Jawik Svart 19.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2008 Hei Landber. Ja du bør komme deg ut av beltet før Tirsdag midnatt. Slik så det også ut tidligere idag. Men etter siste værmelding er jeg ikke så sikker lengre. I hvertfall innen Onsdag. Hei aileen II. Startet selv nokså sent i det første racet og skoret noen poeng som jeg drar med meg videre på listene. Ikke helt bortkastet. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Lanber Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Så Gandsfjord skifte kurs nå....og 20 sekunder senere Careka, akkurat like lang tid det tar å logge inn på en annen konto? Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Kompis seiling in action :) Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Følger det gode eksempelet ovenfor og endrer nick fra storMy_Fana -> NOR_Smurf Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 (redigert) Hei Lanber. Careka er indisponert så han har overlatt rorkulten til meg for en periode ja. Hvis du ser på trackene til Gandsfjord (meg) og Careka vil du finne dem veldig parallelle. RED: Forreste Lanber; vi savner deg på 'den norske landslagschatten' som SamH har satt opp: http://www.area51.no/sol/ Send SamH en IM hvis du vil være med der. Taktikkdebattene går høyt helt til vi tar ankerdrammen på kvelden, og etter det debatterer vi litt av hvert Redigert 20.Oktober.2008 av surprise (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Lanber Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Da er jeg oppe på 46 plass og kommer nok til å stige enda litt før vi er ute av stillebeltet. 169nm frem til Blur som leder soleklart alene. Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 Et alternativ for å seile uten å måtte laste ned en klient (som kanskje ikke fungerer på ditt OS) http://www.sailx.com/index.php Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Lanber Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 Plass 40, dårlig taktikk for kryssing av selve stillebeltet har kostet meg 10nm og noen plasseringer. Har nå veddemål på gang m Moosewine, som kommer langt øst fra, om ei kasse Tuborg til den som runder bøya først. Han må opp på et snitt på 17,5 knop for å klare det. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 Situasjonen i dag kl. 1100 / UTC 09:00 Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 om ei kasse Tuborg til den som runder bøya først. Han må opp på et snitt på 17,5 knop for å klare det. Deler du kassen med meg Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
moosewine Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 Bare hyggelig å spandere litt øl! Men har fortsatt trua, mye kan skje de neste 2 døgnene... Sitér dette innlegget . Link to post
Lanber Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 Det kan skje mye ja, vinden i området jeg skal inn i forandrer seg ikke stort i retning, hvis den øker i styrke får jeg veldig liten fartsøkning. Moosewine derimot kan få rakettfart hvis det friskner på da han går på en ganske så rom kurs. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 (redigert) Jawik, kan du vise et sitvasjonsbilde, (fra SOL) og vise meg hvor Jeg ligger i feltet. har seilt i "blinde" i over 1 uke nå. og har behov for å se litt. Har jo en god styrmann som har truffet godt på taktikken. Redigert 21.Oktober.2008 av careka (see edit history) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
SamH Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 Du ligger like NNØ for det nordvestlige hjørnet i trianguleringen. Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 Skal hjem om en times tid Careka. Skal legge ut litt visuell info da om du ikke får det før Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Careka Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 Takker, venter i spenning. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 (redigert) Oversiktsbilde: De som kommer fykende inn fra øst, sør for vindhullet, er anført av brainaid. Han har 511NM igjen til runding, vi har 375NM igjen å gå. Avgrensning av feltet: Closeup: Det går skarpt nå, -44.2o TWA, men vinden rommer bittelite grann de neste 6 timene. Redigert 21.Oktober.2008 av surprise (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Careka Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 Bærre lekkert. å takk så mye. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 Det er helt klart begrenset hvor galt det kan gå før runding nå. Heldigvis har vi ikke mastebrekk, tap av seil og sånne tilfeldig ødeleggende greier i dette spillet. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Careka Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 Å manskapet lar seg tyne til det ytterste. ingen brukne bein, armer, eller avføringsproblemer. så det er jo en avslappet måte å seile på. Noe å anbefale for de med motorbåt som lurer på om de skal begynne å seile. En plass skal man jo starte. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
NOR_LILLEFIX Svart 21.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2008 Veldig bra situasjonsbilde, med egne illustrasjoner og greier..... men manglet en VIKTIG båt, Lillefix Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 22.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2008 (redigert) SUNFAST ! På feil side av rundingen. Beklager SunFast. Bananlikøren til GungaDin har skylda for fadesen Redigert 22.Oktober.2008 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Careka Svart 22.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2008 Kan du gi meg et litt større bilde av feltet også. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Jawik Svart 22.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2008 (redigert) UTC 11:35 Redigert 22.Oktober.2008 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Careka Svart 22.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2008 takker, Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.