Trophy Svart 26.Desember.2008 Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Princess 330 annonse med mange bilder http://www.xboat.fr/en/photos-439-PRINCESS+330+FLY.html Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Tine IV Svart 26.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Princess 330 annonse med mange bilderhttp://www.xboat.fr/en/photos-439-PRINCESS+330+FLY.html Mange fine bilder der , syntes det er en flott båt jeg . Men noe dyr til å være i utlandet ? Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Trophy Svart 26.Desember.2008 Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Prisen er nok høy ut fra dagens Euro kurs Var ikke et forslag til kjøp Har ikke sett denne båten innvendig, så det var bare en visning f.eks. trangt toalett..... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Tine IV Svart 26.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Da blei det ikke den P-330 , da han ikke lirer mer ned enn 25.000- . Da blir prisen 1.025 mill , noe som vi mener er for mye for 1990 mod P-330 . Veldig synd for oss da men , lurer på om ikke det er litt synd for selger også . Har mine tvil om at den prisen står seg til våren / sommeren , men det er jo opp til selger å bedømme . Båten er kjempe fin , full av utstyr osv osv . Men det er for mye , rett å slett så sånn er det . Men da er det neste på lista ;) Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
roaldbj Svart 26.Desember.2008 Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Hvordan går det med prosjektet i Førde - dette synes jeg er en flott båt? Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 26.Desember.2008 Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Da er det sikkert ikke meningen at du skal ha denne da veit du Det er flere muligheter ute og går Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 26.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Hvordan går det med prosjektet i Førde - dette synes jeg er en flott båt? Tja , er vel noe dyr kansje ? Men det er jo en til på Finn til innkassopris , skal ringe på den imårra . Da er det sikkert ikke meningen at du skal ha denne da veit du Det er flere muligheter ute og går Haster ikke , bare det ikke går mnd .Det går ikke å gå uten båt i mnd , men noen uker skal vi vel klare . Regner jo med det dukker opp div ettervært . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
SandAnker Svart 26.Desember.2008 Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 yepp, bare og lete, er litt morsomt det også Plinger på over nyttår foresten Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 26.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 yepp, bare og lete, er litt morsomt det også Plinger på over nyttår foresten Jada morsomt med denna tråden , jeg får daglig tips her så i IM og i tråden her . Morsomt at folk hjelper til , i kaffebua i havna er det første det spør om på mårran når dem kommer. Noe nytt eller , er jo gøy da . Men ikke gøy uten båt , har jo muligheten til å ta meg en tur med Tine III. Så muligheten er stor for at det blir noen dager utpå nå , men båten er klin tom så da er det jo litt trist ombord . PS : bare pling på du , er sikkert i havna jeg veit du Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
10ta9c Svart 26.Desember.2008 Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Men det er jo en til på Finn til innkassopris , skal ringe på den imårra . Sunnmøring dette (Tidligere kabel tv montør og bilvasker her i bygda). Skummelt! Her er det bare å være tøff i trynet. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Tine IV Svart 26.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Sunnmøring dette (Tidligere kabel tv montør og bilvasker her i bygda). Skummelt! Her er det bare å være tøff i trynet. Er jo tydeligvis ikke eier som selger her vel , da det er innkassopris ? Var jo først tils for kunde til 1.1 mill og nå er det han i Tønsberg som selger den til innkassopris . Ikke godt å si hva den går for , kan være mindre pent holdt . Den har jo stått nå i 14 dager under innkasso , så¨kansje det bare er å slenge inn et liiite bud ? Dumt at den ligger så langt unna , greit å se ting før du legger inn bud . Men sikkert en mulighet her til en bra pris , skal ringe å skjekke litt når værdagen er tilbake . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
10ta9c Svart 26.Desember.2008 Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Er jo tydeligvis ikke eier som selger her vel Nei, nummeret i annonsen er til Fairline sjefen sjøl. Har vel ridd på en oppgangsbølge siden han startet å selge disse båtene. Ny situasjon dette, spørst om han har is i magen om du kommer med rimelig bud. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Trophy Svart 26.Desember.2008 Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Nei, nummeret i annonsen er til Fairline sjefen sjøl. Har vel ridd på en oppgangsbølge siden han startet å selge disse båtene. Ny situasjon dette, spørst om han har is i magen om du kommer med rimelig bud. Er det en konkursbåt, så er det vel tidligere eier som får svi Selger prøver vel bare å få inn det han har til gode, så her er det bare å prøve..... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Tine IV Svart 27.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Desember.2008 Er det en konkursbåt, så er det vel tidligere eier som får svi Selger prøver vel bare å få inn det han har til gode, så her er det bare å prøve..... Ja tenkte det da , litt spent på den der ja .Veit ikke men , litt rart at den har liggi i 14 dager . Så enten er evt minste budet for høyt , eller null inntresse . Eller som jeg har sagt før , innkassobåt kan jo være litt lurvete . Fremdeles kjipt at den ligger så langt unna. Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Frikar Svart 27.Desember.2008 Del på Facebook Svart 27.Desember.2008 Hva hadde dette med tråden å gjøre? Ingar mulig dette er en sak for deg? Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 27.Desember.2008 Del på Facebook Svart 27.Desember.2008 Til 10ca9c: Tror du bør moderere deg litt ang. personomtaler... Sitér dette innlegget Link to post
