Jump to content

Årets båtentusiast 2007: Astor!


Ingar

Recommended Posts

Var vel i 2002?

Oooopss. Skal rette opp. Takk for tipset

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke lest igjennom 8 sider med innlegg så jeg vet ikke om min kandidat er nominert fra før, men jeg ønsker å slå et slag for lokalpatriotismen her og nominere Sydvesten. :cheers:

 

Jeg synes han virker til å være svært aktiv på forumet på en svært bred front av innlegg. Jeg synes også mange av svarene hans vitner om god kunnskap og at han har en rekke fornuftige betraktninger i tråder som legger opp til mer smak og behag.

Link to post
Share on other sites

Innlegget er endret av moderatorDet er etter beste evne foretatt en opprydning, 73 innlegg er satt usynlige.

Tråden er altså for nominasjon og promotering av egne kandidater, ikke for negativ omtale av andres kandidater.

Selve avstemningen starter til uken.

 

 

Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden.

Ønsker du å diskutere moderasjon så opprett en ny tråd i Spørsmål og meldinger fra medlemmene eller send klage til Skipsraadet.

Link to post
Share on other sites

Bjoris.

For hans mange tråder rundt investering i og henting av ny båt og nytt båtutstyr.

 

Svært lærerikt og interessant.

 

Lano2

Uhøytidelig, kunnskapsrik, akkurat det vi trenger for å ta bort litt av selvhøytideligheten som preger BP inn i mellom.

"hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2)

Link to post
Share on other sites

Jeg fremhever igjen Roaldbj og Sydvesten. Begge står for kvalitet i mine øyne. Fagkunnskap erfaringer/genuin båtinteresse.

Fremstår som gode ambassadører for BP. Selvfølgelig de står ikke alene. Bitteliten er også en kunnskapsrik herremann, som desverre har trukket seg litt tilbake.

 

Ser at de ikke står nom lenger.

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Han ville ikke være med i denne kåringen.

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Jeg fremhever igjen Roaldbj og Sydvesten.

 

Vil også oppfordre de to til å stille på valg.....uansett årsak til at de er "ute" av listen..

 

(Sydvesten: årsaken (personangrepene) til at du trakk deg er vel fjernet, ihvertfall fra denne tråden...?)

 

Mouche: les innlegget til Ingar #80

Redigert av Oteren (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Blir vel kanskje litt søkt å nominere en person til "Årets båtentusiast" som sist var aktiv i mai 06? :confused: (krapyl)

Eller "panpan" som ikke har vært her siden mai i år....

Redigert av vikers (see edit history)

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Jeg har sett litt mer på noen av de interessante diskusjonene jeg har deltatt i i år og vil i det minste fremheve noen flere kandidater som:

Frøken Fryd

Mix

o.b.lix

NilsPils

Pettersand

Hallaron

Krista Magni

Ole Petter

Det er sikkert noen jeg har glemt. Men disse har mye kunnskap om båt og er tydelig glad i båtlivet og har dessuten bidratt aktivt med båtstoff i 2007.

Det er sikkert flere kandidater som ikke er registrert og det er enda noe tid til nomineringsperioden avsluttes.

Link to post
Share on other sites

Er flere som burde få den vimpelen , men hvordan fortjene å få den ? Jeg syntes at punkt nr 1 for å kunne bli kåret til årets båtentusiast , må være en som bruker båten mye .Det må være en som lever å ånder for båt å båtlivet , en ting til bør jo være en som vi ser her inne på Baatplassen.no . Som bidrar til et hyggelig miljø og kansje er flink til å hjelpe andre med evt problemer , en som er hjelpsom og gjør posetive ting her inne på BP og for BP . Er jo flere her inne som gjør en kjempe jobb , med å drive BP og med å lage treff så det kommer inn penger til BP så den kan drives videre . Jeg kan jo ramse opp en en liste med kandidater jeg også , men dem fleste er jo nominert alt . Men Astor og Jorg1 er slike personer som jeg har ramsa opp å fortjener å bli året's båtentusiast , snille hjelpsomme og drar inn mye penger på Horten'streffet til BP kassa . Andre slike hjelpsomme som desverre har trengt seg er Ronalbj vi har Tassen som er med å fixer treffet i Horten og ordner masse gevinster til treffet . Så det er mange som fortjener den utmerkelsen , men syntes folk må tenke litt igjennom hvorfor dem skal stemme på akurat den han vil .

Så tenk dere nøye om før dere avgir deres stemme , er det virkelig han som du tenker på som fortjener den ? Det å være aktiv her inne bør ikke være ene å alene grunn nok , som sagt det bør være en som lever å ånder for båtlivet og det som hører med . Blei kansje litt mye dette ,men er det feil å skrive så mye i denne tråden så sletter moderator denne bare. Måtte bare si det jeg satt å tenkte høyt på nå , så tenk dere om før dere stemmer :cheers:

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Hei, ser det er mange fornuftige nominasjoner som dukker opp, men en som absolutt burde være med er `Droll`. Han er jo et "orakel" for medlemmer av BP når det gjelder hjelp vedrørende rep/montering av reservedeler til utenbordsmotorer.

Etter noen år her på forumet har jeg jo registrert at "utenbords" ikke er helt "in", men allikevel `DROLL`bør absolutt nomineres, som en representant for utenbordsmotorfolket her på BP. Godt valg. :flag::yesnod:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...