Jump to content

Årets båtentusiast 2007: Astor!


Ingar

Recommended Posts

Gratulerer "Astor"! Mye greier rundt denne "kåringen", men at du er en båtentusiast ...se det skal ingen ta fra deg!! Kos deg i båten...bare 3 mnd. (lange sådane) til sjøsetting for min del!

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Gratulerer så mye med velfortjent utmerkelse Astor, det er vel fortjent

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

:newyearcheers:

GRATULERER SÅÅÅÅ MYE SOM ÅRETS BÅTENTUSIAST ASTOR,

DU ER EN VERDIG VINNER.

 

HILSEN MANNSKAPET PÅ QUANTUM

(SOM SITTER PÅ HYTTA I HEMSEDAL, MED FYR PÅ PEISEN :sweat: OG NOE GODT OG RØDT I GLASSET :drink: )

SNART STARTER DET NYTE ÅRET SÅ

GODT NYTT BÅTÅR TIL DERE ALLE HER PÅ BP. :newyearsign:

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

 

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

 

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Link to post
Share on other sites

Internett på hytta? :eek: Har ikke vann der en gang vi :cool:

 

Har faktisk heller ikke innlagt vann, (hentes 15 m fra hytteveggen, enn så lenge)

men så er det dette med mobildekkning og mobilt kontor da, - greit med sånt. :wink:

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

 

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

 

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Link to post
Share on other sites

"lano2" fikk jo flest stemmer før det hele ble trukket tilbake ett par døgn...

kriterier er no dritt-----

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...