Sitrin Svart 28.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2011 Alternativer Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Renita Svart 28.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2011 Takk for den Sit. Tenker jeg satser på denne: Grundig Sitér dette innlegget Link to post
Båtvant Svart 28.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2011 Kan noen si meg om Finlux tven Obs Bygg i Haugesund har på tilbud denne uke er lik den Seatronic selger Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 28.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2011 Ser ut til at de har de i Sarpsborg Hei. Hvor du har sett dette? Finner det ikke i kundeavisen for uke 9. Finner det kun i Haugesund. Finlux 24" 1899,- mvh spilli Sitér dette innlegget Link to post
ollebollenor Svart 28.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2011 finlux Ringte og hørte men de var utsolgt Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
ollebollenor Svart 28.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2011 coop extra halden Har noen igjen 1767 halden tlf:coop extra Halden 69212670 Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
SRA Svart 28.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2011 Denne finlux 24" er den godkjent for Riks TV? Sitér dette innlegget Link to post
Båtvant Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 Finlux tv er godkjent for Rikstv, trenger bare litt strøm så ser du nrk kanalene. Vil du se alle Riks tv kanalene må du kjøpe deg en "kam" og ett kort fra Riks tv. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 (redigert) Bestilte den 24" Finlux, hos Multicom i går formidag. I går ettermiddag, var den sendt. Ventes SFJ. i dag. Så de har den i allefall. Redigert 1.Mars.2011 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Marulf Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 Kjøpte 24" Finlux LED TV hos OBS Bygg Haugesund til 1890,- i går. Skal bli kjekk å ha i båten tenker jeg . Har satt den opp hjemme i stua for å teste. Ser bra ut på DVD. Jeg hadde tenkt å se på NRK-kanalene som er gratis, men når jeg tar kanalsøk så får jeg kun inn krypterte kanaler og ingen NRK-kanaler. Hva gjør jeg galt? Sitér dette innlegget Link to post
steoye Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 (redigert) Hvordan er signalstyrken da? Kanskje dumt spm. men høres ut som om du har for dårlige signaler. NRK krever ofte litt sterkere signaler en andre. Redigert 1.Mars.2011 av steoye (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 Hei. Har tenkt å kjøpe en slik 24" Finlux. Har en triax UFO 100 antenne liggende, og regner med at denne kan brukes. Men hva slags antennekabel skal jeg bruke? Er det vanlig slik jeg har hjemme, eller er det noe annet som anbefales? Mvh spilli. Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 Det står 100% og svært god på det digitale båndet "K" Sitér dette innlegget Link to post
aebi Svart 2.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2011 Vårens tilbud? Dette må vel være grei nok båt-tv? http://www.multicom.no/FINLUX-19-LCD-TV-med-integrert-DVD,-Kortleser-og-USB,-12V-kabel-inkludert,-hvit/cat-p/c100864/p10577145 Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 2.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2011 Bruker vanlig coax kabel. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Figaro Svart 2.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2011 Vårens tilbud? Dette må vel være grei nok båt-tv? http://www.multicom.no/FINLUX-19-LCD-TV-med-integrert-DVD,-Kortleser-og-USB,-12V-kabel-inkludert,-hvit/cat-p/c100864/p10577145 Den har nok ikke mpeg4 mottager for RiksTV Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
kvalvåg Svart 2.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2011 Vi tenkte at i år skal vi prøve mobilt bredbånd. Kan da streame NRK samtidig som vi har nett ombord. Det er jo stort sett nyheter vi ser. Vil en se film går jo også det fint på pc. Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 2.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2011 Nå virker alt som bare det Litt flaut å innrømme, men jeg hadde satt inn antennekabelen fra tuneren og ikke fra antenna Når jeg koblet til antenna var alt plutselig i orden. Bildet er bra og jeg er storfornøyd med handelen Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 2.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2011 Hvilke type antenner har dere for å få inn riks NRK 1 2 og 3 Er denne god nok til bruk på sørlandet? Glomex Vega Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 2.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2011 Marulf; Hadde de mange igjen på obs? Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 3.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2011 Marulf; Hadde de mange igjen på obs? Nei, det ble tomt på tirsdag. Mulig de har fått eller får ny forsyning, men det må du nesten ringe opp for å sjekke. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 3.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2011 Eg handla meg ein 19" på hyttetorget`s B-varesalg med antenne og frakt til 1900kr. Har ikkje cam-slot, men eg har usb, pc og NRK-kanalane. Usben speler av filmer og tv-serier fra en 250gb disk. Kjempe. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Mariell Svart 3.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2011 Da er 24" Finlux Tv'n på plass. Betydlig bedre bilde enn den gamle 19" United LCD TV'n jeg hadde. Eneste som irriterer meg er at OBS ikke hadde tilbudet på 1890,- over hele landet. Fant ingen Obs sjapper i nærleiken som hadde dette tilbudet. Handlet den hos Multicom.no til 2590,- i stedet. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
SRA Svart 3.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2011 (redigert) Heisann sån rent praktisk med disse 12/220V tv, kjører dere TV alltid via 12 volt eller plugger dere om til 220V når dere er på landstrøm? Redigert 3.Mars.2011 av SRA (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 3.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2011 Jeg ser ingen grunn til å styre med å plugge om til 230volt drift i havn. Med 30amp lader, tar den seg av forbruket fra 12volt forbrukerne samtidig som batteriene lades. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.