10ta9c Svart 27.Desember.2008 Del på Facebook Svart 27.Desember.2008 Tror du bør moderere deg litt ang. personomtaler...Gjerne det, om noen skulle føle seg støtt. Kan være greitt å vite hvem man får på tråden når man skal handle båt. Hederlig arbeidskar, som her, med praktisk yrkeserfaring. Eller en sleip "bruktbilselger" som ikke har vokst fra lommeboken til far. Sunnmøring var nok simpelt, med dessverre sant. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Tine IV Svart 27.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Desember.2008 Hei igjen , må spørre her så er jeg sikker en gang for alle . Veit vi har snakka om det , men tar det en gang til nu . Båten koster si £65.000- + 400 HK + mva + frakt = ? Fikk en tlf fra England idag , en hyggelig gubbe som dro av endel kroner før vi var i gang . Så var vi i kaffebua idag å snakka båt igjen , det er jo ikke noe nytt . Det sitter flere der som titter etter båt i utlandet , så er jo litt artig detta . Så en tur til øya frister det , ta med seg en som kan engelsk bedre enn meg så hjelper del vel . Regner jeg riktig så er det endel å velge i til en pris til rundt 800.000- Det er ferdig inn i Norge , så klart det frister . Så er det sikkert en kjempetur å reise over å titte også , hvis man ser ut en 3-4 båter som ligger sånn i nærheten av værandre om mulig . Men så et siste spørsmål som vi i bua lurer på , hva er EU skatt betalt ? Er det så enkelt som at den er ferdig skatta inn til alle EU land ? Ikke at det hjelper meg men , kjekt å vite . Tine III 1/2 Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Thorlyn Svart 27.Desember.2008 Del på Facebook Svart 27.Desember.2008 Helt korrekt. MVA er betalt.. ingen praktisk betydning så sant du ikke skal reg den i sverige(Hvorfor er ikke norge i EU .. Da hadde du sluppet MVA . PÅ EN BRUKT VARE..(og hk som ikke eksisterer i swe). For deg er det ofte fordel og finne båt som det ikke er betalt mva for(eks Channel islands båter).. men ofte gjennespeiler ikke dette prisen.. Båten min var MVA(TAX) fri og ble gunstig da jeg slapp og betale mva på mva. Du kan jo sjekke ut: new horizon Som er fairline forhandler på Guernsey. Ofte båter uten MVA da hele Channel islands (guernsey-Jersey) er TAX FREE Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
snøgg Svart 27.Desember.2008 Del på Facebook Svart 27.Desember.2008 Dette ser ut til å vere en bra båt med nyere motorer http://www.boatshop24.com/web/en/suchen/m/...p;totalcount=14 Tror dette kan vere et fornuftig kjøp er oftest mulig å prute 10-15%hos utenlanske meglere Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 27.Desember.2008 Del på Facebook Svart 27.Desember.2008 Typisk channel båt med nyere motorer.. ingen hk avgift eller mva så de betaler hygglige priser for motorene sine.. Den ligger på siden jeg linket til oppe. Nyere KAD 43p motorer i denne Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Thorlyn Svart 27.Desember.2008 Del på Facebook Svart 27.Desember.2008 motor fra 2000 tallet eller 80 tallet vet hva jeg hadde valgt Mye nytt på denne.. er jo elektronikk for 100 laken nesten: New Icom IC-M503 DSC VHF. New FurunoM1833C/NT Radar. Plotter. C-Map Cartography. New Furuno GP-310B GPS. New Furuno ETR/610N Network Sounder. New Simrad AP20 Autopilot. New Simrad RFC35R Rate Sensor Compass. Philips AP Navigator Incastec Speed and Depth. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Tine IV Svart 28.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Desember.2008 Sitter å tar en kaffe å lurer litt nu, har langt inn et bud på den i Førde fjorden.Den har jo liggi veldig lenge ,så itno er umulig vel .Er ikke stort mere i avslag enn det jeg ga på en måte ,men som selger sikkert veit så er det ikke veldig lett å selge .Det mye går på trur jeg er , om selger skal ut på markedet igjen eller om han må selge .Nå som Tine III skal overleveres snart ,så må det skje andre ting også.Dem som kjenner meg veit jo at jeg ikke kan være uten båt.Så da får vi se,går ikke det så er det neste på lista .Nærmer seg jo en Englands tur her nå,det hadde jo vært gøy det .Men på en måte så er det kansje litt lettere å handle her hjemme . PS: setter pris på all hjelpen jeg får på IM også ,fint å få det her i tråden.Men ikke alt som passer inn her Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Trophy Svart 28.Desember.2008 Del på Facebook Svart 28.Desember.2008 Regner med svarfristen på budet var kort Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Suzumar Svart 28.Desember.2008 Del på Facebook Svart 28.Desember.2008 Du har det altfor travelt ... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.