Jump to content

Berserk, Så dere tv programmet om ny ekspedisjon?


SandAnker

Recommended Posts

:lol: :lol: :flag:

Det hær må æ si va ei utblåsing æ ikke har hørt siden æ fløtta fra Kirkenes får snart 25 år sia... Men du verden så enig æ e med dæ barentz. Æ har sansen for at folk kall en spade spade når det trengs.. :yesnod::lol: :lol:

 

Skal se om jeg finnner episode 2 på nett-tv sener i dag, hvis ikke så kan jeg kose meg med nummer en en gang til....

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Hei båtfolk

All respekt til jarle,tror ingen her på forumet skal rope så høyt ang jarle og sine turer,det han gjør tror jeg ingen av oss her har hatt mot til.Meget bra program skulle hatt mye mer av sånt.

Jeg vil påstå at det frostad gjør kommer ikke til sammen ligning av det jarle og co har gjort med berserk,noen som mener noe annet er uvidenhet med båt og hav.

Link to post
Share on other sites

Her blir æ f**n ta mæ provosert! :headbang: Du har kjørt mc i noen år og kan din mc-historie bra...! Å kæm e du, -om æ tør spørre???

Kan jo lure noen ganger ja , har vært i mc miljø til å fra siste 30 åra .Morsomt når folk setter i gang å dømmer andre fra hva dem kjører eller hvordan folk går,det blir for dumt mildt sagt . Jeg har skrotten full av tatto's og har kjørt mc , idag kjører jeg ikke sykkel mere desverre ( kan ikke ha alt ). Lever og ånder kun for båten , som jeg bruker stort sett 7 dager i uka . Men trur ikke folk ser på meg som en kriminell forbryter pga tattoveringer ringer i øra eller hva det er , må vel ikke dømme folk for hvordan dem ser ut eller hvordan dem går . Trur flere bør tenke seg litt før dem dømmer andre mensker , kansje best å kjenne personen før en dømmer dem ?

 

Men nå er jo dette et båtforum så jeg gir meg der , ser på Berserk og gørr koser meg med det . Hva dem har gjort eller hva dem er medlem av er knekkende likgyldig , jeg prøver å passe på meg selv å mine .Så for andre passe på seg selv , så lenge folk ikke bryter loven og oppfører seg som folk . Da kan dem være medlem av hvilken som helst menighet for meg , forsatt en god helg ........... :cheers:

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Veldig enig enig med deg her Tine.

Fei for egen dør først.

Har tatto sjøl og kjører både mc og båt og gudene skal vite at jeg har sett nokk av fortstå seg påere,men som ikke kan en døyt verken om båt eller motor,sånne folk irriterer meg noe jævlig.Det er jo slike folk som sitter og dømmer andre

Link to post
Share on other sites

Her blir æ f**n ta mæ provosert! :headbang: Du har kjørt mc i noen år og kan din mc-historie bra...! Å kæm e du, -om æ tør spørre???

Og kor har du vært, nedgrovven i pizza deig med tomatsaus i øran og parmesan ost i auan!?!?

Æ har kjørt HD i snart 20 år. Den beskrivelsen din av folk som kjører HD vitner jo om en sånn historisk lav IQ og inkompetanse at det ikke e rart du mangler vænna... eller i allefall at de fortjæner å bli kvitt dæ!

Har du hørt om folkeskikk og respekt for andre mennesker? :nono:

 

Nån bør ta tak i den her karen her inne å røske han litt i bartan, - og få forklart han hvilket forum dette er!

Det handler om båt og det som hører til. Å ikke at han kan komme her å hevne seg på andre som ikke deler hans syn på livet.. og alt sammen fordi han er ei pingle til å kjøre moppe, dama hans stakk med en svær skjæggat biker som drakk opp ølet hans og kjørte fra han med en HD på tur hjem fra siste mc-treffet han var på... :boxing:

 

Nå ble det temperatur ja... :lol: Håper dere la merke til at jeg avsluttet med en :wink: og at dette var skrevet med en god porsjon ironi ... :wflag:

Jeg forsøker i levende live å være tollerant ovenfor alle type mennesker om det er bikere eller hva det skulle være. Så dere kan roe dere ned ett par hakk, selv om jeg må innrømme at nordlendinger som uttaler seg med med ekstra bred pensel bestandig er artig :cool:

