Avsluttet_1 Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Link to post
moosewine Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Ormen Lange sjøsatt, med litt dramatikk pga litt for liten kran men det gikk bra . Link to post
Jawik Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Heldig er du The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Polarn Svart 27.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 (redigert) Satt på gearwire og slanger. Etter strammet samtlige slangeklemmer i hele båten. Redigert 27.April.2010 av Polarn (see edit history) Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Pjolter Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Ingenting, men har lyst.... til å : Montere VHF, Tørke opp smådråper i kjølesvinet og vaske, teste kartplotter,. montere tv, erstatte sirene fra lensepumpe, olje mer. vaske gulv ( kan aldri bli brukt mot meg av noen) skifte olje. feste pc skjerm på fast plass. svise flere fester i targabøyle. montere flere lys, bytter pærer til LED i de lampene jeg har . osv osv.. Men... blir hjemme Mvh Pjolter I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Benji Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 I dag har jeg da vært veldig så flink, synes jeg. Har limt opp de siste isolasjonsplatene på skroget i cabin - nå er det bare å vente på varmere vær, så en kan begyne med skrogtrekket. Har byttet blod på maskinisten, og selvsagt olje og dieselfilter. Tauet naboens båt inn til krana, så nå fortjener jeg litt mat - tror jeg. LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Steen Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Var i dag nedom min lokale båtforhandler for å høre statusen på båtmotoren min som jeg bestilte for over 2 uker siden. Svaret var at de ikke hadde fått den eller viste om noe leveringstidspunkt Så no sitter jeg her og venter på at de skal ringe og si at motorn har kommet mens sola skinner ute. Er ferdig med å montere alt av ekkolodd osv på båten så nå VIL jeg ha motor Link to post
tom-ass Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 I dag har jeg montert ny septikpumpe, en stk ny lampe i targabøylen, satt inn VHF'n og kjørt varmeren. Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
S/Y Ørnen Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 HANDLET HANDLET HANDLET ny lader, ny regulator, ny splitter, nytt batteriovervåkinssystem, ny startnøkkelbryter,nytt ladelys, nytt glødelys, ny lita blokk til flaggline, ny flaggline, ny navigasjonslærebok, nye bøker fra FLYT, jeg har ikke båt for å spare, jeg sparer for å ha båt Link to post
Jori Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Blitt medlem med en båt til i hagebåtklubben. Mao min nye bruktbåt ankom i dag, så nå blir det oppussing de neste 4 ukene før den skal ut i sitt rette element Link to post
SandAnker Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 tenkt på båten Link to post
Tom Rør Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 (redigert) Vasket i motorrom etter turen hjem fra England.Det trengtes Redigert 27.April.2010 av Tom Rør (see edit history) Link to post
Christina 3 Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 I dag har jeg polert og vokset hele skråget Da er det bare overbygget igjen.... Link to post
Avsluttet_1 Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Link to post
Dieselboy Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 (redigert) Fikk ikke gjort noe i kveld ...... ....men fikk gjort litt ombord i denne med en slik: Redigert 27.April.2010 av Dieselboy (see edit history) Link to post
Dieselboy Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 nei..er ikke det ....landkrabbe ... Link to post
Avsluttet_1 Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 (redigert) Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Redigert 27.April.2010 av jeglikerdegogså (see edit history) Link to post
withsmann Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Registrert den i småbåtregisteret, endelig. Link to post
Avsluttet_1 Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Link to post
Lars H. Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 I dag har jeg vært hjemme, men i går monterte jeg elektrisk diesel fødepumpe. Se eget innlegg her. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
70-talls speed båt Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 I dag har jeg pussa lakk med 120 papir (antall korn perr cm3) i ca 4t, på 70 talls speed båten min. Skal nå ned og montere dynamo og EL start Noen som vet om koblinsskjema for mercury 35hk 87mod? Link to post
70-talls speed båt Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 (redigert) I dag har jeg pussa lakk med 120 papir (antall korn perr cm3) i ca 4t, på 70 talls speed båten min. Skal nå ned og montere dynamo og EL start Noen som vet om koblinsskjema for mercury 35hk 87mod? PC'n klikka, hvordan slette innlegg? Redigert 28.April.2010 av 70-talls speed båt (see edit history) Link to post
Ojda Svart 28.April.2010 Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 I dag har jeg lagt siste hånden på værket i "Prosjekt autopilot" sitter nå å venter på at Vårherre får fylt opp fjorden med nokk vann til at jeg ikke går på grunn med det første. (Det regner!!) En times tid nå så skulle kranbilen være her for å hjelpe M/S_Ojda ut i vannet. Gleder meg fælt til å teste den nye autopiloten. Er det forresten noen som vet vanntemperaturen i indre Oslofjord nå? Kalenderen sier at det blir førstebad til helgen, men jeg vet ikke om jeg er enig. Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til. Link to post
Polarn Svart 28.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2010 Noen som vet om koblinsskjema for mercury 35hk 87mod? Send en IM til Droll, han vet. Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn