Jump to content

De morsomste kommentarene på BP


Framtia

Recommended Posts

Nå var vel trådstarter ute etter en hund som ikke biter, og da blir Dachs helt uaktuelt.

 

 

Det er dessverre ingen myte, og jeg kan selv kvittere for dette siden jeg har blitt bitt av en Dachs.

 

 

Og jeg har blitt antastet av en kvinne en gang, så disse ville jeg også holdt meg unna :lol:

 

:giggle:

Link to post
Share on other sites

her en perle fra 2002 som fortjener plass i denne tråden:

 

....... man ikke bør gjøre, er å felle inn høyttalere i nærheten av kompasset....... *blush*.

 

Tenkte ikke på dette før en dag senere, så nå er det et fint hull på 130mm i dashen som jeg lurer på hva for noe fint jeg skal putte inn i....... :sad:

 

 

Hva med ett bilde av svigermor eller noe annet som til evig tid kan minne deg om at vi alle kan gjøre feil! :blush:

 

:smiley:

Redigert av Framtia (see edit history)

Framtia på AIS

 

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Laholm kobler plotter:

 

...

Jeg må innrømme at jeg ikke greier å forstå hvorfor Dere kobler inn turteller til autopiloten;

 

 

Det helt enkle svaret er at vi kobler turtelleren til autopiloten fordi instruksjonsboken sier vi skal gjøre det. Her er det de regeltro vestlendingene med pietistisk bakgrunn kommer til sin rett!

Framtia på AIS

 

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Forumet er under oppgradering og de gamle har problemer med å henge med

 

Spørsmål fra en PC-dinosaur:

 

Er det mulig idag, eller blir det muligens mulig i fremtiden, med automatisk oppdatering av den siden man står på? (Jeg er så lat, at jeg blir lei av å klikke på F5, og så er jeg blitt så gammel at jeg er sjelden borti musa.

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Lano var her før min tid, men er det så ille om vi har litt takhøyde her da? Vi båtfolk er vel ikke som alle andre uansett, er vel nok A4-folk "der ute" som det er. Om ikke vi skulle kunne lage liv i leiren og tåle en spøk i hytt og gevær :boxing: ; hvem skulle kunne det da???

I ytringsfrihetens og humorens navn mener jeg at alle som vil må få høre til her inne, så lenge vi ikke er ute etter å være direkte onde med hverandre. Bedre med dårlig humor enn ingen humor! :cheers:

 

Vell vi båtfolk, skal vel tåle litt da? Er enig i det du sier, men vi båtfolk e jo sånn IRL. (Ihvertfall noen :giggle: )

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...