Miss Amalie Svart 27.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2010 Takk skal dere ha. Jeg ble vettskremt når jeg gasset for å bakke ut Det røsket så jeg gikk på trynet. Jeg tror det er flere måneder til jeg tør å gi full gass. Motoren er rett og salett for rå for båten Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Whistler Svart 27.Juli.2010 Del på Facebook Svart 27.Juli.2010 Gratulerer så mye med en solid milepæl i prosjektet. Den er rett og slett griselekker. Bildene tyder på at konstruktøren har gjort en god jobb med å beregne vannlinja. Jeg håper du etterhvert kan fortelle litt om sjøegenskaper og erfaring med motorisering ift skrogtype. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Anniken Svart 27.Juli.2010 Del på Facebook Svart 27.Juli.2010 Hei og gratulere med fantastisk resultat! Jeg har fulgt denne tråden fra start og er utrolig imponert! Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 27.Juli.2010 Del på Facebook Svart 27.Juli.2010 Gratulerer med smykke sjøsatt ekstrem pen båt Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
lippert Svart 27.Juli.2010 Del på Facebook Svart 27.Juli.2010 Rålekkert, gratulerer. Og den vannlinja da - perfekt! Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Sinten Svart 27.Juli.2010 Del på Facebook Svart 27.Juli.2010 Gratulera med sjøsetjing og ein ufatteleg flott båt Er det lov å spørja om kor mykje dette prosjektet har kosta, eller er det fy fy? Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Janniz Svart 27.Juli.2010 Del på Facebook Svart 27.Juli.2010 For og si det på godt Norsk: D DERRE VART BÆRRE SÅÅ LÆÆKKERRTT!!!...GRATTIS SÅ MY!!....*skribenten tar seg sammnen*...Har lest tråden fra ende til annen og fulgt med nøye på B.P. når sjøsetting ble foretatt... :-) Så Lykke til med ett vel gjennomført prosjekt og God Båtsommer!! Mvh Janniz (Trønder ifra bartebyn Tr.heim..vesst d skull verra nå tvil...) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 27.Juli.2010 Del på Facebook Svart 27.Juli.2010 Og så må vi bare få en youtube video kjapt som f...Må bare høre lyden av den V8`rn i aksjon. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
andersb Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 rett og slett fantastisk! Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 28.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 Gratulera med sjøsetjing og ein ufatteleg flott båt Er det lov å spørja om kor mykje dette prosjektet har kosta, eller er det fy fy? Ikke fy fy det Ca. 50.000,- for båt og utstyr + 35.000,- for motor og gear. Da kan du summere. Arbeidstimene er jo ikke noe å tenke på. Et lite + er veel at jeg har slanket flesket i vinter Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Finn Erik Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 GATULERE.... At du fortjener prisen: ÅRETS PROSJEKT er det vel ikke tvil om...... Som andre også skriver er det spennende å høre hvordan sjøegenskapene er når du drar på "litt" Ut fra det du skriver er det jo ihvertfall krutt nok, regner med at lyden er på plass også. Dette var morro å se ..... Sitér dette innlegget Link to post
omh1 Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 Ikke fy fy det Ca. 50.000,- for båt og utstyr + 35.000,- for motor og gear. Da kan du summere. Arbeidstimene er jo ikke noe å tenke på. Et lite + er veel at jeg har slanket flesket i vinter PLUSS EN FINGER (Håper det går bra!) Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 28.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 GATULERE.... Som andre også skriver er det spennende å høre hvordan sjøegenskapene er når du drar på "litt" Ut fra det du skriver er det jo ihvertfall krutt nok, regner med at lyden er på plass også. Dette var morro å se ..... Tusen takk! Jeg våget ikke dra på så mye i går, ble litt sjokkert over effekten i motoren. Den akselererte mye råere enn jeg hadde forestilt meg selv med 4 voksne og to barn ombord. Faktisk mer enn brodern sin askeladd med 115hk. Fikk 25 knop på noen meter og halv gass. Vi rakk å registrere at sprutbølga la seg ut på linje med cockpit to, i bakkant. dette var bedre enn forventet med så mange ombord. Planeterskelen var som forventet ikke tilstede, men allerede ved 13-14 knop lå den oppå. Hvis vi skulle holde oss tørre, var det bare å la vær å svinge hvis farten ikke var tomgang eller helt oppe i plan Men vi kjørte gjennom byen i Vesterelva i går kveld, og det var nesten 5 knop på tomgang. Helt umulig å kjøre dorgefart. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
dastunt Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 GRATULERER! vakkert venter på video. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
joca Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 Gratulere med sjøsettingen med en fin båt. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 Men vi kjørte gjennom byen i Vesterelva i går kveld, og det var nesten 5 knop på tomgang. Helt umulig å kjøre dorgefart. ...har ikke sett deg dorge på Lera, så da er det vel ikke det du har bygd den for... Gratulerer så mye!! Hvis du er ute å kjører på strekket Fredrikstad-Hankø og det kommer en rød RIB opp på siden må du slakke av. Da er det undertegnede som har hevet seg i båten for å ta skapelsen i nærmere øyesyn Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
spjærøy26 Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 gratulerer med utrolig fin båt... har sittet og lest igjennem hele tråden nå... helt utrolig... fikk lyst til at prøve meg på en sån, og her fant jeg jo alt jeg trenger av know how nice Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 28.Juli.2010 Del på Facebook Svart 28.Juli.2010 Dette ble lekkert, gratulerer..... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
kent!! Svart 29.Juli.2010 Del på Facebook Svart 29.Juli.2010 grattis!!!den ble virkelig pen! Sitér dette innlegget Link to post
Audioten Svart 31.Juli.2010 Del på Facebook Svart 31.Juli.2010 Gratulerer så mye med sjøsetting :) Blei en nydelig båt det der :) Blir det Risør på deg? Hadde vært morro å sett underverket ;) Sitér dette innlegget Link to post
Odmar Svart 31.Juli.2010 Del på Facebook Svart 31.Juli.2010 Geratulerer - dette har vært en virkelig innspirasjon. Du har skapt ett smykke på grunn av regnevær sist sommer - en tanke (drøm) til realisering. Igjengratulerer - vi bøyer oss ikke lengere i pussestøvet, men i glansen av nylakert treværk.... Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
Volvomekanikeren Svart 31.Juli.2010 Del på Facebook Svart 31.Juli.2010 Wooow Tıl salgs? heheh Gratulerer med vıdunderet paa sjoen! Helt utrolıgt! Kose deg masse ı baaten resten av sommeren! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Miss Amalie Svart 31.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Juli.2010 Takk alle sammen Flagger litt dansk, da jeg har stikki av fra hele mahognyen og ligger i Skagen. Været er ikke noe å skryte av, men når man setter seg i båten etter en hyggelig passiar med Gunga Din, så er det bare glede og velstand Blir nok en svipp over til Marstrand i morgen tidlig Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
argghhh Svart 31.Juli.2010 Del på Facebook Svart 31.Juli.2010 Gratulerer.. Fantastisk flott båt ! Sitér dette innlegget Link to post
sandman1 Svart 2.August.2010 Del på Facebook Svart 2.August.2010 Venter i spenning på bilder fra siden i forskjellige hastigheter.... Nydelig dette her. Sitér dette innlegget KnutS "It's dark and we're wearing sunglasses" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.