Mariell Svart 3.Januar.2009 Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 Nå må du ikke ødlegge dagen , med positive nyheter Mouche. PS. Jeg har 5% på kortet så. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Stella Ulefoss Svart 3.Januar.2009 Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 er det ikke på tide med BP kort ? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 3.Januar.2009 Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 PS. Jeg har 5% på kortet så. Hvis du, som meg, har Kash visa, så ble det redusert fra 5 til 4 % fra og med 1.desember! http://kash.no/templates/Page.aspx?id=247#...nstasjonsrabatt Så da kan du, og jeg, bruke resten av kvelden på irritere oss over det og på slikt sett ha en riktig vellykket aften! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
SeaRaymond Svart 3.Januar.2009 Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 Tok bare en sjekk på esso-stasjonen på os i hordaland i dag, 6,07 for dieselen... måtte ringe opp igjen for å få det bekreftet, joda prisen var 6,07..... skulle hatt ett par 1000 litere nå, er det noen som har erfaring av å lagre diesel på slike 1000 liters kontainerfat, funker det? Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Hvis du, som meg, har Kash visa, så ble det redusert fra 5 til 4 % fra og med 1.desember! http://kash.no/templates/Page.aspx?id=247#...nstasjonsrabatt Så da kan du, og jeg, bruke resten av kvelden på irritere oss over det og på slikt sett ha en riktig vellykket aften! Så ikke svaret før i dag. Men da fikk jeg i allefall en fin og irriterende start på denne Søndagen. Da trenger jeg kun 2 ting til å irritere meg over for at denne dagen skal bli perfekt. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Ribtjenester Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Tok bare en sjekk på esso-stasjonen på os i hordaland i dag, 6,07 for dieselen... måtte ringe opp igjen for å få det bekreftet, joda prisen var 6,07..... skulle hatt ett par 1000 litere nå, er det noen som har erfaring av å lagre diesel på slike 1000 liters kontainerfat, funker det? Ja du får kjøpt 1000l fat hos Shults som er beregnet for disel. koster ca 2500,- Men hvis du lagrer i vanlige gjennomsiktige fat må du passe på at det ikke står i sola for da blir diselen ødelagt. hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Smurph Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Hvis du kontakter en leverandør av f.eks. smøreoljer så får du sannsynligvis det du ønsker av oljefat gratis. De betaler vel ca. 50,-/stk for å levere tomfatene på en avfallsplass. Det kan jo være de har større containere også. Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Bitteliten Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Jeg registrerer at oljeprisen stadig synker - men dieselprisen på mange bensinstasjoner ser ut som om den har fryst fast i 10 tallet. Lurer litt på hva man skal forvente at dieselen til båten skal koste til sommeren. Ser vi 8 tallet? Registrerer at svenske krona i dag står i 0,77. Dieselen i Sverige kostet over 14 kroner sist sommer - men den synker kanskje mot 11 til sommeren? Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Jeg fylte opp 4000 liter hjemme i går og betalte 6,50 ink mva. Da er disel for sommeren sikret Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Mix Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Ser vi 8 tallet? Jeg håper da inderlig ikke det. Vi er jo nede på 5 tallet nå. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Her i ålesund kanman bunkre for ca. 5,50 nå. Begyner å komme seg nå synest eg. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Vet at dere på Vestlandet har billig russerdiesel :wink: Men vi som dupper i Oslofjorden må ofte betale ekstra - så om noen har tanker om priser her er det fint. Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Hvis jeg ikke husker feil var det 8,40 i Drøbak for et par uker siden. Jeg fylte på shell på land og betalte 7,60. Det er det desidert billigste jeg har klart å finne hittil. Fortsatt vanvittig dyrt i forhold til vestlandet og nordnorge Sitér dette innlegget Link to post
