Jump to content

Ryfylketreffet 2009

Seilaren

Recommended Posts

Å ja vi gleder oss. Sjekket værmeldingen til helgen SOL......SOL .....SOL :cool: så husk SOLFAKTOR og SOLBRILLER og badetøy :giggle: hvis noen får veldig lyst til å teste vanntemperaturen. Kanskje det kan bli en oppgave???? :lol:

Jeg har bare 1 prosjekt som må fullføres før fredag og det er å avlegge båtførerprøven på torsdag. HAr vært på praksistur idag.... lærerikt.

Ha en fin uke alle sammen så ses vi på fredag.

Lurer på om Seilaren har mekket noen oppgaver til oss denne gangen også?!?

Har ikke klart å komme så langt enda... :rolleyes: Har vært på leir med seilskolen i helgen, og ligger fremdeles på Langøy ved Finnøy. Hadde egentlig ikke tenkt meg hjem før treffet, men jeg må innom min mye jobb på omvisning på fredag. Så det er mye som tyder på at jeg kan komme frem ganske seint på fredagen.

Vet ikke om jeg rekker å lage så mye oppgaver og quizer før helgen, så det kan alle som har tid og energi til overs førsøke å lage.

Kan ta med en masse ferdige oppgaver som ikke er spesielt båtrelaterte, slik som i fjor... men det hadde vært kjekt med noen båtspørsmål også.

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Nå har jeg rett og slett ikke helt kontroll på hvor mange som kommer. Det er mange som melder seg på, og noen som melder seg av. Noen kommer sikkert inn på lørdag, og noen reiser lørdag.

Uansett. Alle er velkomne :flag:

Fritjof Brandt

Vi er paa vei. Snaue 2 timer igjen :cool:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Jepp. Gode 30NM i 6.7 knop...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Vi har det flott her på treffet. Vi er 9 båter nå som ligger her på rekke og rad. I kveld har vi hatt bål og grillet pølser. Satser på at det kommer litt flere inn hertil i morgen :yesnod:

Fritjof Brandt

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...