Jeg har ikke uttalt noe negativt om det ene mannskapet som er HA-medlem, skrev vel at karen virket hyggelig på alle vis i ett tidligere innlegg. Det jeg skrev var heller ikke om folk som kjører HD generelt. Har selv kjørt ltt HD, vært med å restaurere en HD-motor fra 20-tallet og har ikke noe imot merket. Bare enkelte kriminelle sub-kulturer JEG mener er mere til skade enn nytte både for samfunnet og HD som MC-produsent. Da har jeg vel feiet litt foran egen dør i hvert fall :smiley:

 

Men tilbake til programmet. Synes det er god underholdning og følger serien. Artig å se noen som bare kaster seg ut i det.

Link to post
Share on other sites

Problemet for norske myndigheter er at kravene til håndfaste bevis er så store.

Så du mener man skal dømme folk uten håndfaste bevis , altså dømme folk etter klesstil,valg av kjøretøy,hudfarge og lignende , det finnes bare ett ord for denslags og det er rasisme

 

Jeg har kjørt MC i noen år, kan min MC-historie nogenlunde bra, og de "biker'ne" jeg har møtt som sverger evig troskap til HD er stort sett uvitende ruslebiffer med ett ganglag som vitner om en eller annen høyt utviklet hudirritasjon i skrittet og under armene.

Jeg har kjørt sykkel siden 1986 og har på den tiden nådd å vært medlem i en HD klubb også , jeg har de siste 10årene vært deltagende i et annet miljø og det du sier her treffer begge miljøene midt i trynet , uvitende ruslebiffer ? de er nok sikkert ikke mer uvitende om det som opptar dem enn det du er og om de går rart så kan det jo hende de enten har mer muskler enn deg eller at de sitter mer på sykkel enn deg og er litt stivere i lemmene :smiley: hvem vet , ikke døm folk for utseende som ikke passer inn i din A4 mening om hvordan ting bør være. Man trenger ikke være kriminell selv om man er med i en motorsykkelklubb , men sånne som deg er med på å skape myter rundt disse menneskene så folk flest går rundt og tror slikt vissvass

 

 

Jeg vil påstå at det frostad gjør kommer ikke til sammen ligning av det jarle og co har gjort med berserk,noen som mener noe annet er uvidenhet med båt og hav.

Om det er tøffere å seile turseilbåt med lite mannskap enn det er å seile en fullblods regattamaskin i the screaming fifties i 35knop det er det vel delte meninger om eller ?

 

 

Men trur ikke folk ser på meg som en kriminell forbryter pga tattoveringer ringer i øra eller hva det er , må vel ikke dømme folk for hvordan dem ser ut eller hvordan dem går . Trur flere bør tenke seg litt før dem dømmer andre mensker , kansje best å kjenne personen før en dømmer dem ?

Tine III

Jeg har 7-8 tattoos selv men det skulle vel bare mangle siden jeg tidligere livnærte meg på tattoos , om folk er litt annerledes og har en ring i nesa eller en tattoo her og der gjør de vel ikke noe dårligere , kanskje mindtre mainstreem. Gud hvor kjedelig verden hadde vært om alle var like

Link to post
Share on other sites

Anbefaler å kjøpe boken. Den inneholder mye ekstra som ikke ble med i TV-serien (f.eks. da de ble nektet innseiling til Guantanamo Bay etter diverse sprell).

Boken er litt kronglete, men originalt lagt opp. Den består av en rekke skildringer fra turen fortalt i førsteperson gjennom de forskjellige mannskapsmedlemmene. Dermed får man sett forskjellige vinklinger av hendelsene underveis.

Forøvrig synd at Rune Olsgaard ble utvist fra Kanada. Han var en av de mest fornuftige om bord i båten.

Link to post
Share on other sites

hehe.. jeg har ikke tenkt meg opp i isødet

 

Denne Bastarden er i alle fall på veien:Bastard fra Stord :lol:

Beklager total avsporing, men jeg måtte bare. :blush:

 

Ellers følger jeg ivrig med Jarle & co, koser meg med hvert program.

Klart det er laget litt ekstra for å passe i kopekassen, men litt av en tur uansett, og en fantastisk artig kar denne Jarle.

:seeya:

Frod'n

Fjellet nytes best fra fjorden

Styremedlem i SagaKlubben

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...