M/S Ida Mari (Jan) Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Bare en ting å si, pen båt. Jeg er ihvertfall imponert. Grattis Skipper`n! Link to post
Hafrsfjord Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 (redigert) Gratulerer Walter_S . Dette ser veldig flott ut, måtte du få glede av båten i årevis . Mvh. Hafrsfjord Redigert 24.Oktober.2009 av Hafrsfjord (see edit history) Link to post
Arvid_A Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Dæærrsssken...! Her har du fått deg litt av en båt, Walter! - også så velbalansert og fin som den ser ut på sjøen! Gratulerer med resultatet! I kveld kan du trygt lene deg tilbake i godstolen med noe brunt i et lite glass og kjenne på godfølelsen. Jobben er gjort! Nå er det tid for å nyte! Link to post
grønningen Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 knall flott sjark, gratulerer så mye Gir max og auke itte kvart Link to post
Brizo Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Meget bra meget bra! Dette ble helt riktig, en ekte sjark ble det! :flag: Link to post
Gullfisk Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 (redigert) Det så jo helt supert ut på vannet. Gratulerer så mye :flag: Ganske så sikker på at det er det mest vellykkede hjemmedesign jeg har sett. Overgår mange fabrikkbygg også synes jeg. Hvordan føles stabiliteten? Redigert 24.Oktober.2009 av Gullfisk (see edit history) Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 WOW!! Dette så jo helt fantastisk ut Synes du har vært flink jeg, nå fortjener du en ankerdram eller tre (og du må gjerne klappe deg selv litt på skuldra, det fortjener du) Min hjemmeside Link to post
GeirFrode Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 WOW!! nå fortjener du en ankerdram eller tre Det har'n fått alt! Vel fortjent også! Link to post
SF Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Gratulerer så mye med sjøsettingen, båten ser kjempe flott ut i sitt rette element. Dette er det jeg vil kalle ekstrem forvandling Kanskje det er på tide å skifte bilde i avataren 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
tuffff Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Gratulerer sååååå mye Walter. Herregud så flott den blei mvh tuffff og Gaia Link to post
trikkern Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Gratulerer! Et fantastisk resultat. Båten er så harmonisk og riktig at det er en fryd å se. Dette kan du være stolt av! Ja, vi er stolte vi også på dine vegne. Finn fram godsakene i kveld og ta en velfortjent Link to post
Kodvaag Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Gratulerer!!! Og så sjøsetting nå, som de fleste av oss pyser tenker på presenningsstativ o.l. Har vært en morsom tråd å følge! Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Draco24styling Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Flott båt dette har blitt Sønnen min på 3 synes den ligna på elias, Kanskje tid for navnebytte Blir vel feiring ikveld tenker jeg Norske båter er best! Link to post
Baywatch Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Det er bare å gratulere Jeg har fulgt denne tråden siden den startet, og båten ble akkurat så flott i sjøen som jeg hadde håpet og trodd Et nydelig stykke arbeid, Walter! Link to post
Brynjar Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 (redigert) Gratulerer Walter Det var et fantastisk syn, all ære og heder til den stolte båtbygger Redigert 24.Oktober.2009 av Brynjar (see edit history) . . bmhe Link to post
Allan E Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Gratulerer mod godt utført arbeid. Det står til 20 i stil på alle måter. Måtte du / dere få mange fine dager på sjøen framover. Det har vært en fin tråd å følge med på. Link to post
Gunga Din Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 STORT GRATTIS WALTER !!!!! det har du gjort bra ! S/Y Gunga Din Link to post
vannoverallt Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Imponerende arbeid, det viser forskellen på min stil, sikkert godt nok, og din gjennomtenkte stil. Har fulgt tråden fra starten og hadde jeg hat hatt hadde jeg tatt den av Link to post
Bernt Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Detta er vell slutten for oss som gleda oss til oppdateringer fra deg, men lykke til med en kjempe fin båt 100% velykket resultat. Link to post