prin435 Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Det er viktig at vi prinsipielt velger den billigste leverandøren for å skape konkurranse. Om alle båteiere i Oslofjorden hadde vært konsekvente på dette og undersøkt før tanking, hadde prisen vært en helt annen. Jeg kan ikke forstå at den skal være dyrere i Oslofjorden en visse andre steder i landet. Det er selvfølgelig en hypotetisk ønsketenkning, men om vi på båtplassen kunne bli enige om hvor vi skal fylle å forsøkt og påvirke andre hadde det kanskje gitt utslag. Det hadde i alle fall vært et morsomt eksperiment. Egen tråd hvor det står: Fredag uke xx var det billigst hos xxx i Oslofjorden. Prisen var kr. 5,20/l Vi oppfordrer alle til å benytte denne leverandøren en uke om prisen ikke øker. Ny anbefaling blir oppdatert senest fredag uke xx+1. Kvaliteten spiller også inn. Jeg vil helst ikke ha Maritim Gassoil, men her er det sannsynlig vis uenighet i menigheten. Jeg er villig til å fire på det. Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
Spirit Svart 26.Februar.2009 Del på Facebook Svart 26.Februar.2009 Er det noen som vet hvor det er billigst rundt Karmøy-Haugesund Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 26.Februar.2009 Del på Facebook Svart 26.Februar.2009 Da flere har spurt meg på IM ,så har jeg skjekka prisen på indrehavn .Ligger idag på 7.99- , men kan glømme å gå inn der med båt på lang tid mener gutta der ute .Det var den beskjeden jeg fikk av dem som holder til på Værven , så da er det bare å vente . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Ruby Svart 26.Februar.2009 Del på Facebook Svart 26.Februar.2009 (redigert) Jeg vil gjerne komme med en liten oppfordring... Bruk drivstoffbørsen litt mer aktivt. Hvis de som observerer gode priser logger dette i drivstoffbørsen, har alle ett sted man kan gå inn og sjekke status for sitt område. Redigert 26.Februar.2009 av Ruby (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
prin435 Svart 26.Februar.2009 Del på Facebook Svart 26.Februar.2009 Ënig med deg Ruby, men en ting er å titte der, vi må følge den kynisk. Om alle de som har mulighet følger den, vil det kansje gjøre utslag over tid. Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
aebi Svart 26.Februar.2009 Del på Facebook Svart 26.Februar.2009 Her i ålesund kanman bunkre for ca. 5,50 nå. Begyner å komme seg nå synest eg. Kor i Ålesund er dette? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 26.Februar.2009 Del på Facebook Svart 26.Februar.2009 Det heiter Skarbøvik Tankanlegg trur eg det var. Rett under den hvite bro Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 26.Februar.2009 Del på Facebook Svart 26.Februar.2009 Pumpa i Gåseidvika skal være billigere. Det har han som overtok den "garantert" og det er IKKE russerdiesel. En myte som har oppstått hos misunnelige østlendinger Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Tine IV Svart 26.Februar.2009 Del på Facebook Svart 26.Februar.2009 Her i ålesund kanman bunkre for ca. 5,50 nå. Ja nå snakker vi ,hadde ikke gjort noe om den prisen kommer her også . Er jo nesten halv pris , av mange steder her på østlandet . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Bergen Svart 26.Februar.2009 Del på Facebook Svart 26.Februar.2009 noen som vet hvor det er billigst rundt Karmøy-Haugesund Vi bunkret i Haugesund (Appolon Båt) på søndag mener prisen var under 7 kroner, dette er dt billigste vi har fylt på vår vei fra Stavanger, dyrest var det i Bekkjarvik med 9,99 pr liter. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 1.Mars.2009 Del på Facebook Svart 1.Mars.2009 Sjekket pumpa på Skansen her i Trondheim i går. Kr 8,49 per liter for diesel. Jeg tror kanskje det er noen som ikke har fått med seg utviklingen i råoljeprisene det siste halvåret. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
nimbuster Svart 2.Mars.2009 Del på Facebook Svart 2.Mars.2009 Flere her inne, meg inkludert har etterlyst større engasjement i og bruk av Dieselbørsen her på forumet. Men ikke bare gode lave priser må legges inne men også de som kommer ut med rødt...dvs høyere en snittet må komme frem som skrekk og advarsel om at vi i hvert fall ikke må handle der. Vi har noen grelle eksempler de siste årene, om steder som er spesielt dyre....og her kommet ett sted: Kambo Marina like nord for Moss! Så oppfordringen er herved..bruk andre og rimeligere pumper! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.