Jump to content

Dieselpriser, sjekk også den nye dieselbørsen. (wiki)


kito

Recommended Posts

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...

Fint om du legger det inn i Drivstoffbørsen

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Jeg synes det var en bra pris! Jeg har fylt på flere steder nå, på land på pumper som erfaringsmessig har vært endel rimligere enn marinaene. Der er det jevnt over 9 kr. Måtte fylle noen liter i går, da var prisen 9,65!! Sjokk!!

 

Tror det blir bunkring på filtvedt i morgen, der er prisen på 8,20, men han mente den måtte justeres til 8,65 om kort tid. Jeg er redd vi kan se 10-tallet på pumpene på marinaene denne sesongen

Link to post
Share on other sites

Steinar Lem, tidligere leder i Fremtiden i våre hender, sa det så treffende forleden:

 

"Det dummeste jeg ser er folk som klager høylydt på at bensinen koster 12 Kr. literen,

hvorpå de etterpå går bort i kjøledisken å henter en halvliterflaske med vann som de gladelig betaler 20 Kr. for !"

 

Geir :seeya:

Geir :seeya:     oviklogo2.jpg

Link to post
Share on other sites

Fylte 600 liter diesel i går ved flytebryggen til Esso Havna på Sortland i Nordland (Vesterålen).

7,09 per liter her. Til sammenligning koster "traktor-dieselen" på pumpen 9,39 per liter. På spørsmål blir det opplyst at det er samme kvalitet

diesel, men at "båt-dieselen" ikke er "vinterdiesel". Det betyr vel at det ikke er tilsatt parafin ? Forskjellig leverandør er visstnok også en årsak....

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...