Walter_S Svart 24.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 (redigert) Fortsettelse fra: "Noe av det siste jeg gjorde nå i ettermiddag, var å legge ned lanternemasta for transporten i morgen, og for at kran-skrevet ikke skal dunke borti masta og ødelegge den under kranløftet" Ja, så var dagen kommet. våknet (uten vekkerklokke!) kl. 06:00 og det første jeg tenkte på var: "Nå er det bare 6 timer igjen før traktoren kommer og henter Malaika..." Vel, velk, det gikk nå bra. Været var ikke det beste, men langt i fra så ille som man skulle ha inntrykk av når man hørte på NRK Østfold i går kveld. Det er tross alt slutten av oktober, folkens - og ikke St. Hans... Nå skal ikke jeg, sedvane tro, skravle meg bort og fortelle alskens unyttige og uvesentlige detaljer (jeg har desverre lett for å skjene ut både til styrbord og babord, når jeg først setter i gang... ) og dere skal få slippe å lese om ditt og datt - jeg bare legger ut bildene så har dere noe å se på. Jeg antar også - siden det er lørdags-kveld - at ganske mange (tør ikke tippe på prosenten...) sitter nå med ei pinne i hånda, og da er det uansett enklest å forholde seg til bilder... (svingstang?) Ganske så presist, litt over tolv ankom transportøren. Det er jo bare 4-500 meter bort til båthavna og kranen. Ganske så merkelig følese å se sitt prosjekt gjennom 2½ år, reise ut gjennom hageporten... På vei til båthavna... Kranfører Terje tar imot og ordner resten på en proff måte. Akkurat når kranen svingte ut over betongen syntes jeg at Malaika lå litt lengt fremme i stroppene... (svelg, svelg..) En halv time senere var hun fortøyd ved Baardsenbrygga, der hun lå før hun bele ombyggd. Det begynte å regne så smått, men vi kunne nå senke skuldrene og begi oss 'nedunder' - her svigersønnen med et bredt glis... Her er GeirFrode med kona Wenche og får seg en velfortjent kaffekopp. Dette var en av de store og meget hyggelige overraskelser idag. Da Malaika, svigersønn og jeg kom bort i båthavna sto GeirFrode og Wenche der!! De hadde reist helt fra Moss til Tangen for å se Malaika skulle sjøsettes! Det kaller jeg gode venner!! Meget overraskende - og ikke nok med det. Men de hadde med seg en sjøsettings-presang til Malaika i form av en 1/2 flaske god og edel Dansk Akvavit (Taffel). Hjertelig takk for overraskende besøk og presang, GeirFrode og Wenche!!! Jeg må jo ikke glemme BERT som også møtte opp for å se på begivenheten - Godt gjordt, sier jeg bare!!! Dette var en av de beste pilsene jeg har smakt på lenge! (P.S.: Malaika var da trygt fortøyd for dagen...) Senere på ettermiddagen måtte jeg ta en tur nedom brygga igjen, bare for å se til at alt var i orden, og tok noen flere bilder. BP-medlemmer vil jo alltid ha mange bilder. Noe særlig mer er det ikke å si - bildene taler for seg selv, synes jeg! Fortsettes: og og P.S.: Takker også GeirFrode for at han la ut de flotte bildene av Malaika på sjøen!!! Vi snakkes! Redigert 24.Oktober.2009 av Walter_S (see edit history) Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
GeirFrode Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 He-he. Jeg begynte nesten å bli litt bekymret jeg nå. Synes det tok litt lang tid før du kom på nett selv. Jeg har flere bilder jeg kan legge ut hvis du tillater det. Link to post
knutza Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Gratulere med overstått prosjekt. Båten ble kjempefin og den lå nydelig i vannet. Tusen takk for at du har tatt deg bryderiet med å ta oss med på ditt fabelaktige prosjekt. Det har vært en sann glede å følge denne tråden. Link to post
opus Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Gratulerer Walter , med flott gjennomført prosjekt Og ønsker deg skitt fiske Bilder og beskrivelser av funksjonaliteter av div på sjarken, etter brukererfaring er selvfølgelig velkomment i denne tråden. Opus Link to post
trikkern Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Selvgjort er velgjort, ikke sant? Flott der hun ligger. Er vel lettet nå da det er over? Blir det søngagstur nå da? P.S. - Ser av bilde at du har jo koppholder (pilsholder) likevel, så da er'a komplett. Gratulerer igjen! Link to post
Walter_S Svart 24.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Jeg har flere bilder jeg kan legge ut hvis du tillater det. Bare kjør på, GeirFrode - her er det brød og sirkus til BP-folket! Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn