Jump to content

Trebåttråden

Wasco

Recommended Posts

Hei, Malvin!

Fin færing - men ikke seil til den, visst? Hva slags årer har du, og hvor lange?

Akkurat hvor er Eikeland, og hva er det for båtbyggeri/båtbygger som har bygd den?

Bruker du motor på den? Har prøvd et par slike færingsgigger (altså færinger med akterspeil) med påhengs, og når jeg laget forlengelser på motoren slik at jeg kunne sitte på framtoften, og fikk rett trim på båten , ja, da gikk det fort! Men nå bruker jeg bare spiss-stevninger med motorbrønn til motoren.

He-he, Wasco! Du vet hvor mitt hjerte ligger!

He-he, Wasco! Du vet hvor mitt hjerte ligger!

Etter å ha lest noen av innleggene dine og de poetiske beskrivelsene dine, må jeg innrømme at begrepet "robåt" har fått et helt nytt innhold... :yesnod:

Har faktisk fått lyst på å skaffe meg en slik båt etter hvert. Men jeg vil ha en som trenger å bli pusset opp...slik at jeg kan få følelsen av at den er min egen..

jasså, skal vi være frekke. du ser tydelig hvordan "dieselbåten" min ser ut.

"tekber" her inne setter også inn med diesel og linolje, ta en titt på bildene hans også.

og Malvin, ser jeg riktig på båten din, hadde den nok vært sjeleglad for å få ei behandling eller 100 med linolje og diesel... :discuss:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...