flyttet over i ett eget forum der man ikke får stripepoeng.

Link to post
Share on other sites

Det bør også sies at stripene betyr ingen verdens ting. :lol:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Lett å si for de som er kapteiner... :lol:

 

Ellers så er mange forum organisert slik at man får tilgang til mer hvis man har flere striper, Invision har innebygget funksjonalitet for dette. Men vi bruker det ikke her på baatplassen.

(Det eneste det har vært snakk om er å gjøre det slik at må ha ett visst antall innlegg for å kunne delta i poll'er)

Link to post
Share on other sites

Går det ann å være så misunnelig, dette tar kaka, ikke rart det blir krig i verden. :nono:

Hehe beklager men jeg glemte noen smilys... som allt annet i tråden så skrev jeg det mest med ironi og satt å små hummret for meg selv..

synd ikke vi kan få dette med når vi skriver...

:wink:

 

Men hadde det vært opptil meg så hadde det vær mer krig i værden.. det er i grunn for mange folk og forlite krig... :wink:

Link to post
Share on other sites

Se der ja...det innlegget skrev du bare for å treffe den siste stripen, Contraband! 1000. innlegget var det.

Gratulerer så mye, Skipper! :lol:

 

"Å mange stripær æ`re `a ? " :lol: :lol:

 

Jeg ønsker meg 8. :yesnod:

Redigert av vikers (see edit history)

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Når man går ut og annonserer en slik båts ankomst, området den ettersigende skal frekventere, inviterer folk på visning i forkant, og i det hele tatt har en vanvittig høy sigarføring uten å tørre å stå frem med fullt navn til tross for at alle vil finne ut hvem som står bak hvis den eventuelle båten skulle dukke opp, da er det mest logisk å avfeie det hele som visvas.

 

Fornøyelig tråd dette!

 

Slutter ikke å forbause meg over de som lar seg provosere av Lano2 sin skrivemåte. Han setter ting på spissen/ hodet. Glimrende!

 

Når noen er anonyme er det enkelte som settes likhetstrekk med useriøsitet. Er det noe krav om å stille opp med bilde av en selv i Avataren med henvisning til hjemmeside med eget navn til hele verden?

 

Gleder meg til fortsettelsen Lano2!

Link to post
Share on other sites

Likte forøvrig det forslaget om å spise vimpelen.... :puke:

PS! Gidder dere å ta med en vimpel til meg, når dere kommer ? Kan man bruke vimpelen som stormfokk ? :lol:

 

Litt underlig at en båt til noen millioner kan skape "skyskraper-sigarførings-hysteri" . :confused:

Greit at noen kan bli misunelig ut i den store verden, men på et båtforum... :confused:

Hvis man har litt greie på båt, så burde man forstå at ikke alle kan bruke en Bavaria som hytte på sjøen.

Hvis man har råd og lyst til å komme opp av kjelleren, og psykologen anbefaler dagslys...ja så er vel ikke det så ille ?

 

De som savner blondinestoff.... Hvor er Skipper Worse ?? :lol:

Link to post
Share on other sites

De nye Haze batteriene mine skal ha det trygt og godt med Mastervolt sine produkter. :cheers:

 

Konas, lano2... Konas batterier skal ha det trygt med Mastervolt. :wink:

 

Men hvordan klarte dere å få en ny 43 levert 4 måneder før alle andre? Da må dere jo ha bestilt denne for veldig lang tid siden, og ikke bestemt dere etter at denne tråden startet? :confused:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Sjeldent fenomen dette her da tydeligvis. At noen velger Regina på nytt :wink:

 

En blondine får somregel alltid viljen.. :fishing: Spesielt når de er så søte som en viss en.... :wink: .

 

Baatplassen skryter av at det finnes 10.000 medlemmer her. Da er det jo litt rart at folk stusser over en liten 43 foter ...? :crazy:

Er det virkelig ingen andre her som kan skilte med større og dyrere båter ? :confused:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...