Jump to content

Prosjekt: Draco 1700st diesel


gangso

Recommended Posts

Det forreste motorfeste i båten vil jeg først lime fast med epoxi (sørg for god pasform så der ikke er store sprækker) og derefter give det 4-5 lag glasfiber, sørg for at treværket er helt forseglet, så det ikke kan suge vand. Udvendige runde hjørner er nemmere at lægge glasfiber på, end skarpe. Derfor slib hjørner væk. Indvendige hjørner kan godt være skarpe.

 

Husk at slibe med grov sandpapir inden du limer og støber. Fjern støv og fedt. Læs på produkterne hvilken temperatur/luftfugtighed der er bedst, når der skal arbejdes.

 

Fornuftig hobby du har, unge mand :-)

Link to post
Share on other sites

fått gjort litt i båten i dag og.

 

måtte ta ut ein bjelke i motor romme fordi de ikkje va plass til dieseln uten og ta vekk.

mange vill sikkert sei de er ein forsterkning osv men det var ein båt med v8 og 290hk som fjerna samme bjelken

uten og forsterke noke anna på nytt så eg regner de holder med 1/3 motor kraft :P

 

 

Før:

dsc_0094.jpg

Etter:

dsc_0206.jpg

baterikasse

dsc_0205.jpg

William Andrè

Link to post
Share on other sites

film blir de selfølgelig :D. blir prøve start om 2uke håper eg. står på sveiser og han som skal hjelpe meg og koble de elektriske egentlig.

vart ikkje ferdi med støyping i dag. måtte pusse ned, og lime klossane/festene. så støyping i morga når eg kommer heim fra skolen :)

William Andrè

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...