Jump to content

Berserk, Så dere tv programmet om ny ekspedisjon?


SandAnker

Recommended Posts

Jarle er helt enkelt genial. Det er akkurat dette han ønsker, skape blest om programmet. Nå er det sikkert noen her på forumet som ikke hadde noen interesse i utgangspunktet, men som nå har blitt nysgjerrige etter denne tråden og som vil se programmet. De får sikkert noen tusen ekstra seere bare på grunn av kritikken fra forskjellige medier. All PR er god PR. Synes programmet er underholdende og man må ta det for det det er. Historie bør ikke alltid være tørt stoff, det går faktisk ann å gjøre det morsomt og underholdende. De som ikke liker det kan heller se på noe annet.

 

Gleder meg til neste episode :flag:

Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro???

 

 

Link to post
Share on other sites

Jarle er helt enkelt genial. Det er akkurat dette han ønsker, skape blest om programmet. Nå er det sikkert noen her på forumet som ikke hadde noen interesse i utgangspunktet, men som nå har blitt nysgjerrige etter denne tråden og som vil se programmet. De får sikkert noen tusen ekstra seere bare på grunn av kritikken fra forskjellige medier. All PR er god PR. Synes programmet er underholdende og man må ta det for det det er. Historie bør ikke alltid være tørt stoff, det går faktisk ann å gjøre det morsomt og underholdende. De som ikke liker det kan heller se på noe annet.

 

Gleder meg til neste episode :flag:

 

Tja genial? Konsepet er slett ikke nytt - Lars Monsen greide slik jeg ser det, å balansere dette - morsomt , god underholdning, men ikker rølp. Synes vel Berserkkonseptet har tippet noe over og da da kan underholdningsverdien minske for mange. Men smak og behag-----.

Link to post
Share on other sites

Tja genial? Konsepet er slett ikke nytt - Lars Monsen greide slik jeg ser det, å balansere dette - morsomt , god underholdning, men ikker rølp. Synes vel Berserkkonseptet har tippet noe over og da da kan underholdningsverdien minske for mange. Men smak og behag-----.

 

 

Det er akkurat det som er så fint med oss mennesker. Smaken er som baken, delt i to. Det er jo derfor vi får sånne nyttige og unyttige diskusjoner :cheers:

Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro???

 

 

Link to post
Share on other sites

*løft*

 

I kveld er det nytt program! Og i den anledningen vil jeg skryte litt av hva linux er istand til å gjøre for meg i kveld:)

 

I øyeblikket sitter jeg på jobb uten tv- men har dog en stasjonær pc hjemme med en helt vanlig ubuntu- og en pvr tvtuner innstallert. Alt jeg trenger gjør for å se tv hjemmefra i kveld er å logge inn via ssh- starte opp vlc med transcoding og streaming parametre- og lokalt her på jobb starte opp en media player mot ipadressen hjemme:) Vips- alle kanalene hjemme er tilgjengelig på laptopen her:) :lol:

 

- MartinL

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#
Vips- alle kanalene hjemme er tilgjengelig på laptopen her:) :lol:

 

- MartinL

 

 

Nei, nei, nei. Du har ikke skjønt det, du må sef. kjpe slingbox, ellerhvafaendetnåheter, for dyre penger, knote mye og lenge, så kan du gjøre sånt noe.

 

Å bruke ett gratis OS til å gjøre sånt, nei, nei, nei. :lol:

Link to post
Share on other sites

Jeg synes konseptet til Jarle er genialt. Jeg har selv sett diverse episoder om forskjellige seilrelaterte ting, og kan ikke se at det er noen av de som har gitt noe underholdning. f.eks. synes jeg de få episodene jeg så om jotun arctic var dritt kjedelige, med utrolig kjedelige og seriøse folk ombord. Ikke noe som helst underholdning.

 

Jeg tror at serien om berserk også vekker interessen for seiling blant folk som ikke er seil eller eventyrinteressert i det hele tatt.

 

Synes det er et kjempepluss at det er denne typen folk som blir med. Berserk-landstrykerne, med lurvete ullgensere, oljehyre, tattoveringer og null cash utklasser "seriøse seilere" som aldri vil komme til å klare å levere liknende prestasjoner på sjøen med samme utgangspunkt.

Link to post
Share on other sites

Nrk.no. web tv , så lett var det ......

Takker for tipset... Da fikk jeg endelig sett denne episoden..... Flott og morsomt program, skal bli morsomt å følge Berserk utover...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Surt at de to gutta ble sendt vekk,

Canadiske myndigheter baller du ikke med , har vært med på at folk er nekta innreise pga ei natt i fyllaresten flere år tilbake . Så dem slår ned tvert , ikkeno diskusjon. Kansje det skulle vært sånn flere steder ? Det at Supper'n blei hivi ut venta vi på her . HA medlem også lå det selvfølgelig klær med ryggmerker ombord , det sa nesten seg selv og det viste dem sikkert også . Men dem tok kansje en frekk en å håpa det beste , med bare 2 mann ser vel detta svart ut ?

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Når man åpenlyst proklamerer sitt medlemskap i en kriminell organisasjon, kan man nesten ikke forvente annet enn at man blir behandlet som en kriminell.

Da hjelper det ikke om man bedyrer sin uskyld.

Utenom det virket det jo som en hyggelig og artig kar. Men som sagt, what goes around comes around osv...

 

Men han der David tror jeg ikke jeg hadde orket å ha med på tur... virker litt slitsom på meg... :lol:

Link to post
Share on other sites

Når man åpenlyst proklamerer sitt medlemskap i en kriminell organisasjon, kan man nesten ikke forvente annet enn at man blir behandlet som en kriminell.

Da hjelper det ikke om man bedyrer sin uskyld.

Utenom det virket det jo som en hyggelig og artig kar. Men som sagt, what goes around comes around osv...

 

Men han der David tror jeg ikke jeg hadde orket å ha med på tur... virker litt slitsom på meg... :lol:

 

Nå er vel ikke Hells Angels en kriminell organisasjon, men en klubb med enkelte kriminelle medlemmer,

er forskjell på d.. :nono:

 

Forøvrig syns jeg gårsdagens episode var bra

Link to post
Share on other sites

Problemet for norske myndigheter er at kravene til håndfaste bevis er så store.

Så jeg er på linje med Canadiske myndigheter her. Hiv driten på hue og ræva ut, vi trenger dem ikke.. :yesnod:

 

Jeg har kjørt MC i noen år, kan min MC-historie nogenlunde bra, og de "biker'ne" jeg har møtt som sverger evig troskap til HD er stort sett uvitende ruslebiffer med ett ganglag som vitner om en eller annen høyt utviklet hudirritasjon i skrittet og under armene. Kjører MC fordi de elsker biker-miljøet, snakker om "respekt" som om det er noe du kan påtvinge andre, og kjører sykler som er så lave at de slipper å legge seg ned i svingene, da det virker litt skremmende... :wink:

 

Forca Italia :cool:

 

Men nå får vi komme tilbake til "topic" :wink:

Link to post
Share on other sites

Jeg har sett de til nå to programmene fra serien om Berserk II på Nrk nett-TV, og jeg må innrømme at dette var meget god underholdning og vel anvendt tid. Dette var ikke tørt og kjedelig, men snarere oppfriskende og kjekt. Jeg tror nok likevel etablerte seilere fra finere og dannede miljøer kan ha litt problemer med å takle at denne gjengen kan få gjort oppgavene og realisert drømmene sine på det man må kunne anta er lavbudsjett. Her er det ikke akkurat snakk om høyt hevede champagneglass, fine sigarer og flotte aftensantrekk. :lol:

 

Og nei, jeg har ikke inntatt mange cognac'er når jeg nu i sakens anledning beretter om mitt syn som sådan. :wink:

Link to post
Share on other sites

Problemet for norske myndigheter er at kravene til håndfaste bevis er så store.

Så jeg er på linje med Canadiske myndigheter her. Hiv driten på hue og ræva ut, vi trenger dem ikke.. :yesnod:

 

Jeg har kjørt MC i noen år, kan min MC-historie nogenlunde bra, og de "biker'ne" jeg har møtt som sverger evig troskap til HD er stort sett uvitende ruslebiffer med ett ganglag som vitner om en eller annen høyt utviklet hudirritasjon i skrittet og under armene. Kjører MC fordi de elsker biker-miljøet, snakker om "respekt" som om det er noe du kan påtvinge andre, og kjører sykler som er så lave at de slipper å legge seg ned i svingene, da det virker litt skremmende... :wink:

 

Forca Italia :cool:

 

Men nå får vi komme tilbake til "topic" :wink:

 

Her blir æ f**n ta mæ provosert! :headbang: Du har kjørt mc i noen år og kan din mc-historie bra...! Å kæm e du, -om æ tør spørre???

Og kor har du vært, nedgrovven i pizza deig med tomatsaus i øran og parmesan ost i auan!?!?

Æ har kjørt HD i snart 20 år. Den beskrivelsen din av folk som kjører HD vitner jo om en sånn historisk lav IQ og inkompetanse at det ikke e rart du mangler vænna... eller i allefall at de fortjæner å bli kvitt dæ!

Har du hørt om folkeskikk og respekt for andre mennesker? :nono:

 

Nån bør ta tak i den her karen her inne å røske han litt i bartan, - og få forklart han hvilket forum dette er!

Det handler om båt og det som hører til. Å ikke at han kan komme her å hevne seg på andre som ikke deler hans syn på livet.. og alt sammen fordi han er ei pingle til å kjøre moppe, dama hans stakk med en svær skjæggat biker som drakk opp ølet hans og kjørte fra han med en HD på tur hjem fra siste mc-treffet han var på... :boxing:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...