dieseldyret Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 7,70kr shell i vesterelva fr.stad. Sitér dette innlegget Link to post
h2o Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 Noen som vet hva avgiftsfri diesel ligger på nå?Kr 6,40 hos Reilstad på Finnøy i påsken. Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 Kr 6.50 ved Ytre Hafrsfjord Båtforening. Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 17.April.2006 Del på Facebook Svart 17.April.2006 (redigert) Det hadde vært veldig fint om dere hadde lagt prisene inn på Drivstoffbørsen. Da er det så mye enklere å få en skikkelig prissammenligning. Redigert 17.April.2006 av Arnstein (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Isfeldt Svart 23.Juni.2006 Del på Facebook Svart 23.Juni.2006 Hei Skal fra Bergen til Sunnmøre i morgen, vet noen hvor det selges rimelig diesel i Måløy, Åleseund området. Bjarne Sitér dette innlegget Link to post
Nyste Svart 23.Juni.2006 Del på Facebook Svart 23.Juni.2006 (redigert) Vet ikke priser pt., men Måløy og Selje har vanligvis bra priser. PS! Shell i Selje. Redigert 23.Juni.2006 av Nyste (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
h2o Svart 23.Juni.2006 Del på Facebook Svart 23.Juni.2006 Vi har jo vår egen drivstoff oversikt her på forumet, https://baatplassen.no/i/db.pl?db=drivstoff her kan du finne opplysninger. Sitér dette innlegget Link to post
sirius Svart 23.Juni.2006 Del på Facebook Svart 23.Juni.2006 (redigert) Hei. Pumpepris på gjestebryggene i Fosnavåg er ca 6.70nkr.( www.fosnavåg-gjestebrygge.no/)[/url]. Litt billigere lenger inne i havna. Sirius Redigert 23.Juni.2006 av sirius (see edit history) Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
sap_2000 Svart 5.Juli.2006 Del på Facebook Svart 5.Juli.2006 (redigert) Jeg har oppdatert drivstoffbørsen med noen priser på diesel i indre Oslofjord fra i går og i dag. Fint om så mange som mulig legger inn prisene på drivstoffbørsen, så vi alle kan dra nytte av det. Redigert 5.Juli.2006 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
MrAnders Svart 31.Juli.2006 Del på Facebook Svart 31.Juli.2006 Noen i Oslo som har nummer til sjåfører som fyller rett i båten? Gjorde det i Grimstad for noen år siden, billig og lettvint. Skal ha 600-700 liter diesel. Dagens priser på Lindøya var 8,19 og Kongen 8,20. Sitér dette innlegget Link to post
Linn Christina Svart 2.Februar.2008 Del på Facebook Svart 2.Februar.2008 Bruker båten hele året, kva er dieselprisen der dere bor. I hordaland, nermere sagt sotra er dieselprisen i dag på 6,35 pr. liter. KVA ER PRISEN ELLERS I LANDET? Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 2.Februar.2008 Del på Facebook Svart 2.Februar.2008 Det var jo en hyggelig pris du kan legge inn denne , og se prisene ellers i landet på Drivstoffbørsen Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Februar.2008 Del på Facebook Svart 2.Februar.2008 Bruker båten hele året, kva er dieselprisen der dere bor. I hordaland, nermere sagt sotra er dieselprisen i dag på 6,35 pr. liter. KVA ER PRISEN ELLERS I LANDET? Når ble dette sjekket? Trodde prisen var mye høyere for tiden... Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 2.Februar.2008 Del på Facebook Svart 2.Februar.2008 Bruker båten hele året, kva er dieselprisen der dere bor. I hordaland, nermere sagt sotra er dieselprisen i dag på 6,35 pr. liter. KVA ER PRISEN ELLERS I LANDET? Hvor på Sotra er dette? Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 var en tur på sjøen idag ,måtte fylle diesel på vei hjemm svingte innom under askøybruen ,prisen på dieselen var kr 7,82 pr l .sist jeg fylte diesel betalte jeg kr 6,50 og det var i november 07. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Fint om du legger det inn i Drivstoffbørsen Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Hans-Petter Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 det er lagt inn i drivstoffbørsen Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Jeg fyllte diesel selv, vel og merke ikke på båten, men dog: 9,05 for avgiftsfri diesel her i bygda! (Har lagt det i Drivstoffbørsen) Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Kaftein ØL Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Jeg synes det var en bra pris! Jeg har fylt på flere steder nå, på land på pumper som erfaringsmessig har vært endel rimligere enn marinaene. Der er det jevnt over 9 kr. Måtte fylle noen liter i går, da var prisen 9,65!! Sjokk!! Tror det blir bunkring på filtvedt i morgen, der er prisen på 8,20, men han mente den måtte justeres til 8,65 om kort tid. Jeg er redd vi kan se 10-tallet på pumpene på marinaene denne sesongen Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Dieselpris i Vaduz, Lichtenstein forrige lørdag var 10,50! Håper det er et trøstens ord til dere som føler dere loppet og bedratt av den norske stat? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
rogeri Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Pris på "russediesel" i Bodø (Esso),kroner 9,30 ! Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Hei Det har slått meg at dei fleste pumpestasjonane, for avgiftsfri diesel, ikkje har oppslag som fortel kva dieselen kostar. Det får ein først opplyst på kvitteringen (om ein får det) etter at ein har fylt. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Hvor mye er avgiften på? Syns det virker som om forskjellen på avgiftsfri og vanlig diesel har krympet litt i det siste. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
GeirT Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Steinar Lem, tidligere leder i Fremtiden i våre hender, sa det så treffende forleden: "Det dummeste jeg ser er folk som klager høylydt på at bensinen koster 12 Kr. literen, hvorpå de etterpå går bort i kjøledisken å henter en halvliterflaske med vann som de gladelig betaler 20 Kr. for !" Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
PelleFant Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Fylte 600 liter diesel i går ved flytebryggen til Esso Havna på Sortland i Nordland (Vesterålen). 7,09 per liter her. Til sammenligning koster "traktor-dieselen" på pumpen 9,39 per liter. På spørsmål blir det opplyst at det er samme kvalitet diesel, men at "båt-dieselen" ikke er "vinterdiesel". Det betyr vel at det ikke er tilsatt parafin ? Forskjellig leverandør er visstnok også en årsak.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.