Jump to content

Ny seilbåt - Bavaria?


h2o

Recommended Posts

Slenger meg inn i rekkene med Bavaria eiere jeg også nå. Rushèn er solgt, og avtale om handel er gjordt.

Gratulerer så meget med "ny" båten... håper du også blir like fornøyd som vi er med valget av produsent

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Er overtagelse i Danmark mere krevende enn overtagelse i Oslo??

Vet ingenting om overtagelse i Oslo,men vedr,Oslo ,så vet jeg at Lunde Båt A/S ordner det meste :flag: ,etter min oppfattning.

Danmarklevering derimot har jeg personlig et meget anstrengt forhold til :discuss::flag_da: ,som jeg ikke vil utdype her i dette forum,fordi Lunde Båt A/S har gjort jobben sin i ettrekant.Dersom noen skal hente båt i Danmark,så kan jeg pr mail direkte oss imellom gjerne bidra med tips om hva som bør følges opp!

mvh

fe-m@il

Link to post
Share on other sites

Slenger meg inn i rekkene med Bavaria eiere jeg også nå. Rushèn er solgt, og avtale om handel er gjordt. Så nå gleder vi oss til å overta en brukt 38 !

 

Graulerer! Når er overtakelse?

 

 

Er det bare meg her på BP som ikke er på shoppern??? :eek:

Seilerhilsen fra Kosmix!

Logg og blogg: x79.blogspot.com

Twitter: Følg meg her!

 

explaining.gif

Link to post
Share on other sites

Er det bare meg her på BP som ikke er på shoppern??? :eek:

Neida, ikke sydvesten, christabelle, leading edge, fe-m@il, bavaria40, baatsmann, surprise, sra, stein-erik, tms, mathilde, de cåsta, meg og sikker flere som jeg ikke kommer på i farten, for vi har allerede Bavaria. :sailing:

Redigert av Stigt:-) (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Gratulere GeV med 38,eren. Dette var gøy. :cheers::flag:

Tidligere nick "De Cåsta".

Motto: Holde høyden og speed'en, sove minst mulig, og legge båten foran seg, aktenfor fortest mulig. Så en slipper å se den mere. Samtidig, å ha det veldig Gøy.

Mine interesser er Short handed seiling. Jeg liker å Seile mest mulig. Eller ta seg en seiltur "Rundt Nordpolen". Jeg liker ikke Å ligge for lenge i havna.

Link to post
Share on other sites

Skal aldri ha noen Bavaria.

Du slutter aldri å overraske Mulligan :wink:

 

Nei, nei, nei. Det kan dere ikke gjøre.

Da går LB konk.

Det er nok ikke noen stor fare med LB, det er etter mitt syn mange fornuftige båtmennesker i dette landet, så nye kommer sigende til etterhvert og salget fortsetter.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

En god del av Bavarias suksess kan nok skrives til innføringen av TPS(Toyota Production System) i produksjonen som baserer seg mye på 5S som er viktige parametere for kvaliteten, optimaliert produksjon som igjen gir lave kostnader.

 

Forøvrig så synes jeg at vi som seiler Bavaria bør holde oss for gode til å kritisere andre båtmerker heretter... :yesnod:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...