Polarn Svart 10.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Halve båten primet under Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
BMP Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Rundvask. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 (redigert) Idag har jeg vert på fisketur med båten, men det var lite fisk å få så det hele endte opp med hvalsafari i Gannsfjorden. Båten ble omringet av niser (tror jeg) i ca en time. Jeg talte minst sju stk, men det virket som om det var mange flere som kretset rundt båten, mange ganger helt tett inntil båten. En veldig flott opplevelse Ikke godt å fotografere niser i fart med fotoapparat, men her er ett par stk.: Redigert 10.April.2010 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Polert og pussa.... Sitér dette innlegget Link to post
ak31 Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 I dag har jeg primet, stoffet drevskjoldet og begynt med innvendig vask. Så utrolig deilig vær vi har fått!!! Det er en fryd å jobbe med båten i det fine været. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 I dag har jeg pusset ned hele styrbord side på Sophie. Er også godt i gang på den andre siden. Nydelig vær - selv om det blåste litt kalt Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
MH OP Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 I dag har jeg bunnsmørt båten, strøk nr.1 Har behandlet teaken også, i morgen blir det enda en dag med akkurat det samme Sitér dette innlegget Magnus - Rammet av 3 fots syken som 10'åring! Link to post
alfb Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Nydelig vær - selv om det blåste litt kalt Hææ, blåse de på Åkra?? Her i "syden" e dårr stilt Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 I dag i det nydelige været har jeg innstallert den nye plotteren/ekkoloddet. Raymarine A50D. Revet bort restene av flere svingere og støpt igjen alle hullene inder vannlinjen..... Fått på plass stereo også Så nå blir det musikk på bølgan. Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
fanntomas Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 I dag har jeg fortsatt monteringen av den elektriske lensepumpe, med Seaworld bryterpanel. Monert nivåbryter, slik at vannet pumpes automatisk ut, hvis det under uheldige omstendigheter skulle komme vann inn i båten ved kjøring, i havn, eller værste fall om natten mens vi sover søtt etter noen kalde ..zzZZzZZz. Sitér dette innlegget Link to post
Martinal94 Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 I dag har jeg lakka under vannlinjen. Lite glans i det men ellers veldig fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Hææ, blåse de på Åkra?? Her i "syden" e dårr stilt Her blese det alltid Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Åsabu Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 sjøsatt Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Vært ombord og bært ut minst 100 liter vann fra akter lugar, Mistanke om en dårlig pakning i ett kuøye, men det va da mye vann! Fekk o sjekka at den nye (brukte) spinnakeren passet. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
torbi Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 (redigert) Var kort tur hos maritim og kjøpte noe, så til båt og Ryddet litt på el-sikring, imorgen skal eg skifte vinduspakning fremme., nydelig vår vær idag. Redigert 10.April.2010 av torbi (see edit history) Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Pjolter Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Fikk lappet gummibåten Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Jørgen S Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Har tømt systemet for gammel bensin og drit, fylt på ny, pussa litt på kontaktene i fordeleren, tatt ut impeller og prøvd å starte. Starta ikke.. Men jeg har fått kommet i gang!! : D Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 (redigert) svært lite :-) har hatt 3 fine turer i vestagder skjærgården de seneste dagende, har logget 20 timer. siste tur var til søgne goe ny-hellesund, en deilig tur med en fin runde på bunkersanlegget på øya. Traff faktisk mange hyggelige folk var nedi og testet tempen også, ræva Redigert 11.April.2010 av Janoho (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kaien40 Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 (redigert) I dag har jeg fortsatt monteringen av den elektriske lensepumpe, med Seaworld bryterpanel.Monert nivåbryter, slik at vannet pumpes automatisk ut, hvis det under uheldige omstendigheter skulle komme vann inn i båten ved kjøring, i havn, eller værste fall om natten mens vi sover søtt etter noen kalde ..zzZZzZZz. Håper ikke din diesel tank ligger i samme rom som den automatiske pumpen er motert. Er den det er det bedre med Alarm på laveste nivåbryter og auto lense bryter lenger oppe. Kjedelig å våkne dagen etter med havna full av stinkene diesel. Bare noe å tenke på har vert borte et tilfelle der drenventilen på tanken var en liten kuleventil uten blindplugg og "mekanikkeren" hadde komt bort i ventilen og dagen etter var tanken tom NB det var ikke min båt, men jeg har tatt hensyn til det. Redigert 11.April.2010 av Ina II (see edit history) Sitér dette innlegget Lindås sluser og Lindås kai Finsk Stålbåt 57 for m 2x Iveco Aifo 8361 SM 21, Rana 17 m suzuki 25, Draco 25 TC AQAD40B/290dP, Flem 340 m/2x41P, "S/B Embla" 17' stortriss MK II. seilbåt med 4 sengeplasser, 04 Seadoo Sportster 150 m/155hk Rotax, Isy 370 m/Suzuki 4t 9,9hk. Hobby 430 M/Yamaha 30 4t, Rana 13. 71' Fjord Consul 26 m/2xB20, TD70, Mercruser 4,2L180HK Link to post
Tine IV Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Glømte å skrive her igår ,men tar det nu jeg .Har pussa ned begge teakplatene på badeplattformen ,å olja dem noen ganger.Var så varmt å deilig ,at du kunne gått i bar overkropp i sola her idag . Idag søndag er det jo like flott vær kan det se ut som,så det blir vask å polering av flybridgen .Er planen da ,em det kan fort snu seg . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Baso Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Montert TV med DVD og funnet feilen som gjorde at MIKUNI-varmeren bare gikk på sparebluss. No skulle det være håp om å få resten av familien med på tur :) Hva var feilen? Syns ikke det er noe særlig "guffe" i min heller :-( Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Har sjekket temperaturen i jacuzzien på fly'en, begynner å komme seg så nå blir det å få orden på champagnekjøleren. Får vel ringe til "mannen" på mandag så ordner det seg nok vil jeg tro. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Steinsvigen Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Da er sesongen min starta :-) Sitér dette innlegget http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
hifo Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 (redigert) MOUCHE: har du fly båt da? Redigert 11.April.2010 av hifo (see edit history) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Mouche Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Måtte bare sjekke om du var våken! Nei, ingen fly "kun" jacuzzi. Befinner seg på tredje dekk! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.