Jump to content

Årets båtentusiast 2007: Astor!


Ingar

Recommended Posts

Ser at jeg ev ukjente grunner er nominert, jeg takker for det, men føler nok at jeg er en lettvekter sammenlignet med andre her på forumet. Det er hyggelg å bli nominert, men min plass er vel på side 2, eller 3, blandt de som skulle være aktuelle til en slik tittel.

Min stemme går nok i år til M/S Bastard, fordi han står for en ukuelig optimisme og innehar et pågangsmot fra en annen hverden.

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

Sjølv er eg ikkje så aktiv på dette forumet, men eg følgjer no litt med. Eg vil uansett slutte meg til alle som har nominert Sleipner93, han må ein kunne kalle ein ekte entusiast. Pratar enormt med han på msn, no blandt anna (sjølv om han ikkje veit att eg skriv dette) Riktignok er eg kanskje litt innhabil sidan eg berre er eit år eldre men.. Stem fram Sleipner93 uten at å sei eit vondt ord om den eldre garde.. :flag:

Da heite ikkje trebåt, da heite båt. Og så e da nåke so heite plastikkbåt..

 

Helsing Håkon Berg Gunnarson

Link to post
Share on other sites

Da starter den avgjørende stemmeomgangen med de 10 som fikk flest stemmer i den innledende runden.

Vinneren kåres 31.12.2007 kl 2400.

 

Merkelig

 

Er ikke mulig å stemme i den siste runden , ser ut som jeg allerede har stemt og i denne runden så har jeg ikke stemt , er det ikke sånn at når siste runde gikk av stabelen så begynte de siste utvalgte på null igjen slik at det skal bli rettferdig ?

 

De som har stemt på andre enn de 9 utvalgte burde jo få være med å stemme på sin favoritt av finalistene , det kan snu lista på hodet for alt vi vet.

Redigert av Enzo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Er valgkamp tillatt?

Ja, man kan abs. promotere sin/sine kandidater! Men ikke rakke ned på andres. :nono:

 

Er ikke mulig å stemme i den siste runden , ser ut som jeg allerede har stemt og i denne runden så har jeg ikke stemt , er det ikke sånn at når siste runde gikk av stabelen så begynte de siste utvalgte på null igjen slik at det skal bli rettferdig ?
Alle skal kunne stemme, uavhengig av om man har stemt i forrige runde eller ikke..
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...