Jump to content

Prosjekt: Mahogny barrelback 21 fot Glen-l-inspirert


Miss Amalie

Recommended Posts

Du får det til du! :flag_bp: Å fy faen for en fart det er på deg, og ikke minst det super fete resultate! :cheers: Første du må gjøre nor båten er sjøsatt, er og løpe på butikken, kjøpe en kasse pils, og komme deg avgårde! :flag_bp: (Men ikke drikk for mye då) :giggle::tongue:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

He he :cheers: Takk for det guttær!

 

Et par øl skal bli, men nå må det roas ner! I går var sjøl kjærringa inne på at vi måtte ha'n færdi til Risør.

 

Og da trur jæ det må ha vært vellykka :yesnod: Ho har drevi og klaga på meg på Fæisbukken.

 

Tenker bare båt og ikke på huset! :giggle:

 

 

Det blæi nesten en overnatting i stua når jæ skrev tilbake at jeg egentli er ille fornøyd med den halvparten av huset jeg eier. Men ho har full frihet te å pusse opp sin :wflag:

Link to post
Share on other sites

Er bare helt utrolig :cheers:

 

Og som om ikke dette var nok, så kom fetteren min inn med sms-melding til meg.

Helt overraskende video med oppstart av motoren i dag!!!!!

 

Jeg må bare prøve å finne noen som kan ta imot meldingen og legge inn her :yesnod:

 

Motoren skal nå rett til sandblåsing og lakkering. Hipp hurra, den går så nyyydelig!

Link to post
Share on other sites

Videoen kan du lagre på telefonen din og overføre til pc via blåtann hvis du har dette på plass :)

Den lastes så opp til youtube...

 

Gratulerer ellers med tittelen, den e vell fortjent. Ser frem til å se denne ferdig!

 

Hvis du ikke får orden på den videoen så kan du sende meg en pm så utveksler vi nr så skal jeg ordne dette for deg når jeg kommer hjem :)

Link to post
Share on other sites

Last den opp på youtube eller photobucket. Der fikses alle formater automatisk. Du lager deg en konto/medlemskap, laster opp, og når filmen er ferdig bearbeidet (etter opplastinga) kan du kopiere linken og legge den her. Så vises filmen for de som ønsker å se den :) Bearbeidinga av filmen tar noen minutter (på youtube) men det gjøres automatisk. Du trenger bare å velge den filen du skal laste opp.

Redigert av Brodern (see edit history)

Føkk deg...

Link to post
Share on other sites

Bare hyggelig.

Ja, endret filformat ettersom youtube ikke ville jobbe med den fila du sendte. Usikker på hvorfor det ble slik, laster vanligvis opp slike uten problem. Kanskje bare tuben som hadde tekniske problemer nå.

Hvis du får problemer igjen, så har du eposten min.

 

Bare glad for å hjelpe, kan mye om data, men må lære mye om båt :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Steike, dette er mildt sagt imponerende! Jeg kom nettopp inn i denne tråden, og har ikke tid til å lese 37 sider. Vil noen komme med en lynkjapp oppsummering på hvordan dette prosjektet har tatt form til nå?

 

Hvordan startet det hele, og har du tegnet alt selv?

Link to post
Share on other sites

Steike, dette er mildt sagt imponerende! Jeg kom nettopp inn i denne tråden, og har ikke tid til å lese 37 sider. Vil noen komme med en lynkjapp oppsummering på hvordan dette prosjektet har tatt form til nå?

 

Hvordan startet det hele, og har du tegnet alt selv?

 

Tror bare du skal "ta deg tid" til å lese alt, ellers går du glipp av mye bra lesestoff samt hele utviklinga. Du får nok svar på alle spørsmålene du måtte ha underveis.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...