gangso Svart 27.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 god kveld som dåkke ser så er ikkje gulve mitt så veldig fint. og lure på ka eg skal gjer med de? noken gode tips? har lurt litt på med teppe i gulve men trur kansje de blir fort grisete og fult i sand og olje og sånne griserier. liker ikkje så veldig godt den blandinga mellom svart og kvit, synst de blir formykje rett og slett i dinna båten, men er helt tom for ideèr. Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Brodern Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Pusse det med en pussemaskin og lakke det med oljemaling i en eller annen farge. Eller kjøpe belegg. Enten sånn som ser ut som gulv, eller dra på teppabo eller hva det heter. Der har du vinyl som ser ut som slik riflete aluminiuam som ofte er på lastebiler og busser. Dørkaluminium kalles det. Eller skikkelige dørkplater, men det koster vel 2200 pr plate. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Bearded Beast Svart 30.April.2009 Link til dette innlegget Svart 30.April.2009 bruk terassebord av den minste typen 21*95mm. lett å bygge , rimelig og tåler så mangt. da renner og vann og dritt nedmellom så det er alltid rent og pent Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 30.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2009 takk for gode ideer. men trur eg satser på teppe. reiser på båtmesse i noen dager så blir ikkje oppdate før mandag :) mandag reiser eksosen på sveising og så begynner eg med reima som eg fikk i dag :) god helg :flag: Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
gangso Svart 4.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 hei. har ikkje fått gjort noke spesielt i båten idag desverre. vart ikkje helt ferdi med eksosen så den har eg ikkje fått sendt på sveising. holder på og tilpasse den sån eg skal sveise den. men håper og få den på sveising på onsdag eller torsdag. her er eit bilde av den NYE reima. Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Brodern Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 hei. her er eit bilde av den NYE reima. Nei nei Gangso, det der må være feil. Det er jo ESKEN det der. Ser ingen reim jeg. Hehe. Tidlig enda vøtt Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
gangso Svart 5.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 (redigert) dobbel post. Redigert 5.Mai.2009 av gangso (see edit history) Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
gangso Svart 5.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 åhh ja. det var de som var inni som var reima Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Lars_morgan Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 takk for gode ideer. men trur eg satser på teppe. reiser på båtmesse i noen dager så blir ikkje oppdate før mandag :) mandag reiser eksosen på sveising og så begynner eg med reima som eg fikk i dag :) god helg :flag: Siden du var litt usikker på det med teppe eller nytt gulv. I begge båtene jeg har vært eier av har jeg hatt båtteppe. Blir teppet skittent, er det ingen problem å riste det litt. Heller ikke spesielt dyrt med tanke på at du vurderer nytt gulv. Tror jeg betalte 320,- for halvannen m. Lykke til! Sitér dette innlegget Morgan 445 skjærgårdsjeep Hurley 20 seilbåt Link to post
gangso Svart 6.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 veit du kor eg fåt tak i sånne tepper? no ligger foresten propellen min på post kontore :) overraska kor fort de gjekk. så skal ut i 4tida og hente den :) Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
gangso Svart 6.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 fikk propellen i dag. og vart veldi skuffa når eg skulle sette den på. for de første så passer den ikkje innpå akslingen på dreve. for de andre den er masse mindre en 15x15 propellane eg har. for de tredje så går den feil vei! ka skal eg gjer no ? Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Executive Svart 6.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 Du har to uker returrett på postordre kjøp. Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
gangso Svart 6.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 må eg betale frakt da? fordi frakta koster nesten like mykje som propellen. kjøpte den fra usa. Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Executive Svart 6.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 Da spørs det. Regelen gjelder vel strengt tatt bare i Norge. Du må sjekke hvilke betingelser du trykket "accept" på...... Om du har fått det du har bestillt er det nok kjørt. Dersom de har levert feil har du en sak. Dersom du har betalt med kredittkort kan du kanskje få litt hjelp derfra. Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Draco24styling Svart 13.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 Hvordan går det? har du fått startet enda? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Lars_morgan Svart 13.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 veit du kor eg fåt tak i sånne tepper? Usikker, tror det var Teppeland eller noe slikt. Du finner det sikkert uansett i hver teppebutikk. Lykke til videre! Synd med propellen. Sitér dette innlegget Morgan 445 skjærgårdsjeep Hurley 20 seilbåt Link to post
SeaRaymond Svart 14.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 Ja, alltid sjau når det skjer feil med bestillinger fra utlandet, blir så mye mer komplisert en å gå på den lokale sjappa liksom, syntes også det var synd med propellen, alt som kunne være feil var jo det i ditt tilfelle Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Det har vært stille lenge fra deg Gangso, håper at det ikke har gått helt galt for prosjektet ditt. Syntes det er spennende og følge med og flott at det finnes ungdommer som ikke bare sitter ved PCen. Håper du kun har kost deg i fin været og gode oppdateringer kommer snart. Lykke til Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
gangso Svart 19.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 (redigert) hei. ja har ikkje fått gjort noke i de siste. skal snart ha komfirmasjon(torsdag 21.mai) så hakje fått tid til båten. men kommer med forsettelsen når eg har fått starta på i gjenn. Redigert 19.Mai.2009 av gangso (see edit history) Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
KARILLA Svart 19.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2009 Venter i spenning. Lykke til med konfirmasjonen. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
gangso Svart 21.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 tusen takk :) no er eg ferdi med komf :D så begynner så smått på båten i gjenn no så eg får den ut før sommer ferie(veke25) no har eg og litt ekstra penger til prosjekte :) Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Draco24styling Svart 21.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Trodde konfirmasjoner foregikk på søndager jeg Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
gangso Svart 22.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 ja men torsdag (21mai) var ein rød dag :P Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
gangso Svart 28.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2009 (redigert) endelig fått mote i gjenn og begynt på båten :P etter masse komfirmant styr og tentamen og ditt og datt måtte eg bare få fingrane i gang. va ein slakk start i dag. tongt og kjedelig men de måtte bare gjerast vist eg skal få båten ut i nermaste framtid. har vell sagt før i tråden at eksosen skulle på sveising men de har ikkje skjedd enda pga eg har ikkje gidda :P men i morga reiser eg til mamma og stefaren min har heldigvis alu sveise aperat så eksosen er skrudd ut skjært til og klar til sveising. ikkje noke tull dinna gangen :) kommer heim i gjenn mandag og da begynner eg på reima og ka trur dåkke skjær etter de? :) gjette konkuranse :D jippii Redigert 28.Mai.2009 av gangso (see edit history) Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
gangso Svart 30.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2009 no er eksosen ferdi sveisa. håper på og komme meg heim i morga og sjøsette mandag. er jo meldt nydelig veeir :D bilder kommer :) Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.