Jump to content

Trebåttråden


Wasco

Recommended Posts

arbocol er helt rått, bartesam. båten min er full av arbocol, ikke en halv lekkasje på de 5 årene jeg har hatt det.

båten till naboen og også full av arbocol, ikke en halv lekkasje de 20årene han har hatt det. :flag::flag:

i dag vet jeg ikke hva som er bedre, men min erfaring er at folk generelt er en smule misfornøyde med sika i lengden..

men som sagt, jeg vet ærlig talt ikke hva som er bedre i dag... :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Hvem er det som fører Arbocol om dagen nå da :confused:

 

arbocol er helt rått, bartesam. båten min er full av arbocol, ikke en halv lekkasje på de 5 årene jeg har hatt det.

båten till naboen og også full av arbocol, ikke en halv lekkasje de 20årene han har hatt det. :flag::flag:

i dag vet jeg ikke hva som er bedre, men min erfaring er at folk generelt er en smule misfornøyde med sika i lengden..

men som sagt, jeg vet ærlig talt ikke hva som er bedre i dag... :rolleyes:

Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter

Link to post
Share on other sites

Hei Malvin...

Hyggelig at du ville dele bilder av båtene dine med oss.

Har jo fulgt med en del på oppussingsprosjektet ditt. Men det er en stund siden vi hørte noe fra den kanten...

 

Flott færing du har også.

Har jo en kar her inne på BP som kaller seg "roeren" - han hadde nok blitt blank i øynene hvis han fikk se færingen din...

 

Du, den båten som ligger ved det røde sjøhuset i bakgrunnen, har jeg ikke sett den båten til salgs på FINN?

Link to post
Share on other sites

Så et par spørsmål til dere erverdoge båtfolk..

 

I dag har jeg "kokt" endeveden på den bordbiten som skal felles inn under dollbordet.

Så i morgen regner jeg med å få satt den på plass.

kok.jpg

 

Også har jeg fått skjært ut en bit av dollbordet (takk til dere som tipset meg om Fein-saga)

Og har også fått skjært til en bordbit som skal felles inn.

Her har jeg satt den på plass, bare for å se at den passet. Bordbiten er litt for høy, men det får jeg høvle og pusse til etter hvert.

Elles skal denne bordbiten også en tur oppi "oljegryta" for å få mettet endeveden så godt som mulig.

Men så til spørsmålet.

Er epoxyen så sterk at jeg ikke behøver å bruke skruer for å feste denne bordbiten til dollbordet?

esing.jpg

Link to post
Share on other sites

Du, den båten som ligger ved det røde sjøhuset i bakgrunnen, har jeg ikke sett den båten til salgs på FINN?

 

 

Jeg har vel egentlig bare kost meg med Saphira i det siste med masse turer rundt i skjærgården. men fortvil ikke jeg kommer kraftig tilbake...

 

Og ja den båten ligger tilsalgs på finn.no. han har prøvd å få meg til å kjøpe den i hele sommer.

 

 

Forresten... "Færingen min er til salgs""

Redigert av Malvin (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...