Jump to content

Yacht Marine AS, båtkjøp med forviklinger.


Pelle Parafin

Recommended Posts

Cyber, hva prøver du å oppnå med din oppgulp i denne tråden?

 

Å lage mest mulig h...... for disse uheldige båtkjøperne, ser ut for å være hans agenda,han arbeider i et konkurerende firma,(kansje Alvøen Marina?kan du svare ja/nei på det Cyber?)Hva vil du oppnå med alt dette du skriver, spesielt om Catano?Synes de har nok problemer som det er.Du bør klappe igjen. ETTERLYSER TRYMAS er han i Lillestrøm kansje? :headbang:

 

TRYMAS= T. Ristesund Yacht Marin A-S ?

T --- R ---Y ---M---A/S ?

Redigert av Pelle Parafin (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Kommentar fra moderator I en så kontroversiell tråd som denne er vi nødt til å legge moderasjonslisten noe høyere enn vanlig, men nå er begeret snart fullt mhp personangrep.

Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden. Ønsker du å diskutere moderasjon så opprett en ny tråd i Spørsmål og meldinger fra medlemmene eller send klage til Skipsraadet.

Link to post
Share on other sites

Å lage mest mulig h...... for disse uheldige båtkjøperne, ser ut for å være hans agenda,han arbeider i et konkurerende firma,(kansje Alvøen Marina?kan du svare ja/nei på det Cyber?)Hva vil du oppnå med alt dette du skriver, spesielt om Catano?Synes de har nok problemer som det er.

 

Det er tydeligvis helt greit å slenge ut firmanavn på mistanke her på forumet, men blir det samme gjort mot en privat person da er h...... løs :crazy: Spiller det noen rolle hvilket firma jeg jobber i, og er det slik det skal være på et slikt forum :confused: Greit nok at en negativ firmaomtale blir diskutert her, men det bør i aller høyeste grad være bra dokumentert i form av en domsavsigelse eller liknende :smash: Jeg har da heller aldri kommentert noe som helst angående Scandinavian saken, vet knapt hvordan båten ser ut......eller ikke. Du virker på meg noe i overkant engasjert i denne saken "Pelle Parafin", noen spesiell grunn til det eller?????

Link to post
Share on other sites

Har skrevet det tidliger.

I kontrakten står det at den er under sertefisering av D.N.V Det står også at den skal leverse våren 2008 og som den godtroende kjøper var det for meg å forstå at den kom til å bli godkjendt til da.

Det er jo ikke lovligt å selge båt som ikke er godkjendt så da skulle 2 + 2 bli 4 og alt på stell til våren 2008.

mvh

Catano

Mvh

catano

Link to post
Share on other sites

Klippet fra Cyber sin post ``Greit nok at en negativ firmaomtale blir diskutert her, men det bør i aller høyeste grad være bra dokumentert i form av en domsavsigelse eller liknende ``

 

Det er viktigt å følge med på hva alle skriver, for ser man på saken som båtfreak omtaler er jo nettop saken belyst og en dom er fremmlagt.

Om ikke det er nok legger han frem hvor utspekkulert denne selgeren er.

 

mvh

Catano

Mvh

catano

Link to post
Share on other sites

cyber

Dette handle ikke bare om ce-certifisering. men også om to båter, som har en 100% lik historie, fra samme firma. En gang kan være en glipp .Dersom de rydder opp.ok! når de gjør det samme om igejn og ikke ser at de har "dritt på draget" hva forteller det om firmaet, synes du at vi skal tie og la stakkaren som gjør dette fortsette :confused:

dette handler ikke om å slenge drit- mistanker. Jeg sitter med 5 kilo dokumenter som kan legges frem dersom det skulle bli forlangt.

Redigert av båtfreak (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Greit nok at en negativ firmaomtale blir diskutert her, men det bør i aller høyeste grad være bra dokumentert i form av en domsavsigelse eller liknende

 

Eit firma trenger vel ikkje dom for å fortjene negativ omtale?! :headbang: Har en person opplevd noko ubehagelig vedr eit kjøp, enten det er hus eller båt, så er veien til dom utrolig lang og kanskje ikkje mulig. Det er ikkje alt sagt som blir gjort opptak på heller....?

Kjempeglad det blir skrevet slik eg, for eg skal ha større båt med tiden...og lærer meir og meir ,....hihi :smiley:

 

Masse fine tråder her på BP.

Mange sterke meninger er det også. Nesten rart det er plass til oss alle på sjøen :cheers::sailing:

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Link to post
Share on other sites

Steng denne tråden hurtigst mulig, synes at nok får være nok

 

Vi har noe som heter ytringsfrihet, det skal og må respekteres. Er enig i at enkelte kan moderere personkarakteristikker av hverandre, men det tråden EGENTLIG handler om er ett særdeles viktig tema. Forretningsmoral, salg av lovlige/ulovlige produkter og kvalitet på ett bestemt produkt/fabrikat.

Den informasjonen MÅ frem.

 

Denne tråden er en skikkelig anti-reklame for selger, og det er bare å håpe at de kan kommentere tilbake. De har sikkert blitt gjort oppmerksomme på tråden via email eller tips. For alt vi vet kan de allerede være representert av noen med skjult agenda. Det er i tilfelle synd, da selgere bør operere med en synlig agenda. Så får vi bare håpe på at selger kommer inn og forsvarer seg og sitt produkt, ikke bare kaster dritt mot "saksøker". Det er aldri fruktbart, selv om det kan virke forlokkende i øyeblikket.

Redigert av Honduras (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Der sa du det også... :giggle:

 

Fra spøk til alvor, som Honduras sier er dette et meget viktig tema. Det er bl.a. derfor vi har BP, for at man skal kunne få slike saker frem i lyset. Både for den som har havnet i uføret sin del og for at andre ikke skal oppleve det samme.

Dog må det gå an å delta i diskusjonen uten å måtte ty til person karakteristikker og/eller angrep. Dette nevnte jeg tidligere i tråden.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...