Jump to content

Årets båtentusiast 2007: Astor!


Ingar

Recommended Posts

Vil bare minne om at det er en drøy måned igjen til kåringen, og at dere kan tenke på om det er kandidater dere vil nominere.

Tråden åpnes igjen nærmere jul.

 

Tidligere års vinnere, samt undertegnede, kan ikke nomineres:

2003: Lars H

2004: Poseidon

2005: Skipper Worse

2006: Walter_S

 

Vinneren får diplom samt vår eksklusive båtentusiast vimpel.

 

vimpel_mod.gif

 

Valget avsluttes 31.12 kl 2400.

 

Resultatet ble:

 

baatentusiast_2007.gif

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Lano2 er min nominasjon også. :cheers:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Enig med Blue Dragon, Roaldbj bør være en stor kandidat.

 

Sydvesten er ikke helt borte han heller, stor faglig tyngde

 

Skulle også vært artig med en pris blant de yngre:

 

Her er

 

Hilmar

Sleipner 93

Seilaren(speideren fra Stavanger)

 

sterke kandidater. Finnes også flere på venteliste

Redigert av baatsman (see edit history)

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Det er mange som er båtentusiaster her på forumet. Mange av mine favoritter er allerede nevt av andre.

jeg ønsker at "rem" skal nomineres. En sann båtentusiast som nå tar sitt "oppdrag" som formann i Skipsraadet. Tidkrevende og mange ganger upopulært når saker skal avgjøres. Han er en rettferdig mann sett med mine øyne.

 

mvh. Astor


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Mange gode kandidater å velge mellom, men mitt valg er det ikke noe tvil om. Aldri et vondt ord tileller om noen. Mange kloke ord til ettertanke og etterlevelse. Positiv i enhver anledning og deler alltid sin store kunnskap med alle. Utrolig hjelpsom...... Det må bli

 

roaldbj

 

Mvh. glek

 

Ingen forkleinelse for andre, men gleks nominasjon er lett å støtte. I tillegg har roaldbj vist en stor egenskap som er å kunne innrømme egne feil. Han er heller ikke redd for å si at han kanskje ikke vet alt.

 

I et forum som f.eks. BP er det både prisverdig og sjeldent. :smiley:

VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT nssr_logo.gif D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder

Link to post
Share on other sites

Har to krystallklare kandidater i hver sin kategori:

 

* Roaldbj:

Aktiv , kunnskapsrik på en flott måte. Tror jeg aldri har sett noe i nærheten av et personangrep, flott!

 

* Lano2:

Kunnskapsrik! Humør, humør (med mye mer). Provoserende i sine meninger, og derved særdeles mottagelig for personangrep...

Link to post
Share on other sites

Gledelig å se at Sleipner93 og Seilaren allerede er nominert, syns disse 2 + Sinten viser at etterveksten er godt på plass.

 

Disse guttene er ikke bare sanne båtentusiaster - men også et eksempel til etterfølgelse, da de har en oppførsel og væremåte mot andre her på forumet som mange av oss andre kan lære litt av...

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

I år som i fjor, foreslår jeg Lotus som årets Entusiast.

 

Hans innlegg gir meg faglig utbytte, og er stort sett relevant i forhold til mine interesser / behov.

 

Syntes det er synd at Slagskibet har mønstret av (for en periode), ellers hadde han også vært en kandidatur verdig.

 

Ha en fredfull og God Julefeiring til dere alle.

 

Geir

Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke vært så aktiv i det siste - så mine nominerte er kanskje "gamle travere"

 

rem

Astor

 

Begge for at de har/har sittet i skipsraadet og at de driver Horten treffet og at de er båtentusiaster på sin hals

 

roaldbj fordi han er en av sliterne her inne som alltid er positiv og hyggelig og nå også tar sin tørn i Skipsraadet. Båtentusiast er vel kanskje et litt for mildt begrep for Roaldbj :wink:

 

Hilmar støtter jeg også - ung og ivrig. Og allerede kunnskapsrik og bidrar i mange diskusjoner :yesnod: Og når han var med og heva Ynglingen til en bekjent i Son også så må jo det komme som et pluss :cheers:

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Mange gode som er foreslått her nå :flag: Men husk at alle danner forumet sammen :wink:

 

Vet ikke hvordan dere tenker, ser noen tenker mer i retning "beste" BP medlem, mens andre årets båtentusiast - altså den mest båtglade personen som gjør mest får båten sin og båtlivet.

 

Hva er den opprinnelige tanken med kåringen?

:santa